72

Konkurs świąteczny

Dzisiejsza wizyta na Bożonarodzeniowym Jarmarku sprawiła, że mam ochotę wszystkich obdarować prezentami. Dlatego też pragnę zabawić się w Świętego Mikołaja i choć jednej z Was zrobić prezent:) Dlatego szykujcie się na mały konkurs, w którym do wygrania są lakiery marki Sensique widoczne na zdjęciu. Kolorystyka utrzymana w czerwieniach (z odbiciami w inne kierunki lekkimi), bo czerwony to dla mnie kolor Świąt (no i Walentynek, które zresztą już niedługo).
Warunek jest jeden - odpowiedzcie na pytanie "Z jakim kolorem kojarzą się Wam Święta?". Dodatkowo, byłoby mi miło, gdybyście polubiły blog na Facebooku i zostały jego subskrybentkami. Czas macie do 23 grudnia do północy!
Rozwiązanie planuję w Wigilijny poranek - może i ja w takim wypadku stanę się czyimś wcześniejszym Mikołajem? A wysyłka nastąpi 27 grudnia (kiedy PP będzie już normalnie działać).

72 komentarze:

Kinga pisze...

Mi święta kojarzą się z kolorem białym, bo taki jest śnieg.

zurie pisze...

Święta to stanowczo królewska czerwień! Najcieplejsza i najbardziej podobna do miłości barwa :)

Anonimowy pisze...

Mi się święta kojarzą z kolorem złotym, złote gwiazdki, dodatki, błyszczące lampki, łańcuchy też są często w kolorze złotym, u mnie kościół parafialny zawsze zdobiony w tym kolorze, no i oczywiście ta magia świąt też niczym złoto, w sercach i w duszy :)

Pozdrawiam.

PCJL pisze...

Święta to zieleń! Zielona jest choinka, a co za tym idzie wszelkie stroiki, girlandy, a także obrazki i zdjęcia. Oprócz tego zielone jest sianko pod obrusem. :)

Unknown pisze...

Mi już od dawna święta nie kojarzą się z kolorem białym niestety. Kiedy pomyślę o świętach przychodzi mi do głowy kolor złoty, od złotych łańcuchów i innych świecidełek na choince, a także od złotych świeczek, którymi w tym czasie zapełnia się mój dom.

Paulina pisze...

Dla mnie Święta kojarzą się z czerwienią i złotem bo w takich kolorach występuje zazwyczaj moja choinka :)

Charlotte pisze...

mi święta kojarzą się z czerwienią i bielą - mikołaj jest w tych barwach ubrany,no i śnieg jest biały :)
Jeszcze może złoty ,bo światełka są w podobnej barwie na choince no i bombki ;)

Czajma pisze...

Z Jakim kolorem kojarzą mi się święta? Zdecydowanie z piękną zielenią- choinką symbolizującą święta, z czerwienią, która przypomina mi prezenty z dzieciństwa i bombki, w których niegdyś szukałam swojego krzywego odbicia, a także ze świątecznymi czapeczkami, z kolorem złotym- wszelakimi świecidełkami, którymi obwieszony jest cały mój dom i już niedługo właśnie choinka :)

gabriela_dabska pisze...

Święta to biel, złoto i czerwień. Kolory te to kolory śniegu, ubrania świętego mikołaja i nie wiem czemu złoto kojarzy mi się z tym, że zawsze chciałam aby moja choinka była obsypana złotym pyłkiem :)

One_LoVe pisze...

Mi kojarzą się z całym mnóstwem kolorów. :-) Ale jeśli miałabym postawić na jeden konkretny - to myślę, że byłaby to właśnie czerwień - jak ciepło, Miłość. :-)

MiLi pisze...

Mnie Święta kojarzą się głównie z kolorem czerwonym :) To kolor stroju Świętego Mikołaja, Gwiazdy Betlejemskiej (tzn kwiatka), kolor miłości i ciepła, bombki na mojej choince również są czerwone (i złote) :) w ogóle Święta widzę w kolorach czerwonym, zielonym i złotym ;) bo na biały (śnieg) nie mamy pewnie szans w tym roku ;)

Marta. pisze...

Mi święta zdecydowanie kojarzą się z bielą- począwszy od śniegu, kończąc na opłatku w odcieniu bieli, dzięki któremu jeszcze bardziej zbliżamy się ze swoją rodziną składając jej życzenia oraz na świątecznym obrusie położonym na stole, przy którym spędzamy cudowne chwile wraz ze swoimi najbliższymi:) Gdy w moim domu mamy wigilię, właśnie bieli nie może zabraknąć w świątecznych dekoracjach, ponieważ biel symbolizuje również czystość, ład, porządek, który powinien panować w naszych sercach zamiast nienawiści, w tak ważnym dniu.

90karotka pisze...

nie będę oryginalna : biel, czerwień, złoto, zieleń. Te kolory przychodzą mi pierwsze na myśl :) pozdrawiam

Poojka pisze...

obserwuję jako niwatori
korbolle@interia.pl

Święta kojarzą mi się błękitem. Kiedy jest jeszcze jasno - niebo w tym właśnie kolorze płynie nad nami, to niesamowite, ponieważ właśnie w zimie widać ten czysty błękit kontrastujący do bieli wokoło. Kolor ten odbija się także w śniegu, więc jest praktycznie wszędzie, przy czym uspokaja, czuję się przy nim odprężona i spokojna.

jamapi pisze...

obs. jako jamapi
jamapi@o2.pl

mi się święta kojarzą tylko i wyłącznie z kolorek czerwonym ... czerwony kubraczek mikołaja ... czerwony nos renifera ... czerwona gwiazda wisząca w kuchni w oknie ... czerwona świeca na środku wigilijnego stołu ... czerwony papier do prezentów ... czerwone kokardki na choince ... czerwone zmarźnięte policzki ... czerwony kwiat gwiazda betlejemnska ...

Anonimowy pisze...

Mi Święta najbardziej kojarzą się z kolorami : czerwonym (mikołaj :P), zielonym (choinka), i złotym (gwiazdki na choince :P)

Bella pisze...

Ojej... Czerwienie! Uwielbiam takie kolory lakierów :) No i właśnie z tym kolorem głównie kojarzą mi się święta. Do tego złoto i mamy duet idealny!

kubekczekolady pisze...

polubiłam cię na fb jako ala k

Mi święta kojarzą się biało - czerwono - z dumną bielą śniegu i czerwonym płaszczem Mikołaja ;-D Nie można zapomnieć także o zieleni choinki ;-)

Emyla pisze...

Obserwuje jako Emyla
Na FB. Emilia G.

Święta kojarzą mi się z kolorem zielonym-choinka, girlandy i wszelakie stroiki, a także z kolorem czerwonym-Św.Mikuś, gwiazda betlejemska, a przede wszystkim miłość, bo to w te święta najważniejsze!

SpiritusMovens pisze...

Zielona choinka
czerwony mikołaj
złote światełka
kolorowe bombki
i oczywiście białe święta to wszystko kojarzy mi się z tym pięknym okresem świątecznym :)

lubię na FB jako Katarzyna Z.
obserwuję jako SpiritusMovens

Viki pisze...

Oczywiście że czerwień i ciemny zielony.
Kocham choinkę dlatego ciemny zielony i oczywiście czerwony jak:
-kominek(ciepełko)
-mikołaj
-bombeczki
Jestem obserwatorem i lubię to na fb(jako Wiktoria Kazimierczuk)
e-mail: converse.scenegirl@gmail.com
Pozdrawiam!

Abscysynka pisze...

Święta to kolor żółty! najważniejsza rzecz to przecież gwiazdka na niebie - nie szkodzi że wygląda na białą! Czy ktoś widział żeby dzieci malujące kartki świąteczne narysowały białą gwiazdę? Ponadto żółte jest sianko które wkładamy pod obrus przed wieczerzą. Żółte są też kartki w starym śpiewniku z którego co roku śpiewamy kolędy. Żółte są uszka które pływają w barszczyku, a po świętach żółte są.. nasze zęby od nadmiaru słodkości spod choinki :D :)

Krash pisze...

Święta kojarzą mi się z:
czerwienią (gwiazda betlejemska, strój mikołaja, bombki)
zielenią (choinka)
srebro i złoto (kolorowe bombki)

Kathinna pisze...

święta to choinka: więc zielony, bombko mamy głównie zlote i czerwone, a lampki choinkowe błyszczą się na wszelkie kolorki, na zewnątrz pada śnieg, niebo jest granatowe... A całe święta kolorowe! :)

Anonimowy pisze...

