21

Original Source - żel pod prysznic Chocolate & Orange

Jak wiecie, jestem maniakiem Original Source! Żel pod prysznic Chocolate & Orange (9,99 złotego za 250 mililitrów) jeszcze wzmógł moją chęć posiadania absolutnie KAŻDEJ OPCJI zapachowej tej marki! Jestem pod wielkim wrażeniem i potwierdzam Wasze opinie z wczoraj, że zapach czekolady i pomarańczy jest obłędny.
Zamknięty w klasycznym, originalsowym opakowaniu o pojemności 250 mililitrów żel ten ma niesamowity zapach - trochę świąteczny, trochę zaś kojarzący się z pomarańczowymi Delicjami. To aromat pomarańczy oblanych mleczna, jeszcze ciepłą czekoladą, bez żadnej goryczy, ale i bez obezwładniającej słodyczy. To zapach wyważony w nutach. Dla mnie idealny na jesienne i zimowe wieczory pod prysznicem lub w wannie (bo z żeli Original Source można w łatwy sposób wyczarować bogata pianę).
Konsystencja kosmetyku jest dość rzadka i choć wolałabym, by była tak kremowa, jak w przypadku wersji Raspberry & Vanilla Milk, to i tak skojarzenia z miodem lub płynnym karmelem powodują miłe doznania.
Właściwości myjące są bardzo dobre - pieni się znakomicie, dobrze rozprowadza się na gąbce lub od razu na skórze. Nie nawilża, ale i nie wysusza mnie. Jednym słowem spełnia swoje podstawowe zadanie - oczyszcza.
Mogę go śmiało polecić wszystkim wielbicielom czekolady oraz będącym na diecie - nie przyjmując ani jednej kalorii czujemy się po kąpieli, jak po wizycie w cukierni:)
A Wy co sądzicie o smakowitym połączeniu czekolady i pomarańczy? A może stawiacie na energetyzujące zapachy owocowe?
Podzielcie się!

Na koniec mam dla Was kupon rabatowy na produkty Original Source upoważniający do zakupu ich ze zniżką 20%:

21 komentarze:

Kamyczek pisze...

delicje pomarańczowe <3

barwy.wojenne pisze...

i brzoskwiniowe też:) ale pomarańczowe bardziej

little-bad-girl pisze...

a gdzie ten rabat mozna wykorzystac?

barwy.wojenne pisze...

w sieci Rossmann, bo TYLKO tam można kupić produkty Original Source

Kamyczek pisze...

z rabatem kosztują 7.99 :) skusiłam się na dwa :D

sia pisze...

mi się ten zapach perfidnie z delicjami kojarzy :)

Aliss pisze...

Oooooch muszę go mieć, musi mieć niebiański zapach..;)

Lady In Purplee pisze...

Kusisz, a ja musze tyle jeszcze zuzyć ;)

BaribalChick pisze...

u mnie już na dniach otwierają Rossmanna i kosmetyki OS będą wreszcie w zasięgu ręki:)
a takie połączenia zapachowe uwielbiam...sama teraz używam peelingu firmy Marion o zapachu pomarańczy i białej czekolady:)

Kolorowy Pieprz pisze...

maniaczko żeloprysznicowa- wlasnie pracuję nad recenzja czegoś- co sprawi, ze wpadniesz w prysznicowy obłęd- a kosztuje grosze...ja oszalałam:)jeszcze moment, jeszcze chwila...podpowiedź? jagoda malina:p

dianuseeek pisze...

właśnie kończy mi się żel pod prysznic, z przyjemnością zakupię właśnie ten ;D

Karotka pisze...

mam ochotę na ten żel i właśnie na raspberry i vanilla :) już po powtórzeniu samej nazwy ślinka mi cieknie :)

dzięki za kupon rabatowy :))

unappreciated pisze...

muszę go mieć! :D

Agata Herbut pisze...

otagowalam cie:)

karminowe.usta pisze...

Lubię słodkie zapachy, jak skończę zapasy, to może się skuszę, a na pewno polecę przyjaciółce polującej na słodkie wonie.

Mavia pisze...

O super, właśnie czaiłam się na te żele bo tak pięknie pachną! Dzięki za kupon:) Trzeba go wydrukować czy można spisać kod??

One_LoVe pisze...

mam ten kod, i właśnie zastanawiam się nad zakupem. :)

little-bad-girl pisze...

dzieki za odpowiedz.. wydrukuje jutro kupon i skocze w pon na zakupy :D

eskafloreska pisze...

uwielbiam takie połączenia i myślę, że ten żel trafi do mojej łazienki prędzej czy później :)

Bella pisze...

Ten zapach prawdopodobnie by mi się spodobał :)

Sabbath pisze...

Czekolada z pomaraqńczą smakuje okropnie, ale pachnie pięknie. Miałam perfumy o takim aromacie. Teraz mam żel pod prysznic o tym zapachu - z natury. pachnie ślicznie, ale jest dużo droższy. Czuję się zachęcona. :)

Back to Top Najlepsze Blogi