7

Rozdanie - dodatkowa nagroda w rozdaniu lakierów Ollie Nails

Nie spodziewałam się, że ogłoszone wczoraj rozdanie spotka się z tak wielkim odzewem z Waszej strony. Bardzo mnie cieszy ten fakt, więc postanowiłam dodać jeszcze jeden pen - teraz do wygrania jest nie jeden, a dwa lakiery Ollie Nails. To prowadzi do prostych wniosków - nie jedna z was, ale dwie wygrają:) Mam nadzieje, że to się Wam spodoba i jeszcze więcej osób weźmie udział w rozdaniu!
Jednocześnie, nie chcąc wskazywać żadnej z Was palcem (i nie wyrzucając na razie żadnego ze zgłoszeń) prosiłabym Dziewczyny, które napisały, że spełniają warunki - w tym podstawowy, czyli obserwowanie Barw Wojennych - poprawiły swoje zgłoszenia. W poprzednich rozdaniach fakt niedopatrzenia (nie chcę nazywać tego oszustwem, bo wierzę, że to pomyłka) nie miał miejsca, dlatego nie chciałabym, by było tak tym razem. Te z Was, które wpisałyście nieprawdziwe dane o obserwowaniu, macie czas na korektę zgłoszenia do jutra do 20. 
Na razie nie wskazuję nikogo palcem (bo po co? może to tylko drobne niedopatrzenie), ale jest mi przykro, że z powodu lakieru do paznokci chcecie mnie oszukać.
A teraz dość mojego smucenia na temat zgłoszeń:)
Wpisujcie się pod poprzednim postem - który jest TU!!!!! I na pasku bocznym:D

Powodzenia!

7 komentarze:

jolkag78 pisze...

Super!!

sauria80world pisze...

u mnie to samo - biorą udział w rozdaniu a mimo to nie obserwują!

Tanyia pisze...

Hmm... czasem to naprawdę niedopatrzenie. Myślałam, że obserwuję bloga, a jednak jak po kilku dniach odkryłam panel nawigacyjny wyszło, że nie. Zwykłe niedopatrzenie i niewiedza, szczególnie tych, którzy nie prowadzą własnego bloga. Choć pewnie są i osoby, które zgłaszają się tylko po nagrody, trudno , myślę, że im więcej rozdań, tym będzie więcej takich osób. To takie ryzyko.

sauria80world pisze...

Może i niedopatrzenie, ale grzeczne zwrócenie uwagi też niczego nie daje. Po prostu nie będę brała takich głosów pod uwagę! :O

Natasza M pisze...

Właśnie zauważyłam, że masz 1000! obserwujących! Gratulacje :*

kallineczka pisze...

Super! :)

Aleksandrowe myśli pisze...

Bardzo się cieszę :)

Back to Top Najlepsze Blogi