14

Manufaktura - seria z Krecikiem

Nie wiem jak Wy, ale ja Krecika bardzo lubię! Kojarzy mi się z czasem dzieciństwa i beztroski, a poza tym to niekoronowany symbol Czech!
Niedawno znalazłam w Internecie informacje o serii produktów kosmetycznych z Krecikiem i muszę przyznać, że mnie one zaintrygowały. Od dawna nie spotkałam się z produktami dla dzieci, które przyciągnęłyby moja uwagę. Tak stało się w tym przypadku - myślę, że sentyment do Krecika zwyciężył! Marka Manufaktura, jak na firmę z Czech przystało wykorzystała to, z czym wszystkim Czechy się kojarzą i pewnie osiągnie sukces wśród nas - 20, 30 latek pamiętających krecikowe przygody puszczane zawsze o 19.00:)
W skład "krecikowej" kolekcji wchodzą:
- Dziecięca Emulsja do Mycia:
- Dziecięcy Szampon do Włosów:
- Dziecięcy Płyn do Kąpieli:
- Regenerujący Krem Dziecięcy:
- Mydło Dziecięce:
Wszystkie kosmetyki wyglądają przeuroczo! I nawet trochę Czechom zazdroszczę, bo chciałabym kiedyś kupić mydło z Reksiem czy Kotem Filemonem! Na razie jednak muszę zadowolić się importem:) Ale to nic złego - w końcu Krecik był bohaterem pozytywnym.
A Wy co myślicie o propozycji Manufaktury? Czy polskie postaci z bajek zasłużyły na swoje własne linie kosmetyczne? Jeśli tak, to kto?
Podzielcie się!

14 komentarze:

swirrruska pisze...

emulsja i płyn do kąpieli cudo :D chciałabym mieć coś z krecikiem, bardzo pocieszna bajeczka :D

Paula | one little smile pisze...

urocze! uwielbiam krecika :)

zainspirowana pisze...

spokojnie :)
w Bielsku już stoi Reksio i Bolek i Lolek... pomniki już mają... teraz chwila moment i pojawią się również kosmetyki ;) nic się nie martw...

a na razie może w ramach wspomnień miałabys ochote na kolczyki z krecikiem? :) zapraszam!

skomplikowana pisze...

moja mama go uwielbia :D

dzolls pisze...

ojeeeeeeeeeeeeeeee

kocham Krecika miłością bezkresną, mam kolekcję wszystkich bajek i brelok do kluczy przywieziony z Pragi (zniżka, bo 'sem velmi krasna' :P)i w ogóle Krecik rulez ! :D

chcęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę :P

cammie pisze...

Z mojej wyprawy przywiozłam sobie właśnie te mydełko, nie mogłam się oprzeć :) W ogóle muszę pochwalić całą sieć, jak pięknie zorganizowała swoje sklepy, ile w nich tradycyjnych wyrobów, nie tylko kosmetycznych, ale np. ręcznie robionych zabawek :) Ceny oczywiście adekwatne ...

Charmain pisze...

Jakie cuda :)
Muszę wspomieć o nich mojemu czeskiemu wysłannikowi :D

majcik pisze...

na centralnym jest sklep manufaktury:)

zoila pisze...

Kreciiiiiiiiik! Chyba poproszę koleżankę o pomoc w zakupie :D

4premiere pisze...

ale slodziaki:D

Dids pisze...

O nie.To jest mój must have ;)

karminowe.usta pisze...

Śliczne są te opakowania. Kiedyś bajki były ładniejsze niż dzisiaj, rysunki były naprawdę sympatyczne.

Justynka21 pisze...

Krecik <3

Anonimowy pisze...

O jakim zapachu są te kosmetyki?

Back to Top Najlepsze Blogi