15

Sensique - lakiery z brokatem Fantasy Glitter - zapowiedzi

Niedługo Sylwester i karnawał - a jak wiecie żadna porządna impreza nie może obejść się bez olśniewającego makijażu oraz szałowych paznokci! Naprzeciw naszym pragnieniom (i w zgodzie z trendami) wychodzi marka Sensique, oferując 8 fantastycznie wyglądających lakierów z brokatem Fantasy Glitter!
Każdy z nich ma mieć pojemność 7 mililitrów, a cena takiej brokatowej bomby to 5,49 złotego. Dostępne będą w sieci Drogerii Natura już w pierwszy dzień po Świętach - 27 grudnia!
Sensique, Fsantasy Glitter - 208 Green Garland
Sensique, Fsantasy Glitter - 209 First Star
Sensique, Fsantasy Glitter - 210 Confetti
Sensique, Fsantasy Glitter - 211 Fireworks
Sensique, Fsantasy Glitter - 212 Pink Frosting
Sensique, Fsantasy Glitter - 213 Frozen Berries
Sensique, Fsantasy Glitter - 214 Gold Ribbon
Sensique, Fsantasy Glitter - 215 Gingerbread Glace
Jak wiecie kocham brokat i jestem już nimi urzeczona! Podobają mi się wszystkie kolory, choć jeszcze chciałabym znaleźć w kolekcji czerń z brokatem:)
Jak zawsze tez muszę pochwalić Sensique za nazewnictwo - ono na równi z samymi lakierami zachęca mnie do kupna.
A Wy co myślicie o takich brokatach? Lubicie manicure "na bogato"?
Podzielcie się!

15 komentarze:

Jyyli pisze...

Piękne! Na pewno kilka kupię, bo lubię lakiery z brokatem, a do tego lubię Sensique za małą cenę i niezłą jakość ;)

kasianafali pisze...

Ja akurat wolę kremowe, ciemne kolory, ale ciekawa jestem, jak te lakierki będą wyglądać na paznokciach :)

kleopatre pisze...

Strasznie sie ciesze na ta kolekcje:)!

Mavi göz pisze...

Na pewno kupię! Przepiękne są *_*

zoila pisze...

Zazwyczaj wybieram kremy, ale nawet podobają mi się te błyskotki :)

Ilusive pisze...

2 ostatnie są super:)

*Natalia* pisze...

Są cudne :)

Yasinisi pisze...

Zapowiadają się ciekawie :)

Kolorowy Pieprz pisze...

jagodowy prezentuje sie świetnie:)

One_LoVe pisze...

muszę przyznać, że nie przepadam za brokatowymi lakierami. jako dodatek - ok, ale nie na całą płytkę paznokcia. :)

kallineczka pisze...

Ostatnio polubiłam lakiery z brokatem, ale zmywanie to jakaś mordęga :D

Ev pisze...

A miałam nie kupować już lakierów... Ale tak uwielbiam brokaty! *,*

Wena pisze...

Fajne, trzeba będzie po świętach zajrzec do Natury :P

adrianna pisze...

jestem bardzo ciekawa i chętnie przygarnę ten ostatni!

Ala Anigacz pisze...

granatowy jest super!

Back to Top Najlepsze Blogi