4

MAC i Iris Apfel - zapowiedzi

Kolejna kolekcja MACa, której główna bohaterka ma być ikona mody. Po Daphne Guinness przyszła pora na Iris Apfel - legendarną znawczynię stylu i kolekcjonerkę kreacji haute couture. To ona była pierwszą postacią spoza kręgu projektantów, której Metropolitan Museum of Art poświęciło osobną wystawę! Taka nobilitacja wskazuje na wielką rolę Iris w kreowaniu trendów, a raczej w podążaniu wbrew nim.
Jako że Iris nazywana jest kolorowym ptakiem, wszystkie limitowane kosmetyki w kolekcji będą nosiły nazwy odnoszące się właśnie do ptaków. I tak jako wzór dla szminek posłużą nowojorskie gołębie, egzotyczne papugi oraz wibrujące kolorem flamingi. Cienie do oczu inspirowane będą między innymi kolorem jaj drozda, mewami czy też, znów, gołębiami, które stały się symbolem Nowego Jorku na równi z Iris i Statuą Wolności.
Cieszę się, że ta barwna postać trafi "pod strzechy", bo kogo jak kogo, ale Iris i jej modowe szaleństwa warto moim zdaniem poznać! 
Kolekcja ma być dostępna w Stanach Zjednoczonych w styczniu 2012 roku, w Europie (z pewnością tylko w wybranych krajach - Wielkiej Brytanii i Niemczech oraz salonach PRO) pojawi się z miesięcznym opóźnieniem.
Znacie Iris Apfel? Uważacie, że współpraca w MACiem to dla Niej nobilitacja czy raczej z Jej strony wyraz sympatii dla tej marki? 
Podzielcie się!

P.S. Gdy tylko pojawią się pierwsze zdjęcia, zaraz je Wam pokaże, bo sama jestem bardzo ciekawa tej kolekcji:)

4 komentarze:

marysia-k pisze...

hahaha
fajne

Zapraszam
marysia-k.blogspot.com

Bzeltynka pisze...

nie słyszałam o niej, bardzo barwna postac :D chciałabym miec taką babcię :)

Kuferek Lili pisze...

super, teraz to ja też jestem bardzo ciekawa tej kolekcji:)

Bella pisze...

Jestem ciekawa :) Postać Iris jest mi już znana - niesamowita osobowość.

Back to Top Najlepsze Blogi