10

Bobbi Brown - Neons & Nudes - kolekcja na wiosnę 2012 - zapowiedzi

Na nadchodzącą wiosnę Bobbi Brown szykuje "dla każdego coś dobrego", bowiem kolekcja Neons & Nudes trafi do chyba każdej fanki makijażu. Jeśli nie lubicie kolorów neonowych, przygotowano dla Was odcienie nude. Jeśli kochacie wibrujące kolory, a nie przepadacie za brązami i beżami, to i Wy coś dla siebie znajdziecie!
Myślę, że takie rozwiązanie jest bardzo wygodne - i dla firmy, i dla klientek!
Zobaczcie, co Bobbi tym razem chce nam pokazać:
- paleta cieni:
- cień pojedynczy:
- róże do policzków:
- liner w pisaku:
- pomadki:
- błyszczyki:
Mnie intrygują błyszczyki... Mam cicha nadzieje, że ich kolor na ustach będzie równie intensywny jak w opakowaniu i na zdjęciach promocyjnych! 
A Wy co myślicie o takim konstruowaniu opozycyjnych kolorów w kolekcji?
Podzielcie się!

10 komentarze:

ewwwa pisze...

Podoba mi się absolutnie wszystko :D

kobiecewariacje pisze...

paleta cieni najfajniejsza:)

http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

Unknown pisze...

Świetna! Sama nie wiem co mnie bardziej kusi :D

H.

4premiere pisze...

cienie ala Nakede UD, ale super:) i blyszczyki tez takie sorbetowe:)

Anonimowy pisze...

aaaaaaaaaaaaj cudności!

Tishak pisze...

jestem fanką nude, ale błyszczyki mnie też zainteresowały :)

Unknown pisze...

różowy róż do polików :)

krzykla pisze...

Piękna i na pewno świetna jakościowo kolekcja. Mam jednak za dużo wszystkiego NUDE więc postaram się nie skusic :(

Yasminella pisze...

chętnie przygarnęłabym całą kolekcję

Michalina Baron pisze...

Bardzo fajny pomysł na koleckcję! :D

Back to Top Najlepsze Blogi