17

Royal - eye quad and bronzer

 
Eye Quad and Bronzer marki Royal (12 złotych za 12,5 grama) to paleta czterech wypiekanych cieni do powiek i bronzera. Tonacja tego zestawu utrzymana jest w słonecznych, ciepłych i pustynnych kolorach. To co przypadło mi w niej do gustu, to fakt, że cienie są niesamowicie metaliczne, bez bycia grudkowatymi na powiece.
A paleta prezentuje się w taki sposób:
zdjęcie z fleszem
zdjęcie bez flesza
- gorzka czekolada, metaliczne wykończenie, świetna pigmentacja, zero problemów przy pracy z cieniem:
 
- metaliczny burgund z domieszką miedzi, metaliczne wykończenie, świetna pigmentacja, zero problemów przy pracy z cieniem:
 
- złoto, metaliczne wykończenie, świetna pigmentacja, ze względu na nieco bardziej kruszcową fakturę cienia zdarza się osypywanie i lądowanie kawałków koloru tam, gdzie go nie potrzeba, nie jest to jednak trudne do opanowania:
- pustynny, platynowy róż, metaliczne wykończenie, świetna pigmentacja:
Wszystkie cienie są miękkie i niesamowicie dobrze nakłada się je na powiekę, dają równy, nasycony kolor, mają rewelacyjną pigmentacje. Ich konsystencja jest niemal kremowa. Nie miałam żadnych problemów przy blendowaniu czy cieniowaniu. Dobrze łączą się z innymi barwami i produktami. Jedynie złoto jest nieco bardziej brudzące. Mimo mocno metalicznego wykończenia nie powodują na powiece efektu skorupki, nie podrażniają jej też. Ich trwałość z bazą oceniam na 12 godzin wzwyż.
Oto przykładowe makijaże wykonane tą paletką:
Bronzer jest miękki i bardzo dobrze napigmentowany, co przy cięższej dłoni może skończyć się plamami. Trzeba operować nim delikatnie, nabierając na pędzel małą ilość produktu i szybko blendować. Nosiłam go bez niespodzianek przez 9 godzin, po tym czasie zaczął powoli znikać z twarzy, po 13 godzinach był już na niej praktycznie niedostrzegalny. Nie plackował się w ciągu dnia i nie spływał.
zdjęcie w cieniu - bronzer u góry, na dole 4 cienie
zdjęcie w słońcu - bronzer u góry, na dole 4 cienie
Jeśli chcecie jeszcze przez chwilę zatrzymać słońce przy sobie, albo tak jak ja kochacie wszystko, co połyskuje i się świeci, wypiekane cienie marki Royal mogą być dla Was objawieniem. Tym bardziej, że ta paleta gwarantuje bardzo dobrą jakość za śmiesznie niską cenę.
Czy lubicie metaliki? A może to jest w ogóle nie w waszym guście?
Podzielcie się!

P.S. Kosmetyk ten otrzymałam do recenzji dzięki uprzejmości załogi sklepu Kosmetykomania.pl, który jest jednocześnie dystrybutorem marki Royal.  Recenzja jest jednak CAŁKOWICIE obiektywna (i, zaświadczam, że w przypadku tej paletki nie mogłaby być inna).

17 komentarze:

zoila pisze...

Za 12 zł paleta cieni+brązer? Umarłam i poszłam do nieba. Kurczę, szkoda, że ta marka nie jest dostępna stacjonarnie :(

barwy.wojenne pisze...

no ba! miałam to samo:) i do tej pory jestem w głebokim szoku - szczególnie po testach i zobaczeniu trwałosci i pigmentacji.... chyab chcę poznac cała game marki Royal:D

Anonimowy pisze...

Za taką cenę - taki efekt? Jestem pełna podziwu! Żałuję że nie jestem posiadaczką.. :D

Pozdrawiam!

anikowa101 pisze...

Pięknie się te cienie prezentują! :)

simply_a_woman pisze...

mi się podobają :D

Kuferek Lili pisze...

gorzka czekolada- rewelacja !! zdecydowanie najlepszy kolorek :)

marysia-k pisze...

FAjny makijaż, ale nie tak na codzień ...

Crumbs of Beauty pisze...

Te cienie są piękne:) Za 12zł na pewno warto kupić.

Effa pisze...

ciekawy efekt jak za taką cene ;]
ostatniu znalazłam w sklepie chińskim palete 9 cieni i 3 róży za 13 zł i wg mnie są super.
pozdrawiam
eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

Katalina pisze...

Przepiękny jest ten kolor burgunda!

PureMorning pisze...

Piękne kolory :))

MattersAtAll pisze...

Czekolada jest najlepszym kolorem, tak ładnego dawno nie widziałam w paletach. A co do kolekcji świątecznej Lusha to wszystko wygląda mega mega "smakowicie"
Pozdrawiam

Martyna Grala pisze...

Bardzo ładnie wygląda.
Na moim blogu zmiany, nowy wygląd i notka, wyrazisz swoje zdanie na ten temat? beauty-fresh.blogspot.pl

Yasminella pisze...

świetnie wyglada ten bronzer

Bella pisze...

Nie znałam tego jeszcze :) Kolory cieni bardzo w moim typie i nawet bronzer nie straszy pomarańczą ;)

Let's Talk Beauty pisze...

ojej, zakochałam się, piękne cienie i makijaż <3

*Natalia* pisze...

Mam bronzer ROYAL wypiekany i kocham go. Twoja paletka też jest super :)

Back to Top Najlepsze Blogi