4

Clarins - Colour Breeze - wiosna 2012 - zapowiedzi

Jeszcze 2 dni temu byłam zaszokowana pierwszymi zdjęciami kolekcji wiosennej, na jaką trafiłam (Dior). Ale już dzisiaj podeszłam do takiego odkrycia spokojnie i przedstawiam Wam róże od Clarins na wiosnę 2012, które mają być sprzedawane w kolekcji Colour Breeze.
Pierwszy, czyli tradycyjna paleta możecie zobaczyć na górze posta. Kolejne 2 to Limited Edition Vitamin Coral and Pink Tonic Instant Light Blush:
Podobają się Wam róże Clarins? Lubicie te o płynnej konsystencji?
Podzielcie się!

4 komentarze:

Vashti pisze...

Ten w palecie jest śliczny, chociaż jak dla mnie troszkę za jasny... te w płynie mają śliczne kolory...ale jakoś nie mogę się przekonać do takiej formy różu.

Paulina pisze...

ten prasowany jest piękny :)

AnnaR pisze...

o płynnej niekoniecznie, ale zgadzam się z poprzedniczką. ten prasowany jest super!

sauria80world pisze...

Apropo rozdań - pewnie po takowym ubędzie mi Obserwujących... Niektórzy zakładają blogi tylko i wyłącznie by nabić sobie kilka dodatkowych pkt! Dzięki za słowa otuchy, buziaki papa

Back to Top Najlepsze Blogi