15

Rozdanie pomadek TBS - wyniki

Wasz udział w krótkim rozdaniu pomadek The Body Shop przerósł moje oczekiwania - bardzo mi miło, że zaglądacie na blog, a ja mogę Wam coś sprezentować:)
By uniknąć oskarżeń o stronniczość losowanie jak zawsze oddałam w ręce (a raczej system zero jedynkowy maszyny Class Tools). Wyniki przedstawiają się następująco:
- pierwsza pomadka trafia do:
- druga trafia do:
Dziewczyny, bardzo, bardzo Wam gratuluję! I czekam na adresy, by móc wysłać prezenty jak najprędzej! A osoby, którym się tym razem nie udało, zapraszam na następne rozdania (które już niedługo).

15 komentarze:

Na Krawędzi pisze...

gratuluję:)

marysia-k pisze...

Zazdroszczę!

Bella pisze...

Bella to jestem ja w skrócie? :) Czy jakaś inna Bella? Bo ja zgłaszałam się jako BellaBeauty :) Już się ucieszyłam, ale może to jednak chodzi o inną Bellę :)

barwy.wojenne pisze...

Dziewczyny, może się następnym razem uda:)
Bellu, to TY!!!! Mam Ciebie w wyświetlaniu jako Bellę, zapisałaś się jako BellaBeauty.... nikt inny nie był w tym rozdaniu Bellą, więc pomadka Twoja:D

jolkag78 pisze...

gratki;)

Bella pisze...

Aaaa :))) Ale super! Szczęście mi dopisało! Dzięki! To zaraz piszę maila!

anikowa101 pisze...

Gratulacje!

Anonimowy pisze...

Serdeczne gratulację, szczerze zadroszczę, bardzo mi się podobają :)

Żakiecik pisze...

A już miałam nadzieję, że tym razem to mi się poszczęści. Ah, ale gratulacje dziewczynom! :D

Ev pisze...

Gratuluję i zazdroszczę wygranym :)

Aleksandrowe myśli pisze...

Gratuluję :)
Zapraszam na małe
do siebie :)
http://konkursyngrodyiinnepodniety.blogspot.com/2011/10/rozdanie-na-miy-poczatek.html

villemo pisze...

Gratuluję ;*

~Lydka pisze...

oh, byłam blisko :D
gratulacje :)

n3sti pisze...

aaaa byłam tak blisko :(
jeszcze nic nie wygrałam ;( :D
gratuluje dziewczyny :)
Pozdrawiam
n3sti

Let's Talk Beauty pisze...

łaaaaa ależ się cieszę! dziękuję bardzo :*

Back to Top Najlepsze Blogi