Trudno wyobrazić sobie święta bez koloru czerwonego:
– strój Świętego Mikołaja,

- mój przemarznięty nos,

- nos Rudolfa,

- Coca-Cola.

Czerwień „ogrzewa”, poprawia nastrój i dodaje wnętrzom pozytywnej energii.
To kolor wyjątkowy i szkoda by gościł w domu tylko od święta.

mada___@poczta.onet.pl

Na Krawędzi pisze...

Święta kojarzą mi się z zielenią, mowa oczywiście o świątecznym drzewku, które wyróżnia się zawsze najbardziej

Polska Zima pisze...

Święta... kojarzyć się powinny przede wszystkim z bielą i czerwienią, czernią rozgwieżdżonego nieba... I dla mnie się również tak kojarzą. Kolor złoty gwiazdy na choince, srebro bombek.

Yasinisi pisze...

Dla mnie 3 kolory świąt to zdecydowanie zieleń choinki, czerwień bombek, stroju mikołaja i innych dodatków, no i oczywiście biel śniegu, którego w tym roku coś czuję, że możemy się nie doczekać..

FB: Marta Ś.

Pozdrawiam

ilovemakeup pisze...

Mi Swieta rowniez,kojarza sie z kolorem czrwony jak i zarowno zlotym.PRzewaznei takie kolorystczne dekoracje byly w moim rodzinnym domu i takie rowniez wystepuje w moim obecym mieszkanku.Fanka czerwonego nie jeste,akceputje go tylko na swieta bo wtedy ma on dla mnie calkowicie inny wymiar:)

kallineczka pisze...

Zdecydowanie kolor czerwony - jak nasz poznański Gwiazdor :)

adrianna pisze...

święta kojarzą mi się z czerwienią, srebrem, zielenią, złotem... te kolory najczęściej pojawiają się na mojej choince :) błyszczące bombki, lamety, kolorowe łańcuchy i magia świeżego drzewka :)

obserwuję jako adrianna
adastrzyza@gmail.com
dodałam notkę, tak żeby poszło w świat bo zestaw bardzo kuszący :) - http://duzaatakamala.blogspot.com/2011/07/rozdania-ale-sie-uzbierao.html

Katarzyna pisze...

Święta kojarzą mi się z kolorem czerwonym (jak nos Rudolfa:)) i zielonym (jak pachnąca lasem choinka:))

obserwuję jako Katarzyna
lubię na FB jako Kasia G.

gogunia3@wp.pl

Curlygirl pisze...

A mi się święta kojarzą głównie z zielonym kolorem - bo choinka i złotym - bo ozdoby :)

Obserwuję jako Curlygirl, na FB jestem jako Elżbieta Z.

PureMorning pisze...

Święta kojarzą mi się z kolorem białym, ponieważ jest dużo śniegu. Od paru lat jednak różnie bywa z tym śniegiem, przeważnie na Święta go nie ma. W tym roku Święta będą mi się jednak kojarzyly z kolorem czerwonym i złotym, ponieważ w takie kolory będzie ubrana choinka.

obserwuję jako PureMorning
pure-morning-blog@wp.pl

Dinitte pisze...

Mi święta kojarzą się głównie z kolorem srebrnym. Srebrno-biały puszek za oknem, pierwsza gwiazdka na niebie, szron na oknach ;> Jak w bajce!

obserwuję jako Dinitte
na FB jako Katarzyna J.

Natalia S. pisze...

Motylica, fb: Natalia S.
Święta to zieleń choinki,
czerwień barszczu,
biel śnieżnej pierzynki,
brąz grzybów w pierogach
i złoto gwiazdy za oknem!
:)

be my must have pisze...

dla mnie swięta no na pewno złoty czerwony i zielony :)

Ola

Unknown pisze...

Z zielenią, kolorem choinki.

Caroline pisze...

Mi najbardziej ze świętami kojarzy się czerwień i złoto. I zapach pomarańczy, ale to już nie kolor xD

Obserwuję jako JustTheOne, a na FB lubię jako Karolina P.

Anonimowy pisze...

Święta kojarzą mi się z kolorem zdecydowanie czerwonym i zielonym!

