6

Dermedic - Normativ - normalizujący krem matujący

Dzisiejsza recenzja nie będzie typowa - tym razem bowiem to nie ja, ale moja przyjaciółka podzieli się z Wami wrażeniami na temat testowanego kosmetyku.
Misia ma cerę mieszaną ze skłonnością do powstawania niedoskonałości, suchą na policzkach i tłustą w strefie T. Dlatego też przekazałam Jej krem do testów, obawiając się, że moja skóra sucha może zostać wysuszona na wiór:)
Krem z serii Normativ (około 35 złotych za 50 mililitrów) marki Dermedic przeznaczony jest do skóry z niedoskonałościami. Jak zostało napisane na stronie producenta: Normalizujący krem o działaniu przeciwzapalnym zapobiega powstawaniu niedoskonałości skóry. Reguluje procesy nadmiernego rogowacenia naskórka, które są główną przyczyną tworzenia wykwitów na skórze. Systematyczne stosowanie kremu ogranicza namnażanie drożdżaków i bakterii w obrębie gruczołów łojowych i przeciwdziała tworzeniu się zaskórników. Dodatkowo krem działa matująco wiążąc nadmiar sebum przy jednoczesnym ograniczeniu jego wydzielania. Wyciągi roślinne doskonale nawilżają i regenerują komórki naskórka oraz działają kojąco. Nie wykazuje własności drażniących i uczulających.
Przekonamy się, co twierdzi o kremie Misia:
1.  Kremu używam tylko na dzień, gdyż na noc jest zbyt "lekki" mimo to dobrze nawilża. Świetnie sprawdza się pod podkładem (nie roluje się) - podkład nakłada się na krem Normativ bez problemu. Zauważyłam, że stosowanie go regularnie ogranicza powstawanie zaskórników i niedoskonałości. Szybko się wchłania, nie wysuszając skory, skora w strefie T mniej się błyszczy.
2. Zapach jest świeży, ale nieprzeszkadzający.
3. Krem Normativ marki Dermedic jest bardzo wydajny - stosuje go raz dziennie już od około 2 miesięcy, a jeszcze około 1/3 pozostało w tubce.
4. Opakowanie - bardzo wygodne (nie lubię kremów w pudełkach, bo zawsze coś zostaje za paznokciami :)). Łatwo wycisnąć odpowiednią ilość. Tuba ma 50 mililitrów pojemności. Pewnie pod koniec będzie trzeba rozciąć ją, by wyciągnąć do końca resztki kremu, przez co może wysychać.
Skład:
Olej migdałowy, d-pantenol, Ennacomplex (kompleks ekstraktów roślinnych), Velvesil - silikon silnie matujący, Ac. Net, alantoina, gliceryna, glycacil-L.

Znacie ten krem? A może stosujecie inne, sprawdzone kosmetyki do redukcji niedoskonałości?
Podzielcie się!

6 komentarze:

zoila pisze...

Ciekawy :). Mam z Dermedic Hydra In 2, ale może na wiosnę sprawię sobie ten

Tishak pisze...

przydałby się, bo coś ostatnio mam problemy z niedoskonałościami.

axxxasworld pisze...

chetnie bym go sobie sprawila ale w De nie ma tej formy. dobrze ze niedlugo jade do PL to go sobie zakupie bo akurat cos takiego poszukuje.

be my must have pisze...

chyba kupie go siostrze na gwiazdke dla niej bylby idealny :)Marty
zapraszam http://bemymusthave.blogspot.com

eskafloreska pisze...

Miałam go i u mnie dosyć dobrze się sprawdził :)
zapraszam do siebie
http://kosmetykowy-szal.blogspot.com/

karminowe.usta pisze...

Wezmę go pod uwagę, bo mam mieszaną cerę, a krem nie ma parabenów za co na starcie zyskuje u mnie plusa:)

Back to Top Najlepsze Blogi