14

Sensique - nowe paletki poczwórnych cieni Glamour Palette - zapowiedzi

Marka Sensique co jakiś czas wprowadza do stałej oferty nowe odcienie znanych już nam kosmetyków. Nie inaczej jest i w tym przypadku, kiedy do paletek cieni Glamour Palette chodzą 3 nowe zestawy kolorystyczne. Nowe cienie to: 109 szarości, 110 brązy, 111 fiolety. Każda paletka to 4 kolory, o łącznej wadze 10 gram za 9,99 złotego. W sprzedