14

Dior - Garden Party - wiosna 2012 - zapowiedzi

Myślałam, ze po gwiazdkowej wystawie Harrodsa , która pojawiła się w sierpniu, nic mnie nie zaszokuje, a tu proszę - pierwsze zdjęcia wiosennej kolekcji Diora! Po prosu pięknej, różanej, bardzo romantycznej, z pachnącymi różą lakierami (ha! a MySecret miało to już pół roku temu;))
Ale by nie przedłużać i trzymać Was w niepewności, śliczności od mistrsza paryskiego szyku:

Milly Garden
Granville Garden




Co myślicie o pięknościach Diora? Czy nie za wcześnie na wiosenne kolekcje, kiedy jeszcze nawet nie nadeszła zima?
Podzielcie się!

14 komentarze:

White Praline pisze...

jakie śliczności!podoba mi się :)

em. /black smoky eyes/ pisze...

kolory zupełnie nie moje - jesienne kolekcje wygrywają pod tym względem, ale palety przepiękne ;)

barwy.wojenne pisze...

@white praline - zgadzam się, od patrzenia mam dreszcze i usmiech:)
@smoky - dla mnie idealne, ale chyba szkoda byłoby mi ich używać:) (od zawsze mam problem z pieknymi kosmetykami, które wolę ogladac niz z nich korzystac)

coralblush19 pisze...

Oczywiście, że nie za wcześnie! Może dzięki takim 'ślicznościom' przyjemniej minie nam zima ;) Zakochałam się we wszystkim! Zwłaszcza w różu, lakierach i dwóch ostatnich błyszczykach!

Improved Before 30 pisze...

za wcześnie. milly garden boska. ceny już znane?

barwy.wojenne pisze...

@Martuś - mnei bardziej wszystkie paletki:)
@Improved Before 30 - też mi sie podoba. Co do cen, to nie znalazłam, ale chyab za wczesnie (mysle, że podadzą kilka tygodni przed premierą - tak jak w przypadku MAC)

Bzeltynka pisze...

jakoś nie przepadam za motywem róży, ale kolory ładne :)

Agnieszka Wójtowicz pisze...

Kolory bardzo ładne. Ciekawe czy wyglądają tak samo ładnie na powiece..

KOSMETASIA pisze...

Jejku, zakochalam sie! Cudowne ! Paletki z cieniami to po prostu marzenie. Strasznie urocze!

karminowe.usta pisze...

Produkty Diora zawsze prezentują się nienagannie. Ich oprawa jest swoistą formą sztuki. Flakoniki perfum mają przepiękne kształty. A cienie są wspaniale napigmentowane, a ich rozprowadzanie na powiece to prawdziwa przyjemność. Narobiłaś mi smaku na którąś z paletek Diora:) Zwłaszcza te różowo-fioletowe kuszą:) No i po raz kolejny wychodzi moja słabość do fioletu;)

Słomka pisze...

Piękności, fajnie sobie popatrzeć i pomarzyć. Chociaż może o nich niekoniecznie będę marzyć, bo nie lubię zapachu róży.

Zzielona pisze...

Wibo miało różaną serię :P. A kolekcja piękna.

MATLEENA BEAUTY pisze...

tą piątke Diora z zielonym musze miec! :P

aannaaluna pisze...

bardzo podobają mi się paletki i błyszczyki, kolekcja zapowiada się bardzo ciekawie :)

Back to Top Najlepsze Blogi