14

Inglot - kolekcja na jesień 2011 - ceny plus pojedyncze zdjęcia

Tak jak obiecywałam - ceny oraz zdjęcia poszczególnych produktów. Jednocześnie chcę Was serdecznie przeprosić za mały błąd w numeracji błyszczyków Sleeks - w kolekcji dostępne będą numery 26 i 27, a nie 27 i 28:)
A oto i sprawcy całego zamieszania:
- kasetka Freedom System 5 - 74 złote
- błyszczyki Sleeks - 18 złotych
Inglot Sleeks - 26
Inglot Sleeks - 27
- eyeliner - 20 złotych
Inglot Liquid Eyeliner 19
- pomadki - 21 złotych:
Inglot 276
Inglot 277
Czytałam Wasze komentarze (później na nie odpowiem, bo siedzę w pracy, ale o tym cicho-sza;)) i widzę, że się Wam spodobała propozycja Inglota na nadchodzącą (i trwającą) jesień!
Po zbliżeniach widzę, że Sleeks to będą naczelni kusiciele, a i cieniom pewnie trudno będzie się oprzeć;)
Czy po tym małym edicie macie inne typy? Czy może dalej chcecie to, co chcieliście?
Podzielcie się!

14 komentarze:

Atqa Beauty Blog | atqabeauty.com pisze...

Eyeliner wygląda super :)

barwy.wojenne pisze...

przypomina mi te z kolekcji Felines MACa , a tańśzy o jakieś 50-60 złotych:) (i równie trwały;))

Vanity Fairy pisze...

A mi się te rudości nie podobają zupełnie. Ale może dlatego, że mnie w tym roku wciągnęły czekolady i inne rodzaje brązów :)

barwy.wojenne pisze...

:)
ja mam na odwrót - właśnie rudości, miedzie i stare złoto:) inne brązy są za mało świetliiste:)

ale już czekoladę kocham:)

electricknife pisze...

eyeliner wygląda zachęcająco :) cena rowniez

barwy.wojenne pisze...

cena wg mnie super:)

Malinowy Kuferek pisze...

kolory cieni bardzo kuszą :)
a błyszczyki Sleeks uwielbiam!

Gffgvhhhhffxx pisze...

No mnie najbardziej eyeliner pociąga :) Za cieniami Inglota nie przepadam akurat...

M. pisze...

A ja nie lubię takich rudości, wolę brązy i beże :)

kleopatre pisze...

Totalnie nie moja kolorystyka:)

Lady In Purplee pisze...

Ja nadal jestem ciekawa cieni, eyelinera i ciemnej szminki ;)

Daily Skincare pisze...

Piękne kolory szminek, takie jesienne :)

Kasia Gie pisze...

bardzo podobają mi się kolory cieni. sama mam w swojej kolekcji takie kolory i chętnie ich teraz używam, mało tego wg mnie pasują mi, co rzadko się zdarza ;)

Bella pisze...

Nie podoba mi się ta kolorystyka :/ Jakieś takie wszystko zrudziałe... Wiem, wiem - jesienne, ale nie dla mnie ;)

Back to Top Najlepsze Blogi