14

My Secret - Denim Love - kredki do oczu

Kolekcja Denim Love to propozycja marki My Secret na jesień zimę tego rok, w kolekcji znajdują się między innymi dwie kredki do oczu, które będą obiektem tej recenzji.
Satin Touch Khol (8,49zl za 1,14g) dostępne są w dwóch kolorach:
08 Blueberry - śliczny kolor fioletowej jagody z różowym błyskiem, satynowe wykończenie:
09 Plum - lawendowa śliwka  z różowym błyskiem, satynowe wykończenie:
Obie kredki umieszczone są w opakowaniach zbliżonych do koloru produktu, co bardzo ułatwia mi ich przechowywanie i używanie, bez zbędnego poświęcania czasu na szukanie i sprawdzanie nazw. Są naprawdę dobrze napigmentowane, w zasadzie jedna warstwa da nam piękny, nasycony kolor, nie kulkują się w trakcie nakładania i nie smużą. Są bardzo miękkie, i niestety przez wzgląd na swoją kremową konsystencję nie nadają się do samodzielnego noszenia jako eyeliner, dlatego, że odbijają się dosyć szybko na górnej powiece.
08 - Blueberry
09 - Plum
Jako wykończenie makijażu, kreska położona na cienie do powiek, spełnia swoje zadanie rewelacyjnie. Noszona na linii wody pozostała na niej mniej więcej 7-8 godzin bez smużenia, czy "rozpływania się", dopiero później zaczęła nieco tracić na intensywności koloru.
Kredki są bardzo podatne na blendowanie, przy którym nie tracą zbyt wiele na swojej mocnej barwie, dzięki czemu nadają się do robienia smokey metodą gumkowania, przy użyciu samej tylko kredki, albo jako kolorowa baza pod cienie do powiek.
od góry: 08 - Blueberry, 09 - Plum (światło lampy)
od góry: 08 - Blueberry, 09 - Plum (cień)
od góry: 08 - Blueberry, 09 - Plum (światło lampy) kredki roztarte
od góry: 08 - Blueberry, 09 - Plum (cień) kredki roztarte
Jeśli więc szukacie właśnie dla siebie kredki w odcianiach fioletu, to Satin Touch Khol z kolekcji Denim Love marki My Secret warte są zastanowienia.
Używałyście już tych kredek? Czy w ogóle stosujecie kredki do oczu jako samodzielny eyeliner?
Podzielcie się!

14 komentarze:

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Ładne kolorki i piękne kreski na oku. Wzdycham do takich i żałuję, że mam okrągłe oczy i opadający kącik, za cholerę nie jestem w stanie takiej narysować :( Nie mogę oglądać takich zdjęć bo popadam w jeszcze większą depresję ;)

PCJL pisze...

Piękne kolory - uwielbiam fiolety. :) Jako kolor, bardziej podoba mi się ciemniejsza, ale na oku zwala z nóg jaśniejsza. :)

barwy.wojenne pisze...

nie wiem, czy tymi by się udało zmalować kreskę dla Ciebie idealną, ale miękkość tych od My Secret zdecydowanie ułatwia zabawę:) (nawet mój chłopak je pochwalił;))

barwy.wojenne pisze...

@redhead - mam podobne odczucia... Plum jest fajna, ale nie aż tak oryginalna jak Blueberry!

zoila pisze...

Piękne, oba kolory mi się podobają :)

One_LoVe pisze...

perfekcyjne kreski! :) kredki, a właściwie ich kolory - interesujące..

Wszystko co mnie zachwyca pisze...

Blueberry wygląda pieknie- ale zapewne kreska od wewnętrznego kącika do połowy oka a dalej zakończona plum musi wyglądać fantastycznie

Unknown pisze...

Pięknie wyglądają na oku;)

Atqa Beauty Blog | atqabeauty.com pisze...

Mnie niestety żadna z nich nie przypadła do gustu, a szkoda, bo kolory bardzo ładne.

Anonimowy pisze...

jaka ładna kreska ! mi się zawsze ręka trzęsie :D

N_L_O_G pisze...

świetne! chcę je! uwielbiam fiolety pod każdą postacią:)

Tishak pisze...

przydałaby mi się ta w ciemniejszym odcieniu :)

karminowe.usta pisze...

Używam kredek do oczu jako eyelinera, ponieważ lepiej wychodzi mi malowanie kociego oka z ich udziałem.

PureMorning pisze...

Ładne kolory :))

Back to Top Najlepsze Blogi