33

Sleek - Circus

Od kilku miesięcy (praktycznie od początku mojej sleekomanii) polowałam na tę paletkę... i oto jest! Nie zawiodłam się, choć jeden cień (matowa biel) to dla mnie totalna porażka, jeśli chodzi o pigmentację. Jednak pozostałe kolory są interesujące i, mimo że mam podobne, czy to w paletach czy pojedynczo, to z paletki Circus nie mogłabym być bardziej zadowolona.
od góry (od lewej): Guava Pink, Purple, True ‘shrimpy’ Pink, White, Bright Yellow, Fuschia, Black, Greyed Lilac, Chartreus, Azure Blue, Midnight Blue, Orange (z lampą błyskową)
od góry (od lewej): Guava Pink, Purple, True ‘shrimpy’ Pink, White, Bright Yellow, Fuschia, Black, Greyed Lilac, Chartreus, Azure Blue, Midnight Blue, Orange (w cieniu)
Niektóre cienie mają świetną pigmentację (szczególnie połyskliwe), jednak część matów, w tym wspomniany już biały, są bardzo słabo napigmentowane.
od lewej: Guava Pink, Purple, True ‘shrimpy’ Pink, White, Bright Yellow, Fuschia (z lampa błyskową)
od lewej: Guava Pink, Purple, True ‘shrimpy’ Pink, White, Bright Yellow, Fuschia (w cieniu)
od lewej: Black, Greyed Lilac, Chartreus, Azure Blue, Midnight Blue, Orange (z lampą błyskową)
od lewej: Black, Greyed Lilac, Chartreus, Azure Blue, Midnight Blue, Orange (w cieniu)
A Wy co sądzicie o kolorach cieni zamkniętych w tym iście cyrkowym zestawie? Podobają się Wam, czy może wolicie bardziej klasyczne propozycje marki Sleek?
Podzielcie się!

33 komentarze:

BaribalChick pisze...

jak dla mnie zbyt jaskrawe, bałabym się przedobrzyć;)

barwy.wojenne pisze...

mam ACID, więc tę chyba szybciej opanuję;)

One_LoVe pisze...

dla mnie też zbyt jaskrawe, kolorowe. :P ale na lato..
ja wolę nieco bardziej stonowane cienie. :)

Yasinisi pisze...

Dla mnie dużym plusem jest fakt, że to maty.. Brakuje mi całych matowych paletek w ofercie Sleeka..
Kolory nieco zwariowane ale na twoich swatchach nie wyszły tak "ostro" jak widywałam je w necie ;)
Mi się podoba.. :)

barwy.wojenne pisze...

@One_LoVe - ja już bym uzywała;) ale poczekam do wiosny, choć kilka kolorów może dac radę i zimą (fiolet, granat)
@Yasinisi - fakt, maty są fajne, ale tutaj niektóre mają naprawdę słabą pigmentację:( trochę szkoda, bo mat to mat;)
Co do swatchy, to rzeczywiście są mniej żarówiaste niż widziałam wcześniej u innych (może to dlatego, że nie podbijam kolorów w programie graficznym)

Siouxie pisze...

jest przeokropna - istny cyrk - kolory dla clowna

Bella pisze...

Ale energetyczne kolory :)

Zzielona pisze...

Rzeczywiście ładna ta peletka, ale nie odważyłabym się zrobić sobie makijażu takimi kolorami :D. Mam wrażenie, że ja wyglądałabym w nich zbyt tandetnie :P.

Mavi göz pisze...

W moim przypadku ta paletka byłaby bezużyteczna. Ładnie wygląda, ale nie używałabym jej.

barwy.wojenne pisze...

@siouxie - a czy trzeba na raz używac wszystkich?;)
@Bella - bardzo!
@Zzielona - oj tam, oj tam:D nie trzeba pomieszać wszystkich od razu, ale myśle, że łącząc kolory i trochę się bawiąc wyjdzie cos fajnego:)

anikowa101 pisze...

Podobają mi się cyrkowe kolory ale na co dzień wolę te bardziej naturalne :)

barwy.wojenne pisze...

@vixen - to masz zdrowe podejscie:) bo ja jak cos upatrze, to musze to mieć.... a potem nawet nie pamiętam, ze to tam:( ale z Cyrku jestem zadowolona:)

barwy.wojenne pisze...

@anikowa101 - kilka byłoby na co dzień, reszta jest zbyt imprezowa na polskie ulice:( ale na imprezy w karnawale... jak znalazł:)

Ula pisze...

Gdybym umiała dobrze operować cieniami, to już widzę ile pięknych makijaży można nia wyczarować i to niekoniecznie do cyrku. ;)

Anonimowy pisze...

Świetna paletka, ale raczej nie do codziennego makijażu. Natomiast do eksperymentów - jak dla mnie rewelacja.Pozdrawiam ciepło :)

kobiecewariacje pisze...

Dla mnie ta paletka taka sobie; nie moje kolory:)

http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

barwy.wojenne pisze...

@Vilo - moja rada do operowania - ćwicz z You Tube:) a co do paletki, to masz rację, będzie zabawa (sesese)
@Karkam - tak, mysle, że zabawa bedzie przednia, bo kolory wymuszaja niestandardowe zestawienia:)
@kobiecewariacje - zawsze fajnie miec jedną z "dziwnymi" dla nas kolorami paletkę, bo a nuz przyjdzie ochota na eksperymenty:) ja się długo przed brązami i beżami broniłam;)

marysia-k pisze...

Piekne, zywe kolory !

Gray pisze...

Śliczna paletka, może też ją kiedyś dorwę ;)

lakierwonia pisze...

Dla mnie kolory super! Gdzie ja kupilas, na paatalu nie ma, wiec podejrzewam allegro? ;)

Yasinisi pisze...

Cóż, maty chyba często mają tę przypadłość że są słabiej napigmentowane.. Tym niemniej jednak tyle u mnie błyskotek, że teraz mam ochotę na maty właśnie.. :)

Alexandra K pisze...

Świetna paleta kolorów. ♥



http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Fajnie wygląda :) ja mam Acid i sięgałam po nią w lecie dosyć często, można wyczarować naprawdę fajne letnie makijaże.

apteka marzenie pisze...

dla mnie chyba zbyt kolorowo, ale zamawiam sobie dzś paletkę od nich w bardziej naturalnych kolorach (:

Tishak pisze...

nie gustuje w takich kolorowych cieniach, choć te wyglądają fajnie :)

sauria80world pisze...

nazwa paletki jak najbardziej adekwatna do kolorków cieni :)

*Natalia* pisze...

Piękne kolory, paletka już praktycznie nie do zdobycia, więc gratuluję :).
Mat biały w Acid też jest beznadziejny, wydaje mi sie, że początkowe paletki Sleeka miały niezbyt udane wszystkie cienie :). Ale jak ich nie kochać?

Lady In Purplee pisze...

Ciekawa ale teraz bym sie na nią nie skusiła, szczególnie przy cenach jakie osiąga.
Miłej zabawy i z chęcią zobacze co nią zmalujesz :)

barwy.wojenne pisze...

@MaryŚś - to prawda:)
@Gray - czasem się okazyjnie trafia na allegro
@lakierownia - tak, na allegro:)
@Yasinnisi - to prawda z matami, ale te są już bardzo słabe:(
@Lilianko - dość rozrzucona:)
@Wyznania Kosmetykoholiczki - dla mnie Circus to dopełnienie ACID i myślę, że juz wiosną będzie jak znalazł:)
@Tishak - a ja przeciwnie, kocham kolory:)
@apteka marzenia - rozumiem:) a można wiedzieć którą wybrałaś?:)
@saurio80 - tak, nazwa pasuje jak ulał:)
@*Natalio* - się nie da nie kochać:) jeszcze za tę cenę:) w ogóle jasne odcienie u nich są gorszej jakości:(
@Lady in Purplee - ja swoją kupiłam za 20 złotych już z przesyłką:) sama nie wierzyłam w swoje szczęście, tym bardziej, że widziałam takie na all za 50 złotych! ale to chyba lekka przesada:)

Pilar pisze...

tyle mam tych sleeków,a tej akurat nie mam :) białym cieniem się nie zrażaj, ja mam taki w Acid i okazało się ,że jest genialny, przez swoją transparentność idealnie nadaje się do rozcierania cieni pod łukiem brwiowym, daje bardziej subtelny efekt niż zwykły biały, a ładniej się nim rozciera niż beżowym , spróbuj:)

Sylwia | weak-point pisze...

Czerwona paletka? O.o
Ja mam tylko jedną paletkę sleeka i też zauważyłam różną pigmentację. Najgorzej są właśnie napigmentowane maty, w tym czerwony, żółty i miętowy z mojej paletki.

Emyla pisze...

Ale piękna!
Zazdroszczę!;P

karminowe.usta pisze...

Ja wolę trochę bardziej stonowane zestawy, ponieważ nie mam tak wprawnej ręki, by nie uzyskać efektu przerysowania. Takie intensywne kolory wymagają wprawnej ręki, wtedy wyglądają fantastycznie.:)

Back to Top Najlepsze Blogi