Klaudia Bytom pisze...

na fb lubię jako Klaudia B
yesiwantyouback6@wp.pl
obserwuję jako yesiwantyouback :))

Moim zdaniem wszystkim święta powinny jednogłośnie kojarzyć się z bielą! Śnieg pruszący za oknem to jeden z najmilszych widoków (oczywiści obserwowany tylko i wyłącznie z okna w cieplutkim domu:)) lecz w tym roku jest całkiem inaczej. O tyle o ile nikt nie lubi śniegu i zimy o tyle o ile większość lubi śnieg podczas świąt. Stwarza on odpowiednią atmosferę, sprawia, że my chcemy dać trochę ciepła z siebie, gdy na polu mróz. Święta to także kolor zielony idący w parze z czerwienią. Myślę, że to w dużej mierze za sprawą amerykańskich filmów, w których często pojawia się ten duet. Zielony to także pachnąca choinka i pachnące gałązki. Czerwień to moim zdaniem kolor rodzinnej, ciepłej atmosfery, która niezbędna jest podczas świąt :)).

milusanka pisze...

Obserwuję jako : Milusanka
E-mail : kasiablek13@wp.pl
Mi święta kojarzą się z kolorem czerwonym,białym oraz złotym ;)

Żakiecik pisze...

Zgłaszam się, Żakiecik, zakiecik@gmail.com
Na fejsbuku już dawno podglądam ;)

Jak tylko przeczytałam pytanie, to oczywiście nasunęła się odpowiedź: Czerwień. Ah, wszystko przez tego Mikołaja (no bo kto nie jest łasy na prezenty :3)

sauria80world pisze...

Obserwuję jako sauria80,sauria@wp.pl
Na FB lubię od dawna: sauria80world
Umieściłam też notkę na blogu:
sauria80world.blogspot.com/2011/12/swiateczne-konkursy.html :)

Święta to magiczny czas
Pełen kolorów i bożych łask
Czerwony barszcz z uszkami
I karp z złotymi łuskami
Zieleń choiny pachnącej
Od świecidełek iskrzącej
Biały śniegowy puch i
Srebrny na szybkach mróz

Pati pisze...

Lubię na fejsie i jestem publicznym obserwatorem :)
Święta kojarzą mi się z kolorem białym, bo śnieg :D z kolorem zielonym - świeżo zakupiona choinka pachnąca lasem którą stroję z rodziną.
Czerwonym - kolor mikołaja :)

Unknown pisze...

Kochana, na fb lubię już od dawna jako Anita W. :)

Święta to tylko kolor czerwony,
z białymi plamami jak muchomory :)
Czerwony Mikołaj, czerwona czapka,
nosek czerwony ma moja babka.

A biały powinien być cały świat,
śniegu powinien przynieść nam wiatr.
A śniegu nie ma, ale w mej głowie
białe skojarzenie żyje sobie.

anikowa101 pisze...

Osobiście nie przepadam za złotem ani tym kolorem. Jedak święta kojarzą mi się najbardziej z tą barwą. W tym czasie jestem w stanie wszystko "ozłocić".

unintendedgirl pisze...

Mi święta najbardziej kojarzą sieę z kolorem czerwonym i to chyba głównie przez Mikołaja oraz czerwone bombki;)

Le mavrica pisze...

Obserwuje Cie jako Le Mavrica,
moj mail to mss.mars@gmail.com :)

Mnie swieta kojarza sie z biela, czyli sniegiem, potem oczywiscie z czerwienia bo wiadomo mikolaj, u mnie w domu tez zawsze bombki byly biale lub czerwone ;)

misia73 pisze...

Obserwuję jako misia73
monika.jaworska.73@wp.pl

Święta kojarzą mi się z zabawą na śniegu, czerwonymi nosami moich dzieci i z zielnym świątecznym drzewkiem.

kafetka pisze...

bordow, bo swieta to bordowe bombki na choince i mikołaj
anastazja1923@wp.pl

Katherine pisze...

Święta kojarzą mi się z czerwienią. Czerwone bombki, mieniące się wśród lampek na choince. Czerwony strój Mikołaja. Czerwone nosy od mrozu :)


Katie222_1996@o2.pl

Cherie Currie pisze...

Święta kojarzą mi się z kolorem czerwonym i zielonym :)

A żeby było Ci miło, lubię twojego fb jako Ewa K :))

Ania pisze...

Mi święta kojarzą się z kolorem czerwonym oraz takim błyszczącym :)
Z czerwonym, ponieważ strój Mikołaja jest czerwony, często zawieszamy na naszej choince czerwone łańcuchy i bombki, lampki też mamy czerwone. Nos Rudolfa-renifera z zaprzęgu Mikołaja-także jest czerwony :)
Z błyszczącym, ponieważ pierwsza gwiazdka się błyszczy, łańcuchy, bombki z brokatem. Wszystko jest odziane błyszczącym szalem :)

Mój e-mail: anucha1999@onet.eu
Niech będzie Ci miło, lubię na facebooku jako Ania D.

Paulaa. XDD pisze...

A mi się kojarzą z Kolorem Zielonym.. Jak choinka.. A na niej różne dekoracje o różnych kolorach . :)

Jyyli pisze...

Święta kojarzą mi się z wieloma kolorami, ale jeden jeszcze szczególny. To kolor, którego wspomnienie daje mi dziwne uczucie błogości, przenosi w niezapomniany czas dzieciństwa. Ten kolor to złocisty, jak najwspanialsze na świecie wigilijne pierogi z kapustą i grzybami.

Obserwuję jako Jyyli, lubię na FB jako Julia-Klaudia A., a mój mail to jyylinka@gmail.com. Pozdrawiam :)

MattersAtAll pisze...

Mi święta kojarzą się tylko z żółtym/złotym kolorem bułki tartej podczas gdy moja mama smaży karpia i jeden jedyny raz do roku smakuje mi ta ryba i z żółtym ciastem na pierogi które w tym samym czasie wałkuje babcia a ja testuję farsz i nakładam go na ciasto. Dla mnie właśnie żółty jest najbardziej świątecznym kolorem bo kojarzy mi się tylko i wyłącznie z rzeczami, które jem w święta.

Diggerowa pisze...

A mnie się święta kojarzą... a no, z czernią. Czernią nie taką smolistą, ale ze swoistym półmrokiem spod ciemno fioletowej kołdry. Dlaczego?
Cóż, ja nie obchodzę świąt od dzieciaka. Raz, że nie wierzę, dwa, że mnie już tak wychowali. Głupio by było na stare lata udawać, że się chce bawić w choinki & mikołaje, aczkolwiek zawsze mnie troszku kłuje w serce, kiedy idę w wigilijny wieczór przez puste miasto & okazjonalnie słyszę dźwięki kolęd śpiewanych rodzinnie w domach. Smuteczek trochę jest, ale dzielnie się trzymam.
A kolor? Cóż, kiedy mnie coś przytłoczy w ten świąteczny czas, to po prostu wskakuję pod kołdrę nie widzę nic. Czasem tylko, jakiś przebłysk światełek w oddali...


buziaki!

diggerowa (diggerowa@gmail.com) inaczej znana jako Amanda A.

Unknown pisze...

czerwony! bo Mikołaj, ozdoby, a przede wszystkim miłość i nasze otwarte serducha!: )

wer.rzymska@gmail.com
Wer.onika
Weronika Rz.

Ala Anigacz pisze...

ze świętami kojarzy mi się kolor czerwony, czerwona jest czapka mikołaja, cukierki, świeczki i kokardy na choince, nieraz prezenty i kwiat gwiazda betlejemska -- który pięknie kwitnie i ozdabia nam święta :)

Anonimowy pisze...

święta kojarzą mi się z migoczącymi lampkami, których jest wszędzie pełno, czyli wychodzi na to, że kojarzą mi się z kolorem światła, który nie wiem jak określić, więc niech będzie, że złoty :)

Aguch_ pisze...

Święta kojarzą mi się przede wszystkim z kolorem zielonym. Zielona,pachnąca choinka to dla mnie największa oznaka świąt :)

McCartney's Girl pisze...

Święta kojarzą mi się z... wieloma kolorami. No po prostu nie umiem wybrać jednego ;) Przychodzi mi na myśl biało-srebrny śnieg, który przykrywa ciemnozieloną choinkę. A zza niej wygląda Mikołaj w czerwonym kubraku. Kocham Święta za tą różnorodność, gdzie się nie obrócę, to inna barwa...
PS Obserwuję Cię na facebooku

kosodrzewina pisze...

Obserwuję Cię jako kosodrzewina, a na FB jako Agnieszka K... .

Święta kojarzą mi się z półmrokiem, z którego widać różne barwy. Choinka moim zdaniem najlepiej wygląda, gdy za oknem jest już ciemno i tylko migoczą na niej lampki i światełka odbite od bombek. Cały dom spowity jest w półmroku, gdzie świeczki i ozdobne lampki tworzą właśnie magiczną świąteczną atmosferę.

