11

OPI - Holland - wiosna 2012 - zapowiedzi

OPI kolejny raz przenosi nas w przestrzeni - tym razem zabierając nas na manicurową wycieczkę do pełnej kwitnących tulipanów, wiosennej Holandii. Kolekcja ta to hołd wiośnie, pastelom i wielkiej barwnej palecie holenderskich pól kwiatów:)
Dla mnie Holland jest świetnym nawiązaniem do tego, co w Holandii najpiękniejsze - woda i kwiaty.
A oto i sprawcy zamieszania:
Gouda Gouda Two Shoes, Wooden Shoes Like to Know It, I Don't Give a Rotterdam, A Roll In The Hague
Petal Faster Suzi, Dutch Ya Just Love OPI, Thanks a WindMillion, Red Lights Ahead...Where?
Kiss Me On My Tulips, Vampsterdam, I Have a Herring Problem, & Did You Hear About Van Gogh?
Jestem wprost urzeczona! A Wy? Czy skusicie się na wycieczkę do Holandii z lakierami OPI na paznokciach?
Podzielcie się!

11 komentarze:

Agi pisze...

ahhh fioletyyy:)

pesymistka13 pisze...

byłam w holandii 2 miesiące temu, ale chętnie się skuszę na jeszcze jedne odwiedziny :) wspaniałe kolory..

barwy.wojenne pisze...

@Agi - uhm!!!!!! pięęęęęęęęęęęęęęękne!!!!!!!!!!
@pesymistka - ale letnai Holandia to nei to samo co wiosenna, więc ja też sie skuszę;) piękna jest ta kolekcja:)

Unknown pisze...

Zapowiada się genialnie!

barwy.wojenne pisze...

@burn - tak po holendersku:) czyli pięknie i wiosennie;)

Mooncat pisze...

Kocham OPI za nazwy lakierów :D. Bardzo fajna kolekcja, większość kolorów mi pasuje.

strī-linga pisze...

świetna jest ta kolekcja. bardzo przemyślana mam wrażenie :)

kallineczka pisze...

Oni to mają dobrze - już o wiośnie myślą :P A co do kolekcji, to podoba mi się :)

PureMorning pisze...

super kolekcja, podoba mi się bardzo

Amethyst Travel pisze...

mam wiele lakierów OPI, są jak na razie moimi ulubionymi ;) gdzie Ty kupujesz OPI ? W necie czy w sklepie stacjonarnym ?

adrianna pisze...

kolory po prostu genialne!!! niestety cena tych lakierów skutecznie sprowadza mnie na ziemię :)

Back to Top Najlepsze Blogi