13

Maybelline - Color Tattoo 24HR Eyeshadow - zapowiedzi

Cienie o przedłużonej trwałości już rozgościły się na rynku kosmetycznym, jednak propozycja Maybelline to coś innowacyjnego - cień o trwałości 24 godzin!
Nie bez kozery nazywają się te cienie Color Tattoo, skoro tak długi okres trwania koloru na powiece jak dotąd mógł być tylko skutkiem tatuowania:) Jestem bardzo ciekawa, na ile doba jest chwytem reklamowym, a na ile informacje marki na temat cieni są prawdziwe. Przekonamy się wiosną 2012 roku, a na razie pokażę Wam wszystkie 10 cieni z kolekcji Color Tattoo:
Co sądzicie o propozycji Maybelline? Wierzycie, że cień na powiece utrzyma się w stanie nienaruszonym do 24 godzin?
Podzielcie się!

13 komentarze:

*Natalia* pisze...

Mam nieproblematyczne powieki, cienie trzymaja mi się na bazie spokojnie 12 h, więc nie powiem jestem skłonna uwierzyć, ale to się jeszcze okaże :)

Aoi Akuma pisze...

Świetne są fioletowe, niebieskie i zielone. Może zakupię na wiosnę :)

Tishak pisze...

wiadomo jak to z zapewnieniami producenta, ale mogą być fajne :)

O. pisze...

wyglądają na ciekawe:) ciekawe jakie są w rzeczywistości :):):)

Mademoiselle Chaos pisze...

Tenacious Teal jest piękny *_*

zoila pisze...

No, ciekawa jestem co z tych obietnic będzie

Anonimowy pisze...

Wierzę:) Chociaż nie mam potrzeby, aby cienie utrzymywały się tak długo:P Pomegranate Punk i Tough as Taupe wpadły mi w oko:)

Lady In Purplee pisze...

W taką trwałość nigdy nie uwierze, ale z chęcią wypróbuje bo ciekawe kolorki ;)

KOSMETASIA pisze...

ja tez w trwalosc nie wierze, mam kilka paletek z MNY i zadna nie jest dobra... ale chetnie je wyprobuje, moze akurat przyjemnie mnie zaskocza :) bo generalnie lubie ich kosmetyki, poza cieniami.

Gffgvhhhhffxx pisze...

24h czy nie, jeśli będą trwałe to ja się skuszę na kilka kolorów, bo wyglądają ślicznie :D

Zzielona pisze...

Prezentują się ciekawie, kolory bardzo ładne. Zobaczymy co z tego wyniknie :D.

Anonimowy pisze...

U mnie tyle potrafi wytrzymać cień na bazie, więc myślę, że jest szansa. Chociaż wydaje mi się, że mało kto potrzebuje, aż takiej trwałości, ponieważ na ogół ten makijaż po jakiś 12 godzinach się zmywa i idzie spać.

Anonimowy pisze...

Czy te cienie są dostępne w Europie? w Polsce, Annglii, gdziekolwiek?

Back to Top Najlepsze Blogi