11

Benefit - POWda WOWza - nowość

Limitowana edycja najpopularniejszych benefitowych róży do policzków właśnie pojawiła się na rynku! Ja jestem tym faktem mocno podniecona, gdyż ostatnio przegapiłam w Sephorze taką limitowaną trójkę (był w niej na pewno róż Dallas - pozostałych nie pamiętam...). Tym bardziej mam nadzieję, że tym razem już nie przegapię takiego zestawu! Tym bardziej żałuję, że wtedy nie kupiłam, bo był on przeceniony na 80 złotych (normalna cena w Polsce mnie przeraża;)). Zobaczymy, czy i tym razem Sephora zrobi ukłon w moją stronę i w poświątecznej wyprzedaży POWda WOWza będzie w równie atrakcyjnej cenie:)
W skład POWda WOWza wchodzą:
- Coralista:
- Bella Bamba:
- Hoola:
A Wy co myślicie o takim zestawie "próbnym"? Czy warto go kupić czy lepiej od razu zainwestować w produkt pełnowymiarowy? 
Podzielcie się!

11 komentarze:

kasiek.pe pisze...

Rewelacja! Jak będzie na przecenie to jestem skłonna się skusić! :)

PureMorning pisze...

Super kolory połączyli - myślę że mogłabym się skusić :))

kolorowy kot pisze...

Planuję w przyszłości zakupić właśnie jeden z takich Benefitowych zestawów (pamiętam, że w przeszłości mieli też inne kombinacje). Ten jednak jest zdecydowanie nie dla mnie - Corralistę znam, miałam i go nienawidziłam: był piękny, pachniał obłędnie, ale zupełnie nie pasował do mojej karnacji oraz za każdym razem robił mi z twarzy bombkę - i to jest pierwszy tego typu produkt, którym za każdym razem robiłam sobie krzywdę.
Bella Bamba to kompletnie nie mój kolor.
Jestem ciekawa jedynie Hooli.

Zdecydowanie bardziej wolę kombinacje trzech pudrów niż kupowanie pełnowymiarowego - miałam trzy pudry tej firmy i żadnego nigdy nie zużyłam, pomimo częstego używania.

Anonimowy pisze...

Ja mam coralistę i u mnie sprawdza się super. Chętnie przetesuje bella bamba, hoola ponoć też jest super. Na pewno bym kupiła, jeszcze jak wspominasz o tej poświątecznej wyprzedaży ;)

Bella pisze...

Miałam taką trójeczkę z Truskawy - dokładnie Powder Pop! i uważam, że to jest świetna sprawa :)

zoila pisze...

Chętnie wypróbowałabym taki zestaw :)

Autor pisze...

ładne ale drogie okrutnie :) nie kupiłabym

krzykla pisze...

Myęlę, że to dobry pomysł na wypróbowanie wszystkich 3 kultowych produktów Benefit

sia pisze...

od dawna chcę i coraliste i bella bambę i hoolę, więc dla mnie to zestaw idealny ;)

agabil1 pisze...

to ja poproszę :))

Bzeltynka pisze...

świetna ta trójeczka, zwłaszcza, ze w ten sposób można mieszać ze sobą kolory

Back to Top Najlepsze Blogi