8

China Glaze - On Safari - kolekcja na lato 2012 - zapowiedzi

On Safari to całkowite przeciwieństwo Summer Neons! Ta letnia kolekcja od China Glaze jest bardziej klasyczna i stonowana, ale równie ekscytująca:) Nie ma tu miejsca na nudę - za dużo tu odniesień do fascynującej wędrówki po Afryce, tej dzikiej i nieznanej.
W przypadku On Safari mamy też większą paletę barw do wyboru:
Purr-fect Plum
Adventure Red-y
Call Of The Wild
Desert Sun
Elephant Walk
Exotic Encounter
I Herd That
I'm Not Lion
Jungle Queen
Kalahari Kiss
Manhunt
Prey Tell
I w tym przypadku wskazanie faworyta jest niemal niemożliwe... Ale chyba stawiałabym na Manhunt!
A jakie są Wasze wybory z kolekcji On Safari?
Podzielcie się!

8 komentarze:

zoila pisze...

Ta kolekcja do mnie trafia. W całości- czyli chcę wszystko :D

unappreciated pisze...

chcę wszystkie! :D

sia pisze...

i ja też chcę wszystkie :D

Aoi Akuma pisze...

Chcę wszystkie, chociaż te kolory bardziej kojarzą mi się z jesienią :P

Natalia S. pisze...

"I'm not lion" -> om nom nom! :)

DaisyDaisy pisze...

bardzo fajne kolorki ale tak jak Flora-Kasi kojarza mi się jesiennie a nawet zimowo. Najbardziej chyba podoba mi się Purr-fect plum i I'm not lion

pierniczkowa pisze...

ta kolekcja bardziej wpada w moje gusta niz neonowa, az 5 lakierow mi sie strasznie podoba - co za bol dla konta :)

Candy Killer pisze...

ooo ten czerwono malinowy i chabrowy..muuuuuuuuuuusza byc moje :D:D

Back to Top Najlepsze Blogi