7

Boots - Hello Kitty Liberty Collection - Boże Narodzenie 2011

Jestem wielką fanka kotka Hello Kitty, a że lubię też wzory marki Liberty of London, tym bardziej spodobała mi się współpraca obu brandów dostępna w te Święta w drogeriach Boots. Gdybym tylko była teraz w Wielkiej Brytanii, to pierwsza stałabym w kolekcje do kasy, by wzbogacić się o kilka drobiazgów.
By nie wpadać w bezpodstawny zachwyt, pokażę Wam produkty znajdujące się w kolekcji:
- paletka cieni (ona mnie tak średnio przekonuje):
- zestaw do makijażu smokey (jestem na TAK!!!):
- błyszczyki:
- zestaw lakierów do paznokci:
- oraz coś, co mnie zdumiało (i co uważam za zbędne i zupełnie niepasujące do innych artykułów oferowanych w tej kolekcji) - mydło i balsam do rąk:
Co myślicie o takiej świątecznej propozycji? Trafia w Wasz gust, czy raczej przeszłybyście obojętnie?
Podzielcie się!

7 komentarze:

*Natalia* pisze...

Ten zestaw do makijażu smokey wydaje się być ok :D

Jola pisze...

a mnie się podoba ta kolorowa paletka cieni ;)

Paulina pisze...

ja bym wszystko chętnie przygarnęła bo jestem wielką fanką hello kitty. Czasami coś fajnego udaje mi się znaleźć w H&M :)

Bella pisze...

Słodkie :) Właśnie też chciałam napisać o H&M i ich kosmetykach i dodatkach z motywem HK :)

Anonimowy pisze...

chętnie przygarnę taki zestaw :D

sauria80world pisze...

słodziaki kociaki :)

Anonimowy pisze...

'oraz coś, co mnie zdumiało (i co uważam za zbędne i zupełnie niepasujące do innych artykułów oferowanych w tej kolekcji) - mydło i balsam do rąk:' nie rozumiem dlaczego, skoro raz, że to się najlepiej sprzedaje, a dwa to to jak najbardziej pasuje !!!

Back to Top Najlepsze Blogi