19

JOKO - Hollywood Collection - lakiery do paznokci

JOKO przedstawia nową kolekcję lakierów do paznokci inspirowaną słynnymi filmowymi bohaterkami. Mamy tu takie kobiety jak ognistokrwista Mia Wallece (Mrs. Wallace Red), Lolita - zdecydowanie bardziej niewinna niż u Nabokova i w ekranizacjach (Nude Lolita), Marilyn Monroe i jej słynna różowa kreacja z "Mężczyźni wolą blondynki" czy też Trinity w kolorze stali (Trinity Steel).
Zgadywanie, kto stoi za kolorem to niezła zabawa - tym bardziej, że galeria bohaterek to prawdziwe ikony!
Sugerowana cena lakieru to 12 złotych, a by nie przedłużać, oto i one - gwiazdy:
150 -Mrs Wallace Red
151 - Nude Lolita
152 - Grace Kelly Charm
153 - Marilyn Monroe Pink

154 - Trinity Steel
155 - Rosemary's Dream
156 -  Roxie in Fuchsia
157 - Amelia's Fairy Tale
158 - Coffee with Malena
159 - Red Scarlett
Ja znalazłam lakiery dla siebie - to Mrs. Wallace Red i Roxie in Fuchsia. To chyba zasługa bohaterek, które uwielbiam! A Wy na kogo stawiacie?
Podzielcie się!

19 komentarze:

Ev pisze...

Ciekawy pomysł, szkoda, że sporo lakierów jest dość wtórnych... Ale Amelia mnie zaciekawiła :)

Polly pisze...

Roxie in Fuchsia <3 przecudny kolor!
One już są w sprzedaży?

zoila pisze...

Podoba mi się Malena (uwielbiam Monice Bellucci :D), Grace Kelly i Amelia. Fajny pomysł, choć takie kolory już widziałam :)

barwy.wojenne pisze...

@Ev - nieco wtórne, ale jak sie nie ma, to na nazwy się poleci (przynajmniej ja polecę)
@.mimsuru - :) nie wiem, czy już są - niedługo powinny się pojawić (zwykle szybciej są w necie)
@zoila - ja też ją lubię, ale jednak Mia i Roxie mnei podbiły:) no i Amelią bym nie pogardziłą

McCartney's Girl pisze...

amelia's fairy tale - piękny kolor śliwki :))

PCJL pisze...

Muszę przyznać, że pomysły mają świetne. Buteleczki są śliczne, a nazwy - bardzo pomysłowe, rewelacyjne. :) Lubię kiedy producenci dbają o takie szczegóły. :) Trudno jednak nie zauważyć, że np fiolety są dość podobne do tych z serii Street Fashion.

Zzielona pisze...

A dla mnie wszystkie odcienie są cudowne!!! :)

M. pisze...

Czerwony kolor rządzi :)

Karolina pisze...

Podoba mi się Nude Lolita i Rosemary's Dream :)

Lusterko Em pisze...

Kolory strasznie wtórne, za to bardzo podobają mi się nazwy. :) Fajnie, że wreszcie polskie firmy zaczynają odchodzić od samych numerków.

pierniczkowa pisze...

mnie wpadla w oko Mrs Wallace :) Szkoda, ze kolory nie sa bardziej oryginalne, ale plus za fajne nazwy :)

splatane-sluchawki pisze...

A mi się podobają Marilyn Monroe i Grace Kelly :)

ToXic pisze...

Marilyn Monroe jest boski :D Ciekawe jak z ich jakością. Może się skusze, by wypróbować ;)

em. /black smoky eyes/ pisze...

szary i kawowy są śliczne ;)

Vena pisze...

Mnie najbardziej podobają się Trinity Steel i Red Scarlett. Ogólnie ciekawa kolorystyka :-)

Sonnaille pisze...

158 mi się podoba. :)

unappreciated pisze...

zdecydowanie Coffee with Malena - zwłaszcza, że takiego koloru szukam! :)

Ewa pisze...

Rosemary's Dream na pewno będzie genialny! :D

marysia-k pisze...

Cudny ten cielisty !

marysia-k.blogspot.com

Back to Top Najlepsze Blogi