12

Joko - nowe palety cieni - jesień/zima 2011/2012

W asortymencie polskiej marki Joko pojawiły się nowe palety cieni - podwójne, potrójne i poczwórne. Są one inspiracja dla jesienno-zimowego looku marki, do stworzenia którego wykorzystano też lakiery z serii Hollywood oraz błyszczyki Double Therapy.
Palety przedstawiają się następująco:
J209
J210
J211
J212
J213
J350
J351
J352
J353
J354
J407
J408
J409
J410
J411
Palety kosztują:
- podwójne - 23 złote
- potrójne - 24 złote
- poczwórne - 25 złotych.
Wszystkie 45 odcieni prezentuje się tak:
Czy macie już swoich faworytów? Mnie podobają się szczególnie zestawy potrójnych cieni:)
Czy Joko ma szanse zawojować rynek tymi cieniami (szczególnie, że są bez parabenów)?
Podzielcie się!

12 komentarze:

Marta pisze...

Super kolory, mnie szczególnie podobają się te podwójne.

Unknown pisze...

Ładne kolory, choć jak tak patrzę na całość wydaje się jednakowa :) Chyba postawiłabym na czwórki :)

barwy.wojenne pisze...

@Marta, finansowo lepiej 3;) ale dwójki też fajne:)
@Angel - jak się dużo maluje, to czwórki najlepsze, ale dla mnie niepotrzebnmie dojadą jakiś całkiem niepasujący (wg mnei kolor), dlatego wolę trójki:)

marysia-k pisze...

Ja akurat z cieni nie korzystam XD

simply_a_woman pisze...

wpadła mi w oko czwórka J407 :)

Unknown pisze...

J350 i J407 moi faworyci;)

Agnieszka pisze...

Quattro ładne i w sumie jeden cień więcej ( fakt inaczej z wagą) a złotówkę więcej!:)

Katalina pisze...

Z Joko wolę lakiery do paznokci, ewentualnie pudry w kamieniu. Cienie kiedyś miałam i nie wywróciły mojego świata do góry nogami ;)

Bella pisze...

Podoba mi się, że Joko idzie w stronę ekskluzywnego wizerunku :)

Kuferek Lili pisze...

zraziłam sie ostatnio do cieni z Joko, ale wypiekanych.. tych nie znam :)

karminowe.usta pisze...

J209 wpadł mi w oko. Brak parabenów to ogromny atut tych cieni. Aż mnie kusi, by się w nie zaopatrzyć, bo bardzo rzadko można natrafić na produkty bez parabenów, a z cieniami bez tych konserwantów jeszcze się nie spotkałam.

Darkness pisze...

Kolory musiałabym zobaczyć na żywo, aby coś dla siebie wybrać, ale warto kupić chyba dla samego opakowania :)

Back to Top Najlepsze Blogi