12

OPI i Sephora - lakiery na Boże Narodzenie 2011

Po wczorajszym wpisie typowo wiosennym, czas powrócić do prezentacji kolekcji świątecznych.
Tym razem pokażę Wam, co przygotowały wspólnie marki OPI i Sephora. To kolekcje dostępne w Sephorze amerykańskiej, ale mam cały czas nadzieję, że i u nas pojawią się (w jakiś świątecznie cudowny i niewytłumaczalny sposób) te śliczności. Cieszyłabym się z tych mini lakierów głównie z powodu ich pojemności;)
Pierwsza seria świątecznie limitowana przedstawia się tak:
W jej skład wchodzą:
  • Dear Diary
  • How Cute Is That?
  • Natural Environ-mint
  • It’s Hippo To Be Square
  • Access 24/7
  • Ms. Can’t Be Wrong
  • Don’t Feed The Hand Models
  • Metro Chic
  • Already Famous
  • I’m With Brad
  • Sample Sale
  • Fiercely Fabulous
  • Break A Leg-Warmer
  • Bring On The Snowflakes
  • Mermaid To Order
  • I Don’t Bite
  • Eve-y On The Eyes
  • Just A Little Dangerous
Drugi zestaw (tym razem 15 kolorów) wygląda tak:
A lakiery w tej serii to:
  • Dear Diary
  • Let’s Do Lunch
  • Keep Me on My Mistletoes
  • Chest-Nuts About You
  • On Stage
  • Don’ t Feed the Hand Models
  • Metro Chic
  • Already Famous
  • Fiercely Fabulous
  • Sample Sale
  • Beauty Junkie
  • I’m With Brad
  • Eve-y on the Eyes
  • Just a Little Dangerous
  • Rumba Romance
Co myślicie o takich sephorowych zestawach od OPI? Czy i u nas nie byłoby potrzeby takie wprowadzić?
Podzielcie się!

12 komentarze:

marchewka pisze...

jakież cuuuuda :)

coralblush19 pisze...

Drugi zestaw zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, choć w tym pierwszym jest kilka kolorów, które z wielką chęcią bym przywłaszczyła. Eh, na ten świąteczny cud się raczej nie nastawiam. Nawet nie mam pojęcia w jaki sposób miałabym zdobyć choć część tej kolekcji :<

Katalina pisze...

Druga półka, najciemniejszy odcień - coś pięknego :)))

AnnaR pisze...

niebieskie, granatowe, to ostatnio mój hit, i skrajnością jeszcze są dla mnie blade przeźroczyste. mam długie paznokcie więc chyba moge sobie na to pozwolić. :)

sauria80world pisze...

kuszą, ciekawa jestem tylko ceny...

Gffgvhhhhffxx pisze...

W każdym zestawie widzę fajne rzeczy :D

Paulina pisze...

ajajaj ja chcę pierwszy zestaw :))

lidia pisze...

Pare dni temu przegladalam amerykanska sephore i tez na nie trafilam. Komplet cudo. I to wszystko - 18 lakierow za jedyne 48 dolcow. Za nieco ponad 150zl! Gdyby tylko wysylali do polski... :(

Leal251 pisze...

Barwy, ja tak z innej beczki.. przeglądałam Twoje posty dot maseł do ciała i nie wszystkie Tobie odpowiadają pod względem 'masłowości' Także poszukuje jakiegoś masła o konsystencji masła a nie balsamu;) i tu moje pytanie znalazłaś może jakieś masło z polskich firm, które w miarę już Tobie odpowiada?

Anonimowy pisze...

ajjj byłoby super:P a może przez internet będzie możliwość kupna/

Lady pisze...

Kolorki kuszą;)

Bella pisze...

Ale cudeńka :)

Back to Top Najlepsze Blogi