97

Rozdanie - lakier Ollie Nails

Jako że za oknem straszna plucha, postanowiłam którejś z Was poprawić nieco nastrój:) Ponad miesiąc temu pisałam o lakierach Ollie Nails i dzisiaj mam dla Was jeden z nich - połączenie złota i fioletu w jednym penie.
Warunki rozdania są proste:
- bycie PUBLICZNYM OBSERWATOREM bloga Barwy Wojenne i umieszczenie w komentarzu chęci udziału w rozdaniu pena Ollie Nails (1 los)
- dodanie notki o moim rozdaniu na swoim blogu (3 losy)
- umieszczenie Barw Wojennych w blogrollu (1 los)
- polubienie Barw Wojennych na Facebooku - KLIK, KLIK!!! (1 los)
Czyli macie możliwość zdobycia 6 losów:)
Zaczynamy teraz, kończymy w sobotę o 23.59. A zwycięzca dowie się o wygranej w niedzielę:)

Zapraszam i powodzenia!

97 komentarze:

ruda@ pisze...

Ja jestem chętna. Obserwuję jako zmalowanalala.Lubię na fb.Mam w Blogrollu na zmalowanalala.blogspot.com
Pozdrawiam:)

kosodrzewina pisze...

Jak najbardziej jestem chętna :)
Obserwuję jako kosodrzewina, mam Cię w blogrollu, lubię na facebooku :)

Paulina pisze...

jak zawsze, chętna :)
obserwuję jako pola10, mam Cię w blogrollu http://saturdaynight-saturday-night.blogspot.com/ :)

Bzeltynka pisze...

obserwuję jako Bzeltynka, jesteś w moim blogrollu :)

sia pisze...

zgłaszam się ;)
obserwuję jako sia
mail: dont_ask@vp.pl
jesteś w moim blogrollu: http://siiia.blogspot.com/
lubię na fb jako Monika Sia

unappreciated pisze...

zgłaszam się!
obserwuję jako unappreciated, jestes w blogrollu (funky-so-sure.blogspot.com)
na fb lubię jako Magda R. :)

Sylwia | weak-point pisze...

lubię na facebooku i obserwuję jako weak-point

lidzia007 pisze...

Zgłaszam się
obserwuje jako lidzia007
lidiaae092@gmail.com
mam Cię w blogrollu
Lubię na FB

Lidiakrk pisze...

obserwuje jako Lidiakrk
bonnie200@o2.pl

Kot Furiat pisze...

Ooo jaka miła nagroda:)

Zgłaszam się jako KotFuriat
kotfuriat@gmail.com

Ev pisze...

Zgłaszam się!
Obserwuję jako Ev, mój mail to carpediem91[at]o2.pl
Jesteś u mnie w blogrollu na http://kotwkosmetyczce.blogspot.com
Lubię na fb jako Kot w kosmetyczce :)

Aleksandrowe myśli pisze...

zgłaszam się
obserwuję jako Aleksandra
na FB Ola Jesiołowska
jesteś na blogrollu

Natasza M pisze...

Zgłaszam się =]

Obserwuję jako Natasza Miszczuk
e-mail:nataszamiszczuk@gmail.com
blogroll www.swiat-panny-n.blogspot.com
na FB lubię jako Natasza M

Let's Talk Beauty pisze...

zgłaszam się :)
-obserwuję jak Let's Talk Beauty
-mam Was blogrollu
-lubię na fb jak Katarzyna S.

Majumi pisze...

fantastyczna nagroda ! :)


- obserwuje jako Majumi, /majumi1@gmail.com /
- Jesteś u mnie w blogrollu ,
- na FB lubię jako K. Bella
- link do notatki na moim blogu :
http://m-behindblueeyes.blogspot.com/2011/10/barwy-wojenne-rozdaja.html

pozdrawiam :)

Siouxie pisze...

obserwuję jako Siouxie, lubię na Fb jako Agnieszka O.
notka http://siouxieandthecity.blogspot.com/2011/10/barwy-wojenne-rozdaje-na-szybko.html
XOXO
Siouxie

Siouxie pisze...

no i jesteś w blogrollu :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)
Obserwuję jako anitaxelx
Na FB lubię jako Anita R.
somenancy@vp.pl

kallineczka pisze...

Chętnie wezmę udział w rozdaniu ;)

Obserwuję jako kallineczka

Notka: http://kallineczka.blogspot.com/p/rozdania.html

Mam Cię w blogrollu

Lubię na FB jako Kasia P.

E-mail: kallineczka@gmail.com

moniaaa pisze...

obserwuję jako moniaaa
mam Cię w blogrollu na damski-swiat.blogspot.com
lubie na fb jako Monika C

Lady In Purplee pisze...

