11

Virtual - Rock me baby - jesień/zima 2011 - nowości

“Rock me baby” to bluesowy standard wszechczasów mający najwięcej wersji na świecie. Powodem jest temat utworu, który opowiada o potrzebach ciała i ducha – namiętności i spełniającej się kobiecej atrakcyjności. Dokładnie o tym samym opowiada nowa kolekcja Virtual. 
Na karnawał Virtual proponuje kolekcję w odważnym rockowym stylu. Nasza przepustka do namiętności to kolekcja cieni, pudrów oraz błyszczyków w najmodniejszych kolorach tego sezonu. Jesień-zima 2011 zaskakuje intensywnymi kolorami oraz łączeniami, dominują ekspresyjne i pełne wigoru barwy. W makijażu w tym sezonie ma być namiętnie, zalotnie i wyraziście. 
To idealna propozycja dla pewnych siebie dziewczyn, które chcą być delikatnie kobiece i drapieżne jednocześnie. W makijażu na pierwszym planie pojawiają się mocniej podkreślone oczy. Klasyczne smoky eyes w odcieniach granatu, czerni i głębokiego fioletu w tym sezonie odważnie wychodzi poza granice powieki. Usta dla równowagi pozostają w delikatnych, naturalnych odcieniach różu i beżu obowiązkowo kusząco lśniące. Uzupełnieniem makijażu jest pełna blasku, rozświetlona cera.
W skład kolekcji wchodzą:
- cienie do powiek (3,5 grama za 13 złotych):
- pudry prasowane (10 gram za 14 złotych):
- pudry sypkie (9 gram za 22 złote):
- błyszczyki (9 ml za 11,50 złotego):

Co myślicie o rockowej kolekcji od Virtual? Coś się Wam spodobało? 
Podzielcie się!

11 komentarze:

Ev pisze...

Sama nazwa kolekcji już mi się podoba ;) Kolory, przede wszystkim cieni, są wtórne, ale ciężko obecnie wymyślić coś, czego już nie ma na rynku. Ale bardzo podoba mi się design kolekcji :)

barwy.wojenne pisze...

mi design też sie spodobał i błyszczyki:) a cienie podobne widziałam w kolekcji stałej JOKO, czyli "starszej" siostry Virtuala:)

Leal251 pisze...

już dawno żadne cienie mi się tak nie spodobały...a błyszczyki też niczego sobie, szczególnie ten pierwszy:D

PCJL pisze...

Świetnie wyglądają te cienie. :) Zwłaszcza te napisy. :)

zoila pisze...

Pierwsze duo cieni bardzo ładne. Błyszczyk 146 też bardzo mi się podoba :)

kleopatre pisze...

Całkiem fajna ta kolekcja, jak na taka niedroga marke opakowania sa fajne:) Ale kolory troche malo "rockowe" jak dla mnie, chyba wolałabym mniej zróżnicowaną kolorystyke ale idącą w jakimś konkretniejszym kierunku:)

Catus pisze...

chyba jestem targetem tej kolekcji ;)

Alicja pisze...

Opakowanie błyszczyków mnie urzekły! Będę wypatrywać ich w sklepach <3

Anonimowy pisze...

Spodobało mi się duo cieni róż-granat, ale mam już podobne więc nie planuję kupować. Ogólnie nic specjalnego :(

Bella pisze...

Mi się nie podoba i nie obrażając modelki ze zdjęcia, bo dziewczyna jest ładna, ale to zdjęcie i cała stylizacja to niezły koszmarek w mojej opinii.

Effa pisze...

nadruki na tych produktach są śliczne ;]
pozdrawiam
eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

Back to Top Najlepsze Blogi