13

Too Faced - Boże Narodzenie 2011 - zapowiedzi

Z tego, co wiem, markę Too Faced ciężko upolować w sklepach stacjonarnych (czasami trafi się na coś w TK Maxxie), ale za to w sieci można wybierać:)Dlatego też pokażę Wam kolekcję świąteczną - typowo dla wielbicielek bajek lub małych dziewczynek. 
Sweet Dreams
In Your Dreams
Glamour to go (Dream Edition)
Beautiful Dreamer
Czy propozycje Too Faced są dla Was wyśnionymi? Czy może zbytnia baśniowość opakowań kojarzy się Wam z małymi dziewczynkami?
Podzielcie się!

13 komentarze:

kosodrzewina pisze...

Gdybym się na to skusiła to chyba bardziej po to, żeby postawić na półce i cieszyć tym oko, niż żeby używać :P

jamapi pisze...

piękna kolekcja ...

Kuferek Lili pisze...

jeeeeeeejku jakie śliczne, urocze po prostu :)

shinodka pisze...

kolorystyka In Your Dreams najbardziej przypadła mi do gustu. Opakowania ładne, ale ciężko je przechowywać :) Muszę sobie kupic jakąś paletę od nich :) niekoniecznie z tej kolekcji :)

Craft Test Dummy pisze...

Prześliczne! Marzy mi się parę kosmetyków z tej firmy :)

kolorowy kot pisze...

Zestaw Beautiful Dreamer przygarnęłabym natychmiast! *_* Paletki też mi się podobają i z chęcią bym jedną kupiła - miałam kiedyś dwie palety TF i bardzo, bardzo miło je wspominam.

Siuzdakowa pisze...

Dla mnie bomba! :D

Agnieszka pisze...

troszke dziwna ta szata 'baśniowa' ale przekreślać nie można, kilka rzeczy ciekawie sie prezentuje ;)

Katalina pisze...

Ach, śliczności!!! Upolowac coś takiego i gwiazdka byłaby 365 dni w roku ^___^

Lusterko Em pisze...

Świetne, może się na nie załapię będąc za granicą :)

maus pisze...

kusza mnie juz od jakiegos czasu pordukty tej firmy ale na razie jeszcze nie uleglam, aczkolwiek pierwsza paletka (pomijajac opakowanie, ktore nie za bardzo mi sie podoba) prezentuje sie calkiem kuszaco :D

krzykla pisze...

Mnie urzekła kolekcja jesienna tej firmy i szkoda, że nie jest dostępna w PL.

Króliczek pisze...

kusząca propozycja, szkoda że dostępna tylko w sieci..
http://kosmetykoholizm.blogspot.com/ zapraszam

Back to Top Najlepsze Blogi