14

Body Club - Fizzing Bath Bomb - kula do kąpieli Lavender & Orange - biedronkowa gazetka Tajemnice Urody (vol.3)

Jak już niejednokrotnie powtarzałam, nie lubię zapachu lawendy, ale... w przypadku kuli do kąpieli Body Club Lawenda i pomarańcza nie czuję się przytłoczona zapachem kwiatów!
W opakowaniu kula pachnie dla mnie bardziej pomarańczowo niż lawendowo, a raczej jak pomarańcza kraszona płatkami lawendy. Po otwarciu folii, zapach lawendy jest jednak obezwładniający (jak dla mnie), ale nadal przyjemny. Pomarańcza schodzi na drugi plan, a kwiatowy zapach gra pierwsze skrzypce. Przyznam, że nie jest to zapach brzydki, a nawet powiem, że mi się spodobał! Jest idealny na wieczorne kąpiele po deszczowym jesiennym dniu spędzonym w pracy lub szkole (wszyscy wiemy, jak takie dni potrafią wyczerpać). 
Dodatkowym bonusem jest ładny, lekko różowy, a raczej lawendowy właśnie kolor wody w wannie. Najpierw trochę byłam nim zawiedziona, bo porównywałam go z kolorem, jaki daje kula o zapachu róży szampańskiej, ale z drugiej strony oddawał o doskonale kolor płatków lawendy moczonych w wodzie;) 
Przy wczorajszej recenzji zapomniałam wspomnień o kolejnej przyjemności wynikającej z użycia tych kul do kąpieli, o czym przypomniano mi w komentarzu (Anonimie, dziękuję!) - bomby musują! Dość mocno i długo, co wynika z ich wagi i wielkości. Przez co najmniej 3-4 minuty możemy cieszyć się z bąbelków w wannie, które wyglądają super!
Co do nawilżenia - jest ono tak samo mocne jak w przypadku poprzedniej recenzowanej przeze mnie kuli - czyli wystarczające do tego, by (przynajmniej w moim przypadku) nie stosować dodatkowego nawilżacza po wyjściu z wanny.
Za cenę 3,99 złotego otrzymujemy bardzo, ale to bardzo dobry produkt do kąpieli. 
Jest tylko jeden minus - w "mojej" (czyli przydomowej) Biedronce kul już nie ma:( Dlatego wybieram się niedługo na poszukiwania do innych marketów, bo zapasy kul Body Club to mój kosmetyczny priorytet tego tygodnia!
Używałyście już kuli lawendowo-pomarańczowej? Jeśli tak, to jakie są Wasze wrażenia? A może inne zapachy bardziej na Was podziałały?
Podzielcie się!

14 komentarze:

Daily Skincare pisze...

Ja dziś idę się w nie zaopatrzyć, o ile jeszcze będą :)

barwy.wojenne pisze...

Polecam!!!
(o ile będą) ja jutro lecę na poszukiwania:0 i mma nadzieję, że mi nikt ich sprzed nosa nie sprzątnie;)

Kasia pisze...

Skutecznie mnie nakusiłaś ;) Niedługo będę miała wannę w łazience i już powoli będę się zaopatrywać ;)

marysia-k pisze...

Czekałam na ich recenzje XD

Anonimowy pisze...

one genialnie pachną <3

zoila pisze...

Jak jest aż tak świetna, to chyba też po nią polecę :)

Iza pisze...

Uwielbiam takie kulki;D

Obserwujemy;>

kallineczka pisze...

Kusisz ;>

Mavi göz pisze...

Widziałam dziś te kulki w biedronce, u mnie jest dużo, jednak jeszcze się nie skusiłam.

Ja pisze...

Chyba się skuszę :) zapach musi być śliczny

Zapraszam na rozdanie

http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

Dinitte pisze...

Ah skusiłaś. Dzisiaj kupiłam sobie ale mango z ... i tu nie pamiętam ;)
Za chwilę idę wypróbować ;)


dinitte.blogspot.com

Moodhomme pisze...

skusze się, gdy tylko będę w biedronce :)

Bella pisze...

W mojej Biedronce zostały aż dwie sztuki. Ekspresowo się rozeszły :)

lidzia007 pisze...

kupiłam jedną... i żałuję, że tak mało !

Back to Top Najlepsze Blogi