14

Catrice - Nymphelia - zapowiedzi

Od dawna żadna kolekcja nie wywołała u mnie takiego zachwytu jak Nymphelia od Catrice, która do sprzedaży w Niemczech trafić ma w lutym 2012 roku! Zdjęcia promocyjne jak zawsze u tej marki wiele obiecują, ale tym razem dokładnie trafiają w moje gusta! Sztuczne rzęsy widoczne na pierwszym zdjęciach są olśniewające, a i paleta barw limitowanej kolekcji zapowiada się ciekawie. Nymphelia ma bazować na ciepłych czerwieniach, pomarańczach i brązach, co wydaje się być ciekawym zabiegiem, jeśli pomyślimy o porze jej premiery, czyli środku zimy.
Jestem tez zachwycona nazwą - tym bardziej, że kocham twórczość zarówno Szekspira, jak i obrazy prerafaelitów, a to ich dzieła muszą być w znacznym stopniu inspiracją dla połączenia nimfy i Ofelii:)


Jestem zakochana w makijażach, rzęsach i zdjęciach tej kolekcji w ogóle.
Zdjęcia poszczególnych produktów maja się pojawić tuż po nowym roku! Od razu Wam je pokażę, bo myślę, że nie tylko mnie spodoba się Nymphelia:)
A Wy co myślicie o tej propozycji od Catrice?
Podzielcie się!

14 komentarze:

Gośka pisze...

Bajkowa! Pewnie też się skuszę,dla samej chęci posiadania.... ;)

barwy.wojenne pisze...

prawda? jest przecudowna:) taka eteryczna:)

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Ładne zdjęcia :) ciekawa jestem tej kolekcji

barwy.wojenne pisze...

ja też:) i to bardzo... w poniedziałek powinny już być zapowiedzi producenta.... mam nadzieje, że będą, bo sie napaliłam;)

Lady In Purplee pisze...

Cudne te zdjęcia! Oby kolekcja nie zawiodła bo zapowiedź robi wielkiego smaka :)

Ilusive pisze...

nie mogę się doczekać jakie produkty będą dostępne e tej uroczej limitce:)

marysia-k pisze...

Piękne :)

Anonimowy pisze...

ale rzęsy, aaa *-* mega.

BaribalChick pisze...

nie za bardzo miałabym gdzie pokazać się w tych rzęsach;) ale zielenie super:)

Katalina pisze...

Zjawiskowe zdjęcia reklamowe! Ciekawe czy kolekcja będzie dostępna w Polsce. Chciałabym sprawdzić manualnie czy za wspaniałymi zdjęciami stoja równie wspaniałe kosmetyki :)

Aoi Akuma pisze...

Jak z bajki... Świetne!

Bella pisze...

Oj, jestem strasznie ciekawa, bo zapowiada się bajkowo!

sauria80world pisze...

Catrice ostatnio mile zaskakuje :)

agabil1 pisze...

rzęsy wchodzą w skład kolekcji? Super

Back to Top Najlepsze Blogi