9

Sensique - cienie do powiek Velvet Touch Eyeshadow - zapowiedzi

W gamie znanych już cieni Velvet Touch Eyeshadow od Sensique 20 października pojawi się 5 nowych kolorów - 128, 129, 130, 131, 132.
Paleta cieni przedstawia się następująco:
101
102
106
114
117
122
125
128
129
130
131
132
Jak widzicie nowe odcienie są jak najbardziej na czasie - bardzo modne odcienie zgniłej zieleni, kochane przez Polki fiolety oraz jesienna rudość! Mi więcej nie trzeba i chętnie je zobaczę na żywo!
Waga każdego z cieni Velvet Touch to 4 gramy, a cena 6,49 złotego. Dostępne, jak zawsze w przypadku marki Sensique, tylko w sieci Drogerie Natura.
Podobają się Wam nowe kolory? Czy 4-gramowe cienie nie są dla Was za duże? A może kupujecie w tak dużej pojemności Wasze ulubione odcienie?
Podzielcie się!

9 komentarze:

zoila pisze...

102, 106, 114, 117, 122, 128, 129, 131, 132... Nie pamiętam, żeby aą tyle kolorów jednej firmy mi się podobało. Ale prawdopodobieństwo ich zużycia w moim przypadku jest niewielkie :)

in the spare time pisze...

Łał, podobają mi się prawie wszystkie odcienie! Ten ciemny fiolet (128) jest przepiękny. Niestety nie za bardzo lubię wzornictwo Sensique i to mnie trochę odrzuca od tej firmy.

Chochlik pisze...

U mnie chyba ich nie ma, a przynajmniej ich nie widziałam.. ;)

Anonimowy pisze...

128 jest dla mnie całkiem przyjemne, reszta nie wpadła mi w oko ;)

MATLEENA BEAUTY pisze...

ładnie sie prezentują

barwy.wojenne pisze...

@zoila - poszalałabyś widzę;) co do zuzycia mam to samo - za duzo tego:)
@joanno - tez kiedys ich nie lubiłam, ale po kolejnym cieniu i tym, jaką ma wysoką zwykle jakość wzornictwo stałos ie sprawą drugorzędną:)
@Chochlik - mi sie wydaje, ze są w innym wydaniu jeszcze (albo też ich nie widziałam;))
@Panno N - mi szczególnie 129, 130 i 131:) bo fioletów mam tonę:) choc ten bardzo fajny na zdjęciu (zobaczymy na żywo)
@MATLEENO - to prawda:)

Catherine pisze...

podobają mi się wszystkie
będę pewnie musiała się zdecydować na kilka...
moi faworyci to 102 106 128 piękne!

barwy.wojenne pisze...

:D najlepiej się decydować na miejscu:) ale co do 106 się zgadzam! (na tysiąc procent)

Bella pisze...

Ładne odcienie :)

Back to Top Najlepsze Blogi