8

e.l.f Shimmer Eyeliner Pencil

Shimmer Eyeliner Pencil (11 złotych w sklepie Kosmetykomania.pl) marki e.l.f to migocące się drobinkami kredki do oczu.
Recenzowany przeze mnie odcień to:
Gunmetal - stalowa szarość z błękitnymi i srebrnymi drobinami.
e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil, Gunmetal - światło sztuczne
e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil, Gunmetal - światło naturalne
Do zamknięcia kredki dołączona jest temperówka, co uważam za bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie. Sama kredka jest miękka i bardzo dobrze napigmentowana, narysowanie nią kreski to pestka. Z uwagi na swoją kremową konsystencje dobrze nadaje się na podstawę smokey, czy bazę dla cieni. Resztki, które zostaną wam w temperówce spokojnie mogą być przechowywane i używane ponownie  jako kremowe cienie, kredka fajnie się blenduje i smuży.
Niestety nie jest zbyt trwała, bez bazy już po 3 godzinach odbijała się na górnej powiece, z bazą ten czas wydłużył się do 5 godzin, po 7 godzinie kolor zaczął powoli znikać, po 9 kredkę trzeba było zmyć. Nie jest to więc kredka, która w pojedynkę będzie cudowanie nadawała się do malowania kresek. Jako jednak element makijażu nałożony pod lub na cienie sprowadza się rewelacyjnie i nie znika z oka przez cały dzień.
Z uwagi na zawarte w kredce drobinki, dla bezpieczeństwa, nie nakładałam jej na linię wody.
Co myślicie o tej kredce? A może jesteście absolutnie przeciwni sparklom w swoich konturówkach?
Podzielcie się!

8 komentarze:

Tishak pisze...

właśnie muszę sobie kupić taką lekko błyszczącą kredkę :)

zoila pisze...

Bardzo ładny kolor. Fajnie, że nie ma wielkich błyszczących drobin.

MattersAtAll pisze...

Fajnie wygląda ta kredka

be my must have pisze...

bardzo ładna, taka lekko błyszcząca, podoba mi się i jaka równa kreska :)
zapraszam do nas na nowy wpis o Maroko trochę inny klimat bo o podróżach ciekawa jestem co sądzisz, i konkurs może weźmiesz udział? do wygrania sesja zdjęciowa :)
Marty
http://bemymusthave.blogspot.com/

Agata Herbut pisze...

elfa nie lubie i ich kosmetykow kupowac raczej nie bede

Paula C pisze...

Podoba mi się taki delikatny błysk :)

Improved Before 30 pisze...

mam dwie kredki z tej serii. efekt ładny, ale: są strasznie miękkie i mi jest dość trudno nimi operować. temperówka nie działa :) to badziew straszny. mi się kredka odbija/rozmazuje, jeśli wyciągam kreskę poza linię rzęs. na linii rzęs trzyma się ok

karminowe.usta pisze...

A gdzie ją można kupić?:)

Back to Top Najlepsze Blogi