5

Diego Dalla Palma - koelkcja na wiosnę 2012 - zapowiedzi

O włoskiej marce Diego Dalla Palma dowiedziałam się stosunkowo niedawno i to nie dzięki jej kosmetykom, a pięknym zdjęciom reklamowym. Przyznam, że od dawna żadna z marek nie zrobiła na mnie tak dobrego pierwszego wrażenia (ostatnia była ponad rok temu Illamasqua) i chętnie bym coś z jej asortymentu wypróbowała. Mimo że marka nie jest dostępna w naszym kraju (jeśli się mylę, piszcie proszę!), to produkty można kupić w sklepie internetowym Diego Dalla Palma. Na pewno jest dostępna stacjonarnie w Wielkiej Brytanii (w wybranych sklepach sieci Tesco), no i, oczywiście, we Włoszech.
A teraz produkty, które posłużyły do wykonania makijażu ze zdjęcia promocyjnego:
By nei być gołosłowną, pokażę Wam zdjęcia promujące markę Diego Della Palma:
Znacie może tę markę? Czy jest warta uwagi? A może wyróżnia ją tylko dobra promocja i świetne kampanie?
Podzielcie się!

5 komentarze:

Lady In Purplee pisze...

Z chęcią bym ją poznała bliżej, bo kolorystyka zdecydowanie do mnie przemawia ;)

barwy.wojenne pisze...

bardzo mi się z inglotem paletka kojarzy (nawet kolory), a szminka jest przecudna

BaribalChick pisze...

zdjęcia niesamowite, zwłaszcza to czarno-białe, zupełnie inna jakość...a kolory też znajdują się w mojej palecie barw;)

Life-and-Fashion pisze...

Zapraszam do siebie na Mikołajkowe rozdanie :)

Unknown pisze...

Świetny mak na 1 fotce!

Back to Top Najlepsze Blogi