22

Ziaja i Original Source, czyli na szybko o dzisiejszych zakupach

Mogę już oficjalnie potwierdzić - jestem uzależniona od żeli pod prysznic Original Source. Dzisiaj drogą kupna nabyłam 2 kolejne - obecny na rynku od początku Watermint & Lemon Grass oraz nowość - Chocolate & Orange (z którym niedługo się bliżej zaznajomię;)). Nie byłabym też sobą, gdybym nie wzięła z rossmannowskiej półki ostatniego peelingu czekoladowego z Ziaji. To dlatego, że od dawna na niego polowałam i zawsze się okazywało, że właśnie przede mną ktoś go kupił. Mimo zapasu peelingów, na ten musiałam się skusić. Niedługo okaże się, czy postąpiłam dobrze:)
A może Wy znacie już któryś z moich nowych nabytków i napiszecie coś o nim?

22 komentarze:

Abscysynka pisze...

niebieski z original source to jak dla mnie spełnienie żelowych marzeń! jest boski!

Klaudia Bytom pisze...

nie widziałam jeszcze nigdzie tego peelingu :)

Tinaaa pisze...

Żel pod prysznic czekoladowy. ;D Bardzo ciekawy czekam na twoje opinie o nim.;DD

.biemi pisze...

dziś wąchałam ten czekoladowy i aż chce się go zjeść ;)

Kamyczek pisze...

kupiłam dziś też czekolade i pomarańczę ! a gdzie Ty w Rossmannie widziałaś ten peeling? ja nigdy ;/ ile kosztuje?

barwy.wojenne pisze...

@Abscysynko - też mis ie spodobał, czas na test:)
@yesiwantyouback - cięzko go dorwać - czasami jest w SuperPharmie, czasami w Rossmannie, najłatwiej chyba w necie:(
@laleczko... - pachnie cudnie.... zobaczymy jak działa:)
@.biemi - to lepsze niż dieta - obłożyć sie żelami i innymi kosmetykami i wąchać:)
@Kamyczku - ten żel rządzi i chyab będzie zimowym hitem marki:) co do peelingu, to tak - cudem na niego trafiłam (ostatni), a kosztował 14,90

eskafloreska pisze...

Czekam na Twoją opinię o OS czekolada pomarańcza i peelingu z Ziaji, podzielam upodobanie z tego typu zapachami :D lubię je :)

kosodrzewina pisze...

Peeling Ziaji kupiłam za 13zł w aptece Dbam o Zdrowie. Niestety jego zapach nie do końca mi podszedł. Spodziewałam się czegoś bardziej pokroju masła kakaowego. Jednak jeśli chodzi o samo działanie, to uważam, że jest to bardzo dobry produkt :)

barwy.wojenne pisze...

@eskafloreska - one idą na pierwszy ogień:) a zapachy super:)
@kosodrzewino - w aptece zawsze taniej:) (szczególnie tej sieci), ale jeszcze w żadnej z aptek nei widziałam (a często pytałam o Zieje i jej oliwki w żelu i ten peeling własnie). Zapach mi sie spodobał, choc masz racje, myślałam, że będzie zdecydowanie inny

unappreciated pisze...

Od miesiąca chyba szukam tego czekoladowego peelingu z Ziaji! :) Kupiłam ostatnio inny wariant z tej serii i powiem tak - fajnie ściera, ale jak dla mnie mało wydajny.

barwy.wojenne pisze...

ten peeling byl jak Święty Graal, niby jest, a dotrzec do niego... widzę, ze nie tylko ja miałam takie problemy:) a co do wydajności, zobaczymy, choc Ci wierzę, bo jest dość rzadki...

90karotka pisze...

jakiś czas temu nabyłam ten sam duet original source :)

a jeżeli chodzi o moje nowe nabytki to były to : brokato-lakier OPI, róż Lili Lolo, maska Macadamia Oil oraz set BB kremów :) szerzej o tym w dzisiejszej notce, zapraszam w wolnej chwili :) pozdrawiam

Tishak pisze...

tego peelingu nie umiem nigdzie znaleźć :<

Mavia pisze...

Czekolada z pomarańczą pachnie obłędnie!!!:)

anikowa101 pisze...

Czekolada z pomarańczą jak powąchałam ten żel myślałam, że już są święta. Pachnie obłędnie :)

kasianafali pisze...

Ten żel czekoladowo-pomarańczowy pachnie po prostu obłędnie, tak samo jak malina z wanilią ;)

karminowe.usta pisze...

Jestem uzależniona od zapachów, dlatego też mam dużo żeli pod prysznic i maseł do ciała.

~Lydka pisze...

gdzie można je dorwać na polskim rynku?

ilovemakeup pisze...

zostalas otagowana:)
http://glamourlovemakeup.blogspot.com/2011/12/tag5-noworocznych-kosmetycznych.html

Lady In Purplee pisze...

Czekoladowo u Ciebie ;) Czekam na recenzje, bo zainteresowałaś mnie szczególnie peelingiem :)

strī-linga pisze...

ten peeling wygląda ciekawie. ciekawe czy on jest tak samo gruboziarnisty jak ten z serii rebuild?

Ala Anigacz pisze...

ten peeling wygląda super! ile kosztujee? nie wiesz czy dostane go w superpharm czy jest tylko w rossmanie? :)

Back to Top Najlepsze Blogi