15

KOBO Professional - kolekcja Elegance, cienie do powiek

od lewej: 502 Pearl Mist, 503 Pink Pearl, 504 Oriental Illusion, 505 Purple Glam i 506 Pearly Bronze
od lewej: 502 Pearl Mist, 503 Pink Pearl, 504 Oriental Illusion, 505 Purple Glam i 506 Pearly Bronze
Elegance to limitowana kolekcja na jesień zimę 2011 roku marki KOBO Professional. Kolekcja ta inspirowana jest cudownym stylem glamour światowych sław kina lat 20. W skład kolekcji wchodzą cienie do powiek i pomadki w pięknych, kobiecych kolorach.

W tej notce chciałabym przedstawić Wam pięć z sześciu kolorów cieni do powiek, proponowanych nam przez KOBO.
Jestem naprawdę dużą fanką cieni KOBO, więc z dużą ciekawością testowałam te najnowsze, tym bardziej, że jest to zupełnie nowa formuła tej marki - do cieni Mono i Fashion dołączyły w tej kolekcji cienie Pearl Illusion, które mają mocno perłowe, w niektórych przypadkach duochromowe wykończenie.
Pod wieloma względami ta formuła przypomina mi formułę cieni Fashion, ma tak samo miękką i kremową konsystencję, która jest niezwykle łatwa w rozprowadzeniu i jest tak samo mocno napigmentowana. Jednak podczas kiedy cienie Fashion mają metaliczne lub satynowo metaliczne wykończenie, cienie Pearl Illusion to rzeczywiście piękne, żywo odbijające światło perły.
Z żadnym z tych kolorów nie miałam większego problemu, przy tych ciemniejszych pojawiało się drobne, okazjonalne osypywanie. Myślę, że jest to spowodowane właśnie tą gęstą i miękką konsystencją. Wszystkie cienie są rewelacyjnie napigmentowane, więc niewielkim wysiłkiem otrzymujemy dokładnie taki kolor, jaki widzimy w opakowaniu. Kolory bardzo dobrze się blendują i cieniują, w ogóle poddają się każdej innej manipulacji bez żadnego problemu. Można je również nakładać na mokro, wtedy perłowe wykończenie staje się jeszcze bardziej widoczne.
od lewej: 502 Pearl Mist, 503 Pink Pearl, 504 Oriental Illusion, 505 Purple Glam i 506 Pearly Bronze (w cieniu)
od lewej: 502 Pearl Mist, 503 Pink Pearl, 504 Oriental Illusion, 505 Purple Glam i 506 Pearly Bronze (w sztucznym świetle)
Znajdują się w standardowych, okrągłych opakowaniach KOBO, z których korzysta się bezproblemowo.
Przejdźmy zatem do samych kolorów:
502 Pearl Mist - słoneczny, brzoskwiniowy beż z delikatną białą perłą, położony na mokro staje się nieco bardziej złoty:
503 Pink Pearl - delikatny, pudrowo cielisty róż z delikatną wrzosową perłą, położony na mokro staje się bardziej brzoskwiniowy:
504 Oriental Illusion - rudy brąz z delikatną różową perłą, nakładany na mokro staje się bardziej miedziany:
505 Purple Glam - granatowy grafit z fioletową perłą, nakładany na mokro staje się bardziej czarny i bardziej fioletowy. Muszę powiedzieć, że kiedy przeczytałam nazwę, a później otworzyłam opakowanie pomyślałam sobie "hmmm, gdzie tu jest fiolet", nałożony na oko w świetle mojego pokoju też nie wydawał się przekonujący. Dopiero w naturalnym świetle i w mocnym sztucznym oświetleniu w pełnej krasie prezentuje swoją piękną, fioletową perłę:
506 Pearly Bronze - złoty brąz z miedzianą perłą, nakładany na mokro staje się bardziej antyczno złoty:
Czy te kolory przypadły Wam do gustu? Czy może uważacie, że kolekcja jest zbyt zachowawcza? Czy skusiła Was nowa formuła cieni KOBO?
Podzielcie się!

15 komentarze:

Kolorowy Pieprz pisze...

typowo jesienno- zimowa kolorystyka:)

barwy.wojenne pisze...

mnie ujęła:) te cienie na żywo są jeszcze ładniejsze:)

One_LoVe pisze...

te cienie bardzo do mnie przemawiają, ale za każdym razem staram się nie włożyć och do koszyka. :P

Pani od kosmetyków pisze...

Ja mam cień 502, ale coś czuję, że zaraz pobiegnę do drogerii po jeszcze jakiś ;D

Czajma pisze...

Pearly Bronze wygląda według mnie najciekawiej :)
(to-i-tamto.blogspot.com)

Lady In Purplee pisze...

Oriental Illusion i ostatni wyglądają świetnie, ale ogólnie nic ciekawego te cienie (a raczej nic odkrywczego ;))

Charlene-o pisze...

Mnie się szczególnie podoba kolor 506 Pearly Bronze :)

Anonimowy pisze...

dwa ostatnie na oczku mi się podobają :)

Mademoiselle Chaos pisze...

Purple glam idealnie pasuje Ci do oczu

eskafloreska pisze...

Nie mam cieni z kobo, ale chyba warte są swojej ceny z tego co widzę

Anonimowy pisze...

Śliczne kolory, tylko szkoda, że nie ma ich we wkładach:(

Bella pisze...

Ładne te kolorki :) Lubię takie neutralne!

krzykla pisze...

Ja połączyłam Oriental Illusion z Perly Bronze i wyszło pięknie.

zoila pisze...

Ładne, takie stonowane kolory :)

adrianna pisze...

przyjemne kolorki, na pewno miałabym z nich użytek :) z cieniami KOBO się jeszcze nie znamy, ale mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości ten stan się zmieni :)

Back to Top Najlepsze Blogi