28

Models Own - kolekcja Beetlejuice - zapowiedzi

Brytyjska marka Models Own kojarzy mi się głównie z lakierami do paznokci i to o nowej ich kolekcji dzisiaj Wam napiszę.
1 listopada do sprzedaży (tylko w Internecie) trafi 5 lakierów pod wspólną nazwą Beetlejuice! Już ona sprawiła, że moje serce zaczęło bić mocniej, bo film Tima Burtona pod tym samym tytułem uwielbiam! A gdyby zobaczyłam zdjęcia promocyjne byłam już na 100& pewna, że poruszę niebo i ziemię, by mieć choć jeden! A to z prostego powodu - bardzo lubię duochromy. A te przywodzą mi na myśl lakiery z zeszłorocznej disneyowskiej kolekcji MAC. Z tamtymi bardzo się polubiłam, ale były niezwykle niewydajne:( i dlatego szukam zamienników, bo po 10 mililitrowych buteleczkach MAC nie ma już śladu w mojej kosmetyczce:(
Mimo tego, że zarówno Sensique i Hean maja w swojej ofercie duochromy, to jednak takich kolorów tam nie zauważyłam (poprawcie mnie, jeśli się mylę).


A może znacie dostępne na naszym rynku odpowiedniki lakierów Beetlejuice w rozsądnych nie dla lakieroholiczki cenach?:) 
Podzielcie się!

28 komentarze:

Unknown pisze...

Jestem ich bardzo ciekawa i chyba się skuszę bo lubię lakier Models Own.

splatane-sluchawki pisze...

strasznie mi się podobają :D

Let's Talk Beauty pisze...

ojej, fantastyczne są! aż mi sie zachciało malowac paznokcie

Bella pisze...

Muszą dawać piękny efekt :)

Katalina pisze...

Piękne kolory! Bardzo lubię taki holograficzny efekt! Chyba lakiery Vibo są dostępne w podobnej kolorystyce... Kiedyś miałam kilka ale to było lata temu i odcienie nie były tak żywe jak te tutaj.

shinodka pisze...

znalazłam podobne, ale jeszcze droższe :/ buu

Anonimowy pisze...

Te są niesamowite! Mogłabym mieć każdy...

yesiwantyouback pisze...

Catrice - Iron Mermaiden ma podobną formułę ;)

Kuferek Lili pisze...

oj nie lubię takich odcieni :)

YoAnka pisze...

Tez uwielbiam Tima Burtona :D A lakiery są nieziemskie :)

Leal pisze...

Cudowne kolory ;))

Słomka pisze...

Wyglądają bosko. Ech...

ruda@ pisze...

Nietypowe te lakiery. Zobaczymy jakie okażą się na paznokciach.

Lady In Purplee pisze...

Pierwszy raz od dawna mam ochote na wszystko :D

Bordowe Szpilki pisze...

mmm cudowne:D:D

Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga:)

marchewka pisze...

pięęęęekne :)

Anonimowy pisze...

Śliczne, ale wysyłka ze strony MO do Polski aż 10 funtów:/
a.

mllou pisze...

piękne :) muszę kupić :)

simply_a_woman pisze...

wow, swoetne kolorki

sia pisze...

przepiękne :) zresztą już za samą nazwę bym je chciała :P

Aniamaluje pisze...

KOCHAM filmy Tima Burtona, a co do lakierów - jestem ich bardzo ciekawa :)

Amethyst Travel pisze...

wyglądają bardzo ciekawie :) !

axi_1099 pisze...

niesamowite kolory :)

pilar1899 pisze...

uwielbiam ten film :D to jeden z tych,które można obejrzeć sto razy i wciąż bawią :)

Beauty Wizaż pisze...

wszystkie kolory mi się podobają :)

karminowe.usta pisze...

Wyglądają ciekawie, w sam raz na andrzejki czy karnawałowy bal:)

Iwetto pisze...

Srodkowy wpadł mi w oko, niepotrzebnie zaglądałam -.- Teraz będę o nim intensywnie myśleć -.-

adrianna pisze...

wyglądają genialnie! nie znam dobrych duochromów na polskim rynku, jak dla mnie kolekcja sensuque to lekki niewypał, o hean już nie wspomnę. te są świetne, przynajmniej na obrazkach promocyjnych :)

Back to Top Najlepsze Blogi