5

The Body Shop - kolekcja na Boże Narodzenie - nowość (w tym mój nowy, ukochany Sparkler!)

Świąteczna kolekcja marki The Body Shop to propozycja dla wszystkich - od wielbicielek cukierkowego różu na ustach (patrząc na zdjęcie promocyjne), przez miłośniczki złotej poświaty na skórze (ja!), skończywszy na tych, które kochają klasykę w makijażu oka!
W zeszłym roku mi się nie udało, więc w tym musiałam kupić The Sparkler, czyli maleńki rozświetlający brokat w opakowaniu z pompką:) Wybrałam wersję złotą (po srebrno-różową pewnie się jeszcze przejdę;)):
Tak wygląda na dłoniach (górna część ze sparklami, dolna bez):
Ceny poszczególnych produktów to:
- paletka cieni - 75 złotych
- The Sparkler - 65 złotych
- błyszczyk - 29 złotych.
Do błyszczyków nie jestem przekonana, bo dają bardzo słaby kolor (a raczej poświatę;)). Paletki są godne uwagi, ale ja za klasycznymi kolorami nie przepadam, poza tym mam ich pełno w kosmetyczce. Za to Sparklery to hit i mój prywatny "muszę to to mieć"!
Czy Wam wpadło coś w oko? A może wąchałyście już Spiced Pumpkin i się na ten żel skusiłyście?
Podzielcie się!
Back to Top Najlepsze Blogi