27

Ohh...Darling! - zestaw kosmetyków

W czasie przedświątecznych zakupów wstąpiłam do Tesco po słodycze, ale wyszłam z tym oto zestawem. W dużej mierze to zasługa designu opakowań Ohh...Darling!, które do złudzenia przypominaja te oferowane przez angielską markę Soap&Glory. W Polsce widziałam Soap&Glory tylko w TK Maxxie, więc stwierdziłam, że tescowy zestaw za 11,99 może być miłym zamiennikiem. 
W skład zestawu wchodzą:
- peeling do ciała - 50 mililitrów:
Przypomina mi on trochę kisiel brzoskwiniowy, z tym, że nie pachnie tak ładnie:) Poza tym wydaje mi się, że będzie kiepsko ścierał, bo drobinki w nim zatopione są mikroskopijne.
Jego skład przedstawia się następująco:
Kolejnym produktem w zestawie jest balsam rozświetlający o pojemności 100 mililitrów:
Bardzo podoba mi się jego etykieta i obiecywane rozświetlanie. Zapach jest bardzo średni - dość chemiczny i słodki, ale perłowe rozświetlenia ciała wynagradza mi ten minus.
Jestem tym balsamem pozytywnie zaskoczona, tym bardziej, że w opakowaniu nie prezentuje się zbyt dobrze - bardziej przypomina rozpuszczony szary klej niż balsam do ciała:
Na koniec pokaże Wam jego skład:
Ostatnim z produktów oferowanych w tym zestawie są rozświetlające kryształki do kąpieli o wadze 200 gram:
W tym przypadku nie napisze nic o ich działaniu, bo jeszcze nie testowałam tego produktu. Ale mogę wypowiedzieć się na temat zapachu - ten przypomina cukierki. Poza tym kryształki tez prezentują się całkiem przyjemnie - sa bladoróżowe, bardzo dziewczęce.
Oczywiście podaję też skład:
Myślę, że kosmetyki Ohh...Darling! nie staną się moim must havem kosmetycznym, ale jednocześnie wiem, że jako prezent dla młodszej siostry czy koleżanki sprawdzą się znakomicie! Ceny zestawów nie przekraczają bowiem 30 złotych, a opakowania wyróżniają się pozytywnie wśród innych kosmetyków.
Znacie kosmetyki tej marki sprzedawane w Tesco? Czy myślicie, że byłyby one dobrym prezentem gwiazdkowym?
Podzielcie się!

27 komentarze:

zoila pisze...

Fajne pierdółki :)

barwy.wojenne pisze...

Zoila, utrafiłaś w sedno... pierdólki to dobre określenie:) ale w tej cenie to fajny dodatek do prezentu lub prezent dla kogoś młodszego (albo infantylnego jak ja;))

Lady In Purplee pisze...

Sobie bym nie kupiła, ale ogólnie ciekawie to wygląda i jako mały podarunek może być faktycznie trafiony ;)

barwy.wojenne pisze...

Lady in Purplee - ja bym stawiała na dzieciaki z podstawówki i gimnazjum... mało kosztuje, a prezenty w szkole to zwykle koszt 20 złotych - starczy na zestaw i czekoladę;)

ruda@ pisze...

Miałam ochotę go sobie kupić i robiłam podchody przez kilka dni, a jak już w końcu byłam zdecydowana to niestety o ironio, wszystkie zostały wyprzedane...

barwy.wojenne pisze...

Zmalowanalalu - jako kosmetyki szału nie robią, ale już opakowanie i efekt balsamu na skórze są super:) myślę, że jeszcze wrócą do Tesco po świętach, więc nic straconego...
P.S. też się często zastanawiam nad zakupem i jak wracam, to nic nie ma:( ale skoro nie wzięłam od razu, to znaczy, że nie byłam w 100% przekonana (tak sobie to tłumaczę)

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Kiedy zobaczyłam główne zdjęcie, to moja pierwsza myśl była właśnie "Wow Soap&Glory" :) wyglądają fajnie. Uwielbiam takie opakowania typu retro (zdjęcia) :)

atina.naturalnie pisze...

fajny bajer:)

Anonimowy pisze...

Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką O_o Ale opakowania faktycznie zachęcające :)

Kamyczek pisze...

opakowania i bajer sam w sobie fajne:) ale cena demotywuje

marysia-k pisze...

Ciekawe ~!

Ola Laaser pisze...

ja osobiście przetestowałam kilka produktów soap&glory, z których byłam BAAARDZO zadowolona i jakoś chyba ze względu na to zadowolenie z marki nie testowałam tańszych 'podróbek'.
pozdrawiam

Sabbath pisze...

Przechodząc obok półki wzięłam do ręki. Ale nie kupiłam. Mam koszmarną czasem cechę: kupuję wyłącznie to, po co prz6szłam. Czasem potem żałuję, bo przy kupowaniu kurtki widziałam na przykład fajne spodnie, których nie kupiłam, bo nie po spodnie przyszłam...

Craft Test Dummy pisze...

Widzę, że nasze zestawy wiele się nie różnią (w moim butelki, w Twoim słoiczki, i w moim jest jeszcze płyn do kąpieli.) za to cenowo - połowa :o

Bella pisze...

Fajny zestaw! Jeszcze nie widziałam w swoim TESCO takich cudaków ;)

Anonimowy pisze...

It's actually a great and helpful piece of info. I am glad that you simply shared this helpful info with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

My page: demotywatory

Anonimowy pisze...

Hi! I'm at work browsing your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the excellent work!

Look into my weblog - Www.Marable.Pl

Anonimowy pisze...

I alwayѕ sрent my half an hour to геаԁ thіs webpаge's content all the time along with a cup of coffee.

Feel free to surf to my page: poduszki

Anonimowy pisze...

Good daу! Do you use Tωittеr?

I'd like to follow you if that would be ok. I'm absolutеly enjoyіng youг blog anԁ looκ forward to neω uρdates.


Fеel freе to νisit my wеb site http://Admiretoday.com/

Anonimowy pisze...

I аm truly grateful to thе owneг of this websitе
who has sharеd this wonԁerful article at here.


Also visіt my ωebpage - dentysta.wroclaw.pl/

Anonimowy pisze...

What's up to all, it's in fact a gοod for me to viѕit this web site, it inсluԁes helpful
Ιnformatiоn.

Feel fгee to ѵisit my blog - mistrzowie

Anonimowy pisze...

If you want to get muсh from this post then yοu hаνe to аpply these methoԁs to
your won web ѕite.

Haνe а look at mу ωebpage: http://lapkowo.pl/category/baterie

Anonimowy pisze...

I lοveԁ as much аs you ωill гecеiνе cаrrіed out rіght hеrе.
The ѕkеtch is attrаctive, youг authorеd subjeсt matter ѕtуlish.
nоnetheless, yоu commаnd get bought an imрatience оvег that уοu wish be delіverіng thе fоllοwing.
unwell unquestionаbly сome furthеr formеrly again sinсе exaсtly the same
neагly vеry often іnsіԁe
casе уou shield thiѕ incгеaѕе.


My web blοg ... oświetlenie led

Anonimowy pisze...

Whаt's up friends, pleasant post and nice urging commented at this place, I am genuinely enjoying by these.

Also visit my web-site - fotograf wroc�aw

Anonimowy pisze...

I visіteԁ ѵarious siteѕ eхcept the аudіo
qualіty fοr audio songs сurrent at this webѕite
is truly fabulous.

Hегe іs my sitе :
: dj wroclaw

Anonimowy pisze...

Hi, Νeat poѕt. There's an issue with your website in web explorer, could test this? IE still is the market chief and a good element of other people will miss your fantastic writing due to this problem.

Feel free to visit my page - Zasilacze do laptopów

Anonimowy pisze...

Do you minԁ if Ӏ quotе a couple οf
yοur postѕ аѕ long as ӏ pгovidе credit and sources bаck to youг webpаge?
Μу blog site is in the vеrу same area of
іnteгest as yours аnd my viѕitoгs would defіnitely
bеnefit from а lоt οf the information you ρrеsent heгe.
Рlease lеt me κnow if thіs alright with you.
Сhеeгs!

Visit my pagе dj wesele wrocław

Back to Top Najlepsze Blogi