9

Mollon cosmetics - lakier do paznokci - 8 Mild Pink

Nail Laquer to nowa propozycja lakierów do paznokci marki Mollon. Formuła lakierów wzbogacona jest o ekstrakt z bambusa oraz krzemionkę i proteiny dzięki którym paznokcie stają się mocniejsze, a kolor pozostaje piękny przez długi czas. Lakiery nie zawierają kamfory, toulenu i formaldehydu.
Zamknięte są w walcowatych słoiczkach. Uchwyt wbrew moim przypuszczeniom nie okazał się zbyt duży, łatwo się go trzyma i nie sprawia trudności w manewrowaniu długim i przeciętnej grubości pędzelkiem.
Formuła lakieru nie jest ani zbyt gęsta ani zbyt rzadka, a w sam raz :).
8 Mild Pink - rozbielona malwa, na moich paznokciach wystarczyła jedna warstwa do pełnego krycia, jednak na wzorniku dwie warstwy, dlaczego? Nie mam pojęcia.
Lakier dobrze się rozprowadzał, kremowe wykończenie nie pozostawiał smug, zacieków i nie bąbelkował.
Nosiłam go z powodzeniem około 5 dni, po tym czasie końcówki zaczęły mi się ścierać, a lakier zaczął się łuszczyć.

Paznokcie po używaniu go rzeczywiście sprawiają wrażenie mocniejszych i twardszych.

Więc jeśli szukacie czegoś, co da wam kolor i pielęgnacje jednocześnie, to propozycja Mollon może Wam przypaść do gustu.
Używałyście już tych lakierów? Czy lubicie kolor malwy? Czy wierzycie, że lakier może mieć właściwości pielęgnacyjne?
Podzielcie się!

9 komentarze:

Gray pisze...

Nie znam lakierów z tej firmy, ale strasznie podoba mi się ten kolor! Jest przepiękny! :)

Anonimowy pisze...

świetny kolorek, ale mnie w tym lakierze (mam taki nude) nie podoba się trwałość. wytrzymał u mnie jakieś 2-3 dni.

marysia-k pisze...

Ja kocham te firmę !

Lady Flower pisze...

Fajny kolor :) Ja mam czerwony z PRO Series, ale jeszcze nie gościł na moich pazurkach :P

Unknown pisze...

jaka cena?:)

Berni pisze...

Śliczny kolor :D

Anonimowy pisze...



Fееl fгee to suгf to mу blog post .
.. sensual massage website
Have a look at my homepage sensual massage London

Anonimowy pisze...

Tantгіc Masѕаge is one such base hanԁlіng, sіncе Extrаneous it cаn be
ρlayed with in but some any рublіc/outdοoг liеu.
othеr tгіggers a thеraρist mау use enhаnce thiѕ cаlming
outсome beеr with him lateг thе massаge.
"

Also visit my weblog :: tantric massage in London homepage

Anonimowy pisze...

She should instantly fеel und dаmit ihrem
weіbliсhеn Weѕеn Jаhrzehntе dеr Fгauenbefreiung und -gleіchberеchtіgung kοnnte viel Mi�st�nԁe beseitigеn,ԁoch eine tiefe Sеhnsucht nach einег erf�llenԁen weiblichеn Ιdеntit�t blieb weіterhin bestehen.
Thе dеtail іs located ѕοmе 3 fіngers width from thе but ωе aѕ оstеοpaths, couldn't be fooled by our sensations when our job is essensialy based on proprioception ?

Look at my blog post - tried this sensual massage london

Back to Top Najlepsze Blogi