Obserwuje jako Lady in Purplee
ladyinpurplee@gmail.com

SoBitterSoSweet pisze...

Zgłaszam się :)
obserwuję jako: SoBitterSoSweet
email: sobittersosweet@gmail.com

arachne pisze...

zglaszam sie,
obserwuje jako arachne,
jestes w blogrollu
pozdrawiam!

pax pisze...

Obserwuję jako linka_12
(pax1291@gmail.com)

Anonimowy pisze...

I ja bardzo chętnie :)
+ jesteś u mnie w blogrollu od dawna ;)

Unknown pisze...

Jestem chętna.
Lubię na Facebook'u jako Zuzanna K.

Bella pisze...

Biorę udział :)

Obserwuję jako Bella
bellabeauty@wp.pl
Oczywiście jesteś w moim blogroll'u :)

Pozdrawiam :)

SpiritusMovens pisze...

Obserwuję jako SpiritusMovens, jestem chętna :D
notka na moim blogu:
http://spiritusmovens22.blogspot.com/2011/10/kto-nie-gra-ten-nie-wygrywa.html
Mam Cię również od dawna w blogrollu :)
Lubię na FB jako Katarzyna Z.

Na Krawędzi pisze...

Zgłaszam się:)
Obserwuję jako Na Krawędzi
e-mail:nk_nakrawedzi@o2.pl
mam Cię w blogrollu
http://nk-naturalkiller.blogspot.com/

zoila pisze...

Ooo, jak ja lubię takie kolory
Obserwuję jako Zoila B
mail: roztrzepanakrolewna@gmail.com
Blogroll- zzzoila.blogspot.com

ivonizzle pisze...

ja poproszę! obserwuję jako ivonizzle i lubię na facebooku jako Iwona K.

atina.naturalnie pisze...

obserwuje jako Atina
anitabre@op.pl
mam Cie w blogrollu
i na fb lubie jako Kosmetyki Atiny

Piękno chwil pisze...

zgłaszam się:
obserwuje jako face of the sun
mail blacksun26@wp.pl

beautifultinkerbell pisze...

Zgłaszam się :)
obserwuje jako beautifultinkerbell
e-mail marta-199410@wp.pl
mam Cię w blogrollu http://beautifultinkerbell.blogspot.com/
Lubię na facebook jako Marta Br.
:)

AnnaR pisze...

obserwuję jako slodki-nalesnik.blogspot.com

AnnaR

mogę nawet reklamować na moich profilu na fb :P hihihi

mój mail.
roginskaanna@gmail.com

asiablog.pl pisze...

Bardzo chętna ;)
obserwuję jako: iwillbethereonly4u
jesteś u mnie w blogrollu: http://iwillbethereonly4u.blogspot.com/
lubię na fcb: Joanna K.
mail: asiakopiec@gmail.com

jolkag78 pisze...

Jestem chetna;)
Oserwuję jako jolkag78, jestes w blogrollu tutaj
http://discovermynails.blogspot.com/
jolka_28@o2.pl

Anonimowy pisze...

ja chcę :)
obserwuję jako messalexa
ana1661@op.pl

MiLi pisze...

Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
Obserwuję jako MiLi
mikola2@tlen.pl
Lubię Barwy Wojenne na fb :)

Anonimowy pisze...

Chętnie wezmę udział :>

Obserwuję jako Klaudia
e-mail: klaudia121121@wp.pl
Lubię Barwy Wojenne na FB jako Klaudia B.

Pozdrawiam :)

Marta. pisze...

Obserwuję jako Marta.
martaarar@wp.pl
mam w blogrollu, lubię na fb.:)

Tanyia pisze...

Obserwuję jako Tanyia :)
aniiuszka@gmail.com
lubię na FB :)

Pozdrawiam

MATLEENA BEAUTY pisze...

obserwuje jako Matleena, mail: matleena.wizaz@interia.pl
lubie na FB jako Magdalena P./ dodałm do blogrolla

Kasia pisze...

zgłaszam się!
obserwuję jako KKKmakeup
mam Cię w blogrollu :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się ;)
Obserwuję jako Julia Natalia
Mail - julia.r.wasielewska@onet.pl
Lubię na fejsie jako Julia Rysia W.
I mam w blogrollu ;)

_groooszek_ pisze...

Obserwuję jako: _groooszek_
Lubię Cię na FB jako Katarzyna M.

E-mail: groooszek91@gmail.com

Sylwia | weak-point pisze...

EDIT:
lubię na facebooku i obserwuję jako weak-point

sajchteczka@gmail.com

Ewu pisze...

Zgłaszam sie :)
obserwuje jako Ewu
mam Cię w blogrollu
lubię na facebooku ;)

. pisze...

Ja jestem chętna !
Obserwuję jako modnanastolatka
Lubię na FB jako : Sabina W.
mam cię w blogrollu
Notka ; http://grejfrutowoo.blogspot.com/2011/09/rozdanie-u-young-forever.html
Mail : modnanastolatka@onet.pl

Mooncat pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
girl1805 pisze...

obserwuje jako girl1805
girl1805@interia.pl
lubie na fb Małgorzata Wes.

Angela pisze...

Obserwuję jako: Angela
andzia989898@o2.pl
Na Fb lubię jako Zakochane Trampki

martazet21 pisze...

zgłaszam się!
obserwuje jako martazet21
martazet21@o2.pl
na fb lubię jako Marta Zyg.

milusanka pisze...

Obserwuję jako : Milusanka
E-mail : kasiablek13@wp.pl

Yasinisi pisze...

Zgłaszam się :)

Yasinisi
sniezynka7@gmail.com

Jesteś w blogrollu.
Lubię na FB jako Marta Ś.

Pozdrawiam

pesymistka13 pisze...

zgłaszam się:)
Obserwuję jako Renata M (pesymistka13)
jesteś w blogrollu

pesymistka13@o2.pl
Lubię na Fb: Renata M.
notka:http://pesymistka13.blogspot.com/2011/10/rozdanie.html

Vena pisze...

Obserwuję Twojego bloga jako Vena i lubię Cię na FB jako Małgorzata P.
Pozdrawiam serdecznie.

Żakiecik pisze...

Obserwuję jako Żakiecik, w blogrollu już dawno mam, tak samo na FB jako Barbara T. :)

zurie pisze...

zgłaszam się, obserwuję jako zurie
zuza.bienkunska@gmail.com
na fejsbuku Zuzia Bieńkuńska :)

dżolina pisze...

I ja sie zglaszam sie :)
obserwuje i mam Cie w blogrollu na www.dzolina1.blogspot.com
pozdrawiam!!!

sylwiaaa02 pisze...

zgłaszam się
obserwuję Cię jako sylwiaaa02
sylwunia01@op.pl

sylwiowo pisze...

zgłaszam się ale jestem leniem i mi się nie chce zdobywać dodatkowych punktów ;d

marchewka pisze...

ciekawy produkt :) zgłaszam się jako marchewka:)
brygida0303@interia.pl

unintendedgirl pisze...

obserwuje jako unintendedgirl
i lubie na Fb jako Paulina.P

paulinapagacz@interia.eu

pozdrawiam:)

strī-linga pisze...

wyrażam chęć, jestem publicznym obserwatorem i mam Cię w blogrollu :)
http://prosteczynnosci.blogspot.com/
strilinga@gmail.com

crysaliska pisze...

zgłaszam się :)
obserwuję jako crysaliska,
jesteś w moim blogrollu: http://crysaliskowy.blogspot.com/
fb: Kamila K.
mail: crysaliska@wp.pl

Pozdrawiam :)

Karanloth pisze...

Zgłaszam się!
Obserwuję jako Karanloth. :)

Elcias pisze...

Zgłaszam się!
Obserwuję jako Elcias
Lubię na FB jako Ela A.

AP pisze...

Obserwuje jako AW

e-mail wara44@onet.pl
Facebook AW

Marlaa pisze...

obserwuje jako Marlaa
lubie na fb: Marlena S.

Craft Test Dummy pisze...

Chcę!
Obserwuję jako Shopping Monster
mam w blogrollu
na fb lubię jako Zakupowe Bestie
niosewampicie@gmail.com
Pozdrawiam :)

Wszystko co mnie zachwyca pisze...

Pewnie, że Cię obserwuję :) i mam w blogrollu. Więc przy okazji chętnie wezmę udział w losowaniu (ha i nawet jeśli nie zostanę wylosowana, nie przestanę Cię obserwować ;) )

mail: wszystkocomniezachwyca@gmail.com

sauria80world pisze...

Obserwuję jako sauria80
mam Cię w blogrollu :)
Na fb lubię jako Marta W :)
sauria@wp.pl

lili pisze...

hej :)
zgłaszam się do rozdania.
obserwuję jako lili
na fb jako Katarzyna Dragan
mam Cię w blogrollu
mail:dragan.kasia@gmail.com

Anonimowy pisze...

obserwuję jako Badzynka
k_badzynska@op.pl
polubiłam na fb jako Katarzyna Badzyńska
mam Cię w blogrollu: www.badzynka.blogspot.com

notka: http://badzynka.blogspot.com/2011/10/rozdania-tu-i-owdzie.html

redteaa pisze...

Zgłaszam się :)
Obserwuję jako redteaa
redteaa@o2.pl

dzolls pisze...

obserwuję już od dawien dawna jako dzolls, mail: dzollsisko@gmail.com no i wiem o tym rozdaniu z mojego blogrolla, na którym jesteś :)

pozdrówka :)

Caroline pisze...

Obserwuję jako JusTheOne
karoa@vp.pl
FB: Karolina Piętka
Pozdrawiam :)

villemo pisze...

Obs. jako: villemo
justynka68@poczta.onet.pl
Na fb lubię jako: Justyna D.

Pozdrawiam ;*

Edyta pisze...

Obserwuje jako Kosmetyczka Odety od dawna , jest blogroll , edyta.widawska.tracz@o2.pl , serdecznie zapraszam również na rozdanie do mnie ;): http://kosmetyczka-odety.blogspot.com/2011/10/rozdaje-nudziaki-kto-chetny.html

MADA pisze...

faktycznie dużo zgłoszeń :P ale spróbuję i ja :)
obserwuję jako Mada
mail:happynailsbymada@gmail.com
notka + blogroll: http://happynailsbymada.blogspot.com/p/other-giveaways.html

Hafija pisze...

1000 obserwator to ja :) z chęcią wezmę udział w losowaniu
hafija.baby@gmail.com

Unknown pisze...

Też się chętnie piszę.
Obserwuję jako aga, a fb jako Agnieszka Matosek.
Mój mail: agamatosek@gmail.com

Natalia pisze...

Zgłasza się . !
* obserwuje jako: ` crazy natalka .
* mail: natalia201@amorki.pl
* lubie na FB jako: Natalia G
* jesteś w blogroll'u
* notka: http://natalka-poleca.blogspot.com/p/rozdania.html

AnnaR pisze...

napiszę jeszcze raz. bo chyba napisałam za mało. i chciałam zrobić korektę:)

wszystkie punkty przez Ciebie - done!

:))))

czekam na losowanie;)

Leal251 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Crumbs of Beauty pisze...

Zgłaszam się:)
Obserwuję jako SexiChic.
Mail: sexichic@vp.pl
Jesteś w blogrollu: http://sexiprzygodazwizazem.blogspot.com/
Na FB lubię jako Kasia P.

gabriela_dabska pisze...

Zgłaszam się!
Obserwuję jako Kawaii-doll
e-mail:gabi01091995@wp.pl
notka:http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/2011/10/rozdanie-barwy-wojenne.html
Jesteś w blogrollu.
Lubię na fb jako Gabriela D.

czarny dachowiec pisze...

obserwuję jako: czarny dachowiec
mail: czarnydachowiec@gmail.com

mam Cię w blogrollu

notka o rozdaniu: http://zjednoczonekolory.blogspot.com/2011/10/jesienne-rozdania.html

Paulina pisze...

Obserwuje jako Paulina
paulinaab@hotmail.com
Na FB lubie jako Paulina B.

Siuzdakowa pisze...

Ja też chcę! :)
Obserwuję jako Siuzdakowa, mam Cię w blogrollu, lubię na fb jako Ewa S., a notka o rozdaniu jest tutaj: http://siuzdakowa.blogspot.com/2011/10/lakier-do-zgarniecia-w-barwach.html

Pozdrawiam! :)

Anonimowy pisze...

Obserwuję jako Quera
asiulkas26@interia.pl
notka: http://planet-quera.blogspot.com/p/rozdania.html
Mam w blogrollu od dawna :)
Na fb lubię jako Asia S.

Nutelqa pisze...

Zgłaszam się ;)
Obserwuję jako: nutemcia
mail: naata_m@o2.pl
blogroll:www.nutemcia.blogspot.com
Na facebooku: Natalia M.

skazana2 pisze...

zgłaszam się ;)
obserwuje jako: skazana2
skazana@amorki.pl
lubie na fb jako: Ewelinka L.

Jyyli pisze...

Obserwuję jako Jyyli
Na FB lubię jako Julia-Klaudia A.
jesteś w blogrollu na www.jyylinka.blogspot.com
mail: jyylinka@gmail.com

Pozdrawiam :)

Skonfundowana pisze...

Obserwuje jako SkonfundowanaPanna.
Na fejsie lubię jako Paulina Wol...
jesteś w moim blogrollu.
email : fluffy.is.sweet@gmail.com

Pikletka pisze...

obserwuję jako Pikletka
email: blogmara@vp.pl
notka: http://pikletka.blogspot.com/2011/10/rozdanie-do-2010.html
mam cię w blogrollu na pikletka.blogspot.pl
lubię na fb jako Martyna K.

Back to Top Najlepsze Blogi