6

China Glaze - Eye Candy 3-D Glitters - zapowiedzi

Zaraz po kolekcji Let it Snow, czyli już w listopadzie, pojawi się w sprzedaży kolekcja 6 brokatów 3D od China Glaze. Inspiracja dla tej kolekcji była postać Marilyn Monroe.
Każdemu z kolorów przypisano charakterystyczną dla ikon kina rolę czy też stereotyp - mamy więc odniesienia do filmów "Mężczyźni wolą blondynki"  czy "Jak poślubić milionera". Nie będę tutaj ukrywać, że postać Marilyn i jej życie mnie fascynują i dlatego cieszę się, że China Glaze postanowiło uhonorować aktorkę!
Miłośnikom talentu, chcącym bliżej poznać Marilyn, polecam książki "Marilyn Monroe. Biografia" pióra Donalda Spoto oraz powieść cudownej Joyce Carol Oates pod tytułem "Blondynka".
Podoba się Wam ta kolekcja? Czy lubicie Marilyn i uważacie, że miło Ją uhonorowano?
Podzielcie się!

6 komentarze:

jamapi pisze...

czytałam brografię Monroe i jako, że jej postać nigdy mnie jakoś szczególnie nie fascynowała, to z książki dowiedziałam się kilkunastu zaskakujących o niej faktów ...

co do lakierów - fajne :D

*Natalia* pisze...

Marilyn zawsze będzie dla mnie ikoną, oglądnęłam wszystkie filmy z jej udziałem i czytałam autobiografie. Szkoda, że nie była szczęśliwa, tak jakby tego chciała...

Dobrze, że pamięć o niej nadal istnieje :).

Bzeltynka pisze...

bardzo mi się podoba, zwłaszcza te trzy najciemniejsze odcienie

Tanyia pisze...

@ lakiery bym chciała, a nawet 3, coś za szybko wychodzą te kolekcje ;)) Sam pomysł bardzo mi się podoba, ale wg mnie w takiej kolekcji powinni wypuścić jakiś fajny róż kremowy.

PureMorning pisze...

Będą dawały ciekawy efekt :))

karminowe.usta pisze...

Wstyd się przyznać, ale po raz pierwszy słyszę o tej firmie. Odnośnie Marilyn, dla mnie również jest ikoną kobiecości obok Audrey Hepburn i Brigitte Bardot.

Back to Top Najlepsze Blogi