8

MAC - Miss Piggy for MAC - zapowiedzi

Czasami marka MAC wypuszcza limitowane kolekcje dostępne tylko przez Internet. Tak jest i w przypadku tej sygnowanej przez supermodelkę, ikonę stylu, osobowość telewizyjną i Kermitoholiczkę - Miss Piggy! Na zdjeciu promocyjnym mocno przypomina mi ukochaną artystkę marki MAC - Lizę Minelli. I o to chyba im chodziło:)
Miss Piggy "dostała" 3 produkty, które swym imieniem będzie promować - różowy cień o wielce wymownej nazwie Pink! Będzie on pewnie hitem, podobnie jak zeszłoroczna szminka od Nicky Minaj w odcieniu Pink for Friday (jej ceny osiągają pułap 80 dolarów na eBayu). Do tego w kolekcji Miss Piggy kupimy produkty standardowo dostępne w ofercie marki - rzęsy numer 36 oraz Penultimate Eye Liner w odcieniu Rapidblack. 
Tak wygląda całość:
Tak zaś w powiększeniu cień Pink (wykończenie frost):
Penultimate Eye Liner w odcieniu Rapidblack:
Oraz model rzęs o numerze 36:
Co myślicie o propozycji od  Miss Piggy? Czy taka mała kolekcja przekonuje Was bardziej niż znane z salonów wielkie kolekcje MAC? Czy w ogóle byłybyście skłonne kupić coś, co swoim "imieniem " reklamuje świnia?
Podzielcie się!

8 komentarze:

Unknown pisze...

Najbardziej podobają mi się rzęski :) A szminka na pewno będzie hiciorem :) Pomysł z Miss Piggy wydaje się świetny! Tylko dlaczego to wszystko takie drogie? :(

marysia-k pisze...

HaHa
Ale ekstra pomysł !

zoila pisze...

Do mnie jakoś to nie trafia. Jakoś nie mój styl :)

Lady In Purplee pisze...

Mnie jakoś specialnie nie przekonuje przez mały wybór, sam pomysł jednak fajny szkoda, że nie dali jakieś szminki

Bella pisze...

Mnie też to zbytnio nie przekonuje...

axxxasworld pisze...

a mi sie ogolnie pomysl podoba. no fakt ceny to oni maja zawrotne. podoba mi sie jej plaszczyk z obecnymi trendami mody. dopracowana w szczegole. fajne !

kleopatre pisze...

Pewnie ze moglabym kupic cos co reklamuje "świnia" :D:D Pomysł fajny, ale szkoda że bedzie dostepna tylko przez internet. I w sumie wole wieksze kolekcje, albo mogli dac np. cien + szminka + róż, ciekawi mnie tylko cien.

Ja teraz płaczę bo jestem spłukana a od listopada glitter & ice :(((

PureMorning pisze...

Ludzie to mają pomysły. Ta "świnka" robi bardzo dobry efekt i reklamuje wyśmienicie :))

Back to Top Najlepsze Blogi