24

Sensique - lakiery z brokatem Fantasy Glitter - swatche

Tydzień temu zapowiadałam Wam kolekcję lakierów Sensique z brokatem. Fantasy Glitter, bo o niej mowa trafiła dziś do sprzedaży w sieci Drogerie Natura. 7 mililitrowa buteleczka lakieru z brokatem kosztuje 5,49 złotego i uwierzcie mi, jest w czym wybierać! Począwszy od gorących czerwieni i imbirowej marchwi, poprzez zieleń choinki, skończywszy na granacie zimowego nieba.
A oto i kolekcja Fantasy Glitter w całej okazałości:
Sensique, Fatasy Glitter, od lewej: 208 Green Garland, 209 First Star, 210 Confett, 211 Firework, 212 Pink Frostin, 213 Frozen Berries, 214 Gold Ribbon, 215 Gingerbread Glace (cień)
Sensique, Fatasy Glitter, od lewej: 208 Green Garland, 209 First Star, 210 Confett, 211 Firework, 212 Pink Frostin, 213 Frozen Berries, 214 Gold Ribbon, 215 Gingerbread Glace (światło lampy)
208 Green Garland - choinkowa zieleń z drobinami zielonego brokatu. Kolor bardzo świąteczny, dobrze kryje (wystarczą 2 warstwy):
209 First Star - kolor zimowego nieba w górach, w księżycową, czystą noc. Granat z dodatkiem złotego i srebrnego brokatu. Piękny! Dobre krycie (wystarczą 2 warstwy):
210 Confetti - kolor nieba w pochmurny dzień z multikolorowym brokatem (złoty, srebrny, niebieski, zielony, różowy). Idealny na Sylwestra. Dobrze kryje (wystarczą 2 warstwy):
211 Fireworks - fiolet z multikolorowymi drobinami brokatu (podobny do Confetti). Dobre krycie:
212 Pink Frosting - zimny róż z dodatkiem ocieplającego go różowego brokatu. Średnie krycie (3 warstwy):
213 Frozen Berries - kolor miksowanych i zmrożonych jagód z kroplą czerwieni oraz czerwonym brokatem. Średnie krycie (3 warstwy):
214 Gold Ribbon - pomarańcz z dodatkiem miedzi i starego złota i miedzianym brokatem. Bardzo strojny. Dobre krycie (potrzeba 2 warstw):
215 - Gingerbread Glace - marchew z imbirem i niezwykle drobno zmielonym złotym brokatem! Średnie krycie (potrzeba 3 warstw):
Początkowo miałam kilku faworytów,a le im dłużej wpatruję się w te lakiery, tym trudniej mi dokonać wyboru! Myślę, że każdy z nich jest wyjątkowy i doskonale sprawdzi się w karnawałowym manicurze.
A Wam któryś z lakierów z kolekcji Fantasy Glitter szczególnie się spodobał?
Podzielcie się!

24 komentarze:

*Natalia* pisze...

Są bardzo ładne :) niebieski ciemny muszę mieć!

Anonimowy pisze...

Przepiękne :)) Na karnawał idealne! :)

Tym czasem ja nie mogę się już doczekać wyników konkursu rimmel! :>

Pozdrawiam ;*

Abscysynka pisze...

mnie wpadł w oko tylko kolorek fireworks. Reszta wygląda jakoś sztucznie, jak ozdoby na choinkę. Chyba że to tylko sprawka światła :) Jak bedę w naturze to przyjrzę się im na pewno bo mają rewelacyjną cenę ;)

Ania pisze...

piękne, chyba przejdę się do natury :)

kobiecewariacje pisze...

Wszystkie są ładne kurcze


http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

marysia-k pisze...

Piękne, akurat tak na sylwestra :)

jolkag78 pisze...

też nie potrafię wybrać swojego ulubieńca patrząc na tez zdjęcia;)

Agusiak747 pisze...

A mnie się one jakoś nie podobają :( tylko ten burgund fajny :P

Yasinisi pisze...

Ależ Ty masz tempo.. Dziś się ukazały a ty już nam swatche całej kolekcji fundujesz? ;)

Super.. Choć wcześniej podobały mi się zupełnie inne kolory.. Teraz mój faworyt to First Star :)

Sylwia pisze...

też własnie dorwałam gazetkę z Natury i się zastanawiałam co by tu wybrać ;D moze się skuszę na jakiś kolorek,mój faworyt to 210 :)

a. pisze...

czaję się na ten zielony :) ma nadzieję, że uda mi się go jeszcze dostać jutro ;)

Unknown pisze...

Kupiłam dziś Fireworks i chyba zaraz pomaluję nim paznokcie, bo już nie mogę się doczekać jak się będzie prezentował. ;) Miałam w koszyku jeszcze Confetti, ale ostatecznie go nie wzięłam. Ale znając życie i tak po niego wrócę. :D

be my must have pisze...

swietny zestaw lakierow

Bella pisze...

Frozen Berries mi się spodobał :)

Lady In Purplee pisze...

zieleń i róż cudnie wyglądają :)

sauria80world pisze...

a teraz są w Naturze w promocji :)

Mooncat pisze...

Fireworks jest prześliczny!

Ula pisze...

Fireworks i Confetti są cudne. :)

Tishak pisze...

Confetti najlepszy <3

apteka marzenie pisze...

śłiczny kiedyś nie przepadałam za brokatowymi lakierami, ale na te patrzy się całkiem miło !

Unknown pisze...

Właśnie mam przed sobą gazetkę z Natury i zapatrzyłam się na te lakiery :) Confetti i Fireworks bardzo fajne. Całkiem dobrze wyglądają i zaleta taka, że nie sam brokat ale także kolor na paznokciach widać :)

woman and cosmetics pisze...

wszystkie są bardzo ładne, 209 i 211 chyba podobają mi się najbardziej chociaż nie pogardziłabym wszystkimi ;-)

Jyyli pisze...

Kupiłam odcień Fireworks i przepadłam *_* Ani na swatchach, ani na próbniku w Naturze nie jest tak piękny jak na paznokciach. Piękny, głęboki kolor bazowy + cudnie mieniący się brokat, który absolutnie nie wygląda tandetnie.
Od początku chciałam mieć jeszcze First Star i Confetti, ale tego pierwszego akurat nie było (nie wyłożyli?), a drugi w buteleczce nie zachwycił, ale teraz wiem, że oba muszę upolować :D

Teraz mam Fireworks na paznokciach i naprawdę nie mogę oderwać wzroku od paznokci :D

Kolorowy Pieprz pisze...

zdecydowanie ostatni, i ani mi sie sni go zmywać!

Back to Top Najlepsze Blogi