Magdawe pisze...

Święta Bożego Narodzenia są zawsze dla mnie czasem multikolorowym. Dominują są jednak tradycyjne kolory:
- zieleń żywej choinki
- złoto wstążek, którymi przewiązane są prezenty pod choinką
- ciepłe brązy lasek cynamonu, anyżu i goździków
- biel śniegu i obrusu na świątecznym stole
- czerwienie mikołajowych ubranek, poisentti, bombek na mojej choince i moje wyraźne skojarzenie ze świętami z dzieciństwa - czerwień na paznokciach mojej mamy. Był to jedyny dzień w roku gdy je malowała. Wiedziałam, że gdy mama pojawia się w czerwonych paznokciach to oznacza, że święta już na prawdę blisko!

552Miley552 pisze...

Święta kojarzą mi się z kolorem śniegu - białym, zielonym - jak choinka oraz takim żółto-pomarańczowym - jak kolor ognia w kominku :D

eteleport pisze...

Święta to dla mnie czas radości i miłości, a jak miłość to kolor czerwony :) Nie jestem oryginalna, wiem ;)
Tak więc życzę wesołych, czerwonych Świąt - rumieńca radości i ciepła w sercu... i brzuchu ;)
Yenn

Poliii pisze...

Święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się z zielenią pachnącej choinki oraz nadzieją i czerwienią bombek, stroików, mikołaja i symboliczną miłością :)
Wesołych Świąt!

Anonimowy pisze...

Z jakim kolorem kojarzą się Wam Święta?

Barwa, która powleka serce niepokojem i nitką miłości zszywa dusze,
Odcień będący podstawą boleści i ogromnego znaczenia słowa ''muszę'',
Kolor przepełniający cynamonowe wnętrze małego pokoju gościnnego,
Łuna jednej odnogi świata przyozdabiająca kubrak Mikołaja pięknego,
Nęcące wyimaginowanym zapachem, ambiwalentne uczucie,
Wewnętrzne, świąteczne przeobrażone stresu ukłucie,
Mała iskierka światełek iskrzących dumnie na zielonej choince,
Uśmiechnięte, drobne usta na radosnej, dziecięcej mince,
Barwa strojące każdą figurkę w ciepłej przestrzeni domu rodzinnego,
Będąca znamieniem afektu na każdym kroku życia codziennego,
Łańcuchy elegancko oplatające przeróżne kształty wyobraźni,
Wstęga łącząca serca wielkich i tych nieszczerych przyjaźni,
Koronkowa sukienka czekająca na właścicielkę,
Stanowiąca dla mężczyzny ponętną, nęcącą przynętę,
Opakowania prezentów, perfumy i ramy,
Szale noszone w Wigilijną noc przez przeróżne damy,
Platformy będące znakiem afektu kobiecości,
Barwa przyozdabiająca świąteczną krainę otchłani miłości,
Kolor szlaku bezdenności codziennych rozterek, radości,
U każdego, pod różną postacią w sercu gości,
Rozbrzmiewa w głosie małych elfów i wróżek,
Szczęścia łzy w tym odcieniu podążające drogą krętych strużek,
Małe opakowanie skrywające atmosferę tego dnia,
Czerwień – tak, to jest właśnie barwa ta.

Niestety nie mam jak polubić na FB. Wersy okazały się odrobinę za długie i mogą być troszeczkę nieczytelne.

Świetny konkurs - pozdrawiam,
Dominika.

Tricia pisze...

Natomiast mnie święta kojarzą się z kolorem czerwonym i złotym. Nadają one świętom nastroju ;)
Wesołych :) Patrycja

chodzpomalujmojswiat pisze...

z czerwonym oczywiście :)

Shiny Claw pisze...

Mi święta kojarzą się z... różowym. Ale to z powodu wielkiej, pękatej bombki, która co roku zajmuje honorowe miejsce na choince (i robi tak już przez pół wieku). Bombka jest, aż dziw, utrzymana w tonacjach lakierowych, różowa w czerwone (i niebieskie, jak zima) kropki. Była już kilkakrotnie ratowana przed potłuczeniem, więc jest oficjalnym symbolem świąt. A poza tym, Boże Narodzenie powinno być okresem patrzenia przez różowe okulary. Tak więc moim świątecznym typem jest stanowczo róż.

Back to Top Najlepsze Blogi