8

the Balm - theBalm Girls Lipstick - zapowiedzi

Która z nas nie chciała (lub dalej nie marzy o tym skrycie) być dziewczyną Bonda? Myślę, że jeśli nie każda, to przynajmniej większość:)
Teraz marka theBalm wychodzi nam naprzeciw i wypuszcza na rynek linię szminek theBalm Girls w 6 odcieniach. W sprzedaży mają być dostępne już w połowie listopada, tak, by móc stać się jednym z najbardziej pożądanych świątecznych prezentów!
Jak wiadomo, na zostanie dziewczyną Bonda są nikłe szanse (zważywszy na problemy z produkcją kolejnych części;)), ale zostać dziewczyną theBalm może każda z nas!
Co Wy na to? Chcecie być dziewczynami theBalm?
Podzielcie się!

8 komentarze:

emoenikaa pisze...

Koral mi się podoba :D ciekawa jestem jak będzie z dostępnością.

barwy.wojenne pisze...

jeśli trafią do Polski (mam nadzieję, ż trafią), to będą w wybranych salonach Marionaud. Poza tym pewnie w sklepach internetowych się trafi na nie:)

fifidorea pisze...

mnie zainteresował odcień Anita Boytoy, ale boję się, że może być zbyt neonowy. Jak dla mnie trochę mało neutralne te odcienie...

nastusia pisze...

świetne, chętnie bym przygarnęła różową ;)

jolkag78 pisze...

velvety nude nie odmówiłabym;)

Lady In Purplee pisze...

Mi pierwsza wpadła w oko :)

adrianna pisze...

soft shimmering coral wygląda nieźle, ale reszta chyba trochę za mocna jak dla mnie.

PCJL pisze...

Świetny plakat promocyjny! :) Kojarzy mi się z takimi sprzed 50 lat. ;)

Back to Top Najlepsze Blogi