10

E.L.F - Natural Radiance Blusher, kolor Flushed

Natural Radiance Blusher marki E.l.f to róże do policzków o delikatnym wykończeniu.
w cieniu
światło sztuczne
Flushed (9,50 złotego w sklepie kosmetykomania.pl)  - malinowa róża, delikatnie satynowe wykończenie, średnia pigmentacja, ten kolor potrafi trochę plamić przy aplikacji i nakładać się nierównym kolorem, nie jest to jednak wyjątkowo trudne do opanowania, ponieważ kolor jest subtelny i delikatny, można spokojnie go budować warstwami. Jest podatny na blendowanie, przy odrobinie pracy wygląda bardzo naturalnie. Dzięki swojemu satynowemu wykończeniu ładnie rozświetla kości policzkowe. Jego trwałość oceniam na 8 godzin, po tym czasie zaczyna powoli znikać z twarzy, w ciągu dnia jednak nie plackuje się.
To co strasznie przeszkadza mi w tym produkcie to jego opakowanie, którego na samym początku w ogóle nie mogłam otworzyć. Róż zamknięty jest w plastikowej kasetce, która otwiera się na zasadzie szufladki. Zamknięcie jest bardzo mocne, tak bardzo, że kilka pierwszych razy celowo upuszczałam róż na kafelki, żeby się otworzył. Wypracowany otwiera się nadal dosyć ciężko, szufladka nadal czasami wypada mi z szyny. Dzięki bogu kamień z różem jest na tyle twardy, że jeszcze się nie pokruszył.
światło sztuczne (lampa błyskowa)
światło naturalne - cień
Jeśli szukacie ładnego różanego różu na jesień, który da naturalny efekt, to Flushed będzie świetnym dodatkiem do waszej kosmetyczki!
Miałyście już te róże? Kojarzycie produkty E.l.f?
Podzielcie się!

10 komentarze:

zoila pisze...

Piękny kolor, ale dla mnie ciut za ciemny.

Unknown pisze...

ja mam wszystkie odcienie z tych rozy- zarowno z tej taniej serii jak i z serii studio i wszystkie sa super:) flushed ma piekny kolor! ja mialam to szczescie, ze u mnie one otwieraja sie bez problemu takze to takie losowanie. Jedni maja "lipne" opakowania a inni ok.
Z tych malutkich rozy odcien coy tez jest sliczny;)

Agata Herbut pisze...

ja lubie je ale nie cierpie opakowan:)

Lady pisze...

Oj jak dla mnie trochę za ciemny ten kolor;(

Michalina Baron pisze...

Śliczny kolor- chętnie przygarnęłabym, ale póki co mam już 15 róży, więc kolejny- o nie! :D

Moodhomme pisze...

ładny kolorek :)) myslę, że dla osób z ciemniejszą karnacją będzie idealny :))

Bella pisze...

Ja mam inny kolor tego różu i też opakowanie doprowadza mnie do szału. Niby trochę lepiej jak się wyrobiło, ale to jeszcze nie to.

Bella pisze...

Aaa i zapomniałam napisać! W piątek dotarła do mnie przesyłka z nagrodą! Dziękuję Ci ślicznie!

olistick pisze...

kolory ładne, ale jak dla mojej jasnej karnacji to niestety za ciemne :(

Patrycja pisze...

bardzo ładny ten róż )

Back to Top Najlepsze Blogi