13

Benefit - Boże Narodzenie 2011 - zapowiedzi

Niedawno pisałam o zestawie 3 pudrów POWda WOWza od Benefitu. Teraz pokażę Wam inne świąteczne propozycje tej marki, bo warto się z nimi zapoznać (i poprosić o coś Mikołaja):)
W Stanach Zjednoczonych cena żadnego z zestawów nie przekracza sumy 36 dolarów, czyli najdroższy z nich "I'm Glam... therefore I am" nie kosztuje w przeliczeniu na złotówki więcej niż około 110 złotych! Dlatego ciekawa jestem, jakie ceny tych zestawów będą zaserwowane nam, Polkom.
A czy Wy znajdujecie w tych zestawach coś dla siebie?
Podzielcie się!

EDIT (26.10.2011): W Polsce dostępny będzie zestaw I'm Glam w ceni 159 złotych (tak, nie przewidziałyście się, TYLKO 159 złotych!) oraz zestaw All Decked Out ( zawierający Porefessional, Benetint i miniaturę Some kind a gorgeous).

13 komentarze:

oliwkowa029 pisze...

Myślę że u nas z 200 zł za taki zestaw to na bank będzie, niestety:(

bb pisze...

W Polsce te kosmetyki są za drogie więc ich nie kupuję, ale nie obraziłabym, gdyby ktoś mi dał taki prezent ;)

William Rhinestone pisze...

Benefit jak zwykle przyśpieszył mi tętno, jeśli te zestawy trafią do Polski to pewnie na święta pójdę z torbami :D

Bella pisze...

Ojej! Chciałabym ten zestaw BIG 10! CUDO!

PCJL pisze...

Ten pierwszy zestaw jest bajeczny. ;)

Siuzdakowa pisze...

Pierwszy zestaw jest och i ach! ;)

Paulina ;) pisze...

Swetne achhh ;)

White Praline pisze...

podoba mi sie oferta:)

Unknown pisze...

tak, tak, tak, widzę że się zakochałam w "I'm glam ..." i "big 10", szczególnie że to świetny sposób, zeby sprawdzić i wypróbować kilka kosmetyków tej firmy nie nabywając pełnowymiarówek, mhm :)

olistick pisze...

u nas na pewno będą o wieeeeele, wieele droższe :(

barwy.wojenne pisze...

gdyby były tańsze, to bym chciała wszystkie, ale... tańsze nie są i jeszcze przez chwilę nie będą:( może sie na jakichs sephorowych wyprzedażach trafią za 60% ceny? Wtedy jeszcze byłabym w stanie je kupić:)

i tez uważam, ze pierwszy zestaw rządzi (choć i pozostałe niczegpo sobie)

Anonimowy pisze...

Bardzo bym chciała "Big 10". Jego nie będzie w Polsce?

barwy.wojenne pisze...

niestety:( będa tylko te 2 zestawy, o którym pisałam w edicie:) co i tak jest dla mnei pozytywnym zaskoczeniem:)

Back to Top Najlepsze Blogi