7

Gareth Pugh for MAC - kolekcja designerska - zapowiedzi

Czekałam na te informacje od lipca i oto są - promocyjne zdjęcia i opisy kosmetyków kolekcji od Garetha Pugh! I co? I jestem, przyznam szczerze, rozczarowana:( Najbardziej podobają mi się... opakowania. No i może jeszcze lakiery, ale Hean ma podobne w cenie nieporównywalnie niższej. Nie mogę też nie wspomnieć o oszałamiającym promo zdjęciu, na którym ciemność walczy z jasnością, co jest charakterystyczną cecha prac Pugh (podobnie jak geometryczne wzory i ostre cięcia, tak widoczne w kształcie sztucznych rzęs).
Jednak kronikarska natura (i blogerska obowiązkowość) każe mi zapisać dla potomnych to, co przygotował Gareth Pugh.
Jestem też trochę zła na MAC, że w tej właśnie (mocno limitowanej!) limitce umieścił róż Strada, który jest doskonałym kosmetykiem do konturowania, dostępnym jedynie teraz w PRO, bo z normalnej sprzedaży został około roku temu wycofany.
Outrage
Vacant
Restrict
Fervent
Beauty Powder Elude
róż Strada
Metal-X Cream Shadow Ardent
Metal-X Cream Shadow Obscura
Flight Lash
pigment Deceit
pigment Guise
Studio Fix Boldblack Lash
Technakol Liner Graphblack
Technakol Liner Greyprint
buffer (patrząc na niego, ciężko znaleźć odpowiednik z stałej ofercie, ale najbliżej mu do 182)
Ascension
Hyper
Inert
kosmetyczka (znając projekty Garetha, spodziewam się lateksu lub PCV)
Kosmetyki sygnowane nazwiskiem Garetha Pugh dostępne będą w sprzedaży (tylko w wybranych punktach na świece, salonach PRO i w sieci) od 23 listopada w USA, a od grudnia na świecie. Ceny poszczególnych kosmetyków, z powodu designerskich opakowań i gazy Garteha, będą wyższe o około 20-30% w stosunku do wersji standardowych. Jeśli jednak podobają się Wam te propozycje i macie możliwość je zdobyć, kupujcie! To świetna lokata kapitału lub po prostu idealny prezent dla maniaczek (i maniaków) mody i brytyjskiego projektanta-wizjonera:)
Podoba sie Wam coś z kolekcji? Co powiecie o zdjęciu promo?
Podzielcie się!

7 komentarze:

coralblush19 pisze...

Klops :( Nie podoba mi się kompletnie nic.
Miłego dnia! :)

Katalina pisze...

WOW! Rewelacyjne zdjęcie promocyjne! Z kolekcji podoba mi sie wszystko poza rzęsami. Wspaniałe opakowania!!! Świetne kolory :)

Ilusive pisze...

Jak narazie kosmetyki Maca pozostają w sferze moich marzeń...może kiedyś się to zmieni:)

simply_a_woman pisze...

zdjęcie promocyjne bardzo klimatyczne :)

swirrruska pisze...

wzielabym cien, roz i rzesy :)

Lady In Purplee pisze...

Ubóstwiam te klimaty i zawsze żałuje że do mnie takie mroczne klimatycz nie pasują, jednak na ciemną szminke bym się skusiła, cudna jest!

mejkapyrenaty pisze...

cholera spodziewałam się szału. a tu go nie ma ... pomadki mi się tylko podobają, no i te rzęsy. Fajna sprawa na sesje zdjęciowe. A co do reszty? Hmm, fakt, design super. Ale to wiadomo czemu, dzięki Garethowi. Yh... dodałam Twój blog do swojej listy blogów, odwiedzam go bowiem często od jakiegoś czasu. Pozdrawiam.

Back to Top Najlepsze Blogi