11

China Glaze - Electropop - wiosna 2012 - zapowiedzi

Skoro za oknem szaro i buro, czas na poprawę nastroju wiosennymi kolekcjami lakierów do paznokci! Pierwszą, którą Wam pokażę jest Electropop China Glaze!
Odcienie lakierów w tej kolekcji są typowo wiosenne, wibrujące kolorem i świeżością. China Glaze jak coraz częściej ostatnio podzieliło kolekcję na 2 części - tym razem kolory jasne, pastelowe i zdecydowane, prawie fluo.
Podział na "kolekcje" jest następujący:
zdjęcie pochodzi ze strony http://deltacephei.nl
zdjęcie pochodzi ze strony http://deltacephei.nl
A lakiery na próbniku wyglądają tak:
zdjęcie pochodzi ze strony http://deltacephei.nl
Co powiecie na wiosenną kolekcję od China Glaze? Czy Wasza wiosna zakwita tymi samymi barwami?
Podzielcie się!

11 komentarze:

Lady In Purplee pisze...

W sumie nic nowego, ładne jednak odcienie, ale nie kuszą mnie :)

barwy.wojenne pisze...

mam takie same odczucia - fajnie, ale d*** nie urywa oryginalnością.... a szkoda:(

Bzeltynka pisze...

dla mnie totalnie nieciekawa

Kuferek Lili pisze...

śliczne te kolory, wszystkie mi się podobają :))

kolorowy kot pisze...

bleh... nie moje. Ale to dobrze, bo chyba bym zbankrutowała :) Ewentualnie zastanowię się nad tymi trzema niebieskościami.

Paula | one little smile pisze...

wersja Lights zdecydowanie dla mnie :)

MADA pisze...

a mi się podobają absolutnie wszystkie :)

Zzielona pisze...

Ja nie mam nic przeciwko takim kolorom jesienią czy zimą ;). Każdy maluje sobie pazurki tak, jak mu się podoba :D.

A z tej kolekcji w oczy rzuciła mi się ta soczysta, trawiasta zieleń. Wygląda pięknie! ) Ciekawa jestem jak prezentuje się na paznokciach.

Katalina pisze...

To rzecz gustu. Ja akurat nie przepadam za taką nieco plastikowa stylistyką, jednak lata 80-te są na czasie więc pewnie wielu osobom przypadnie to do gustu.

Mooncat pisze...

Wersja lights może być chociaż nic oszałamiającego ;), brights to zdecydowanie nie moja bajka.

splatane-sluchawki pisze...

POdoba mi się, idealna dla mnie ;)

Back to Top Najlepsze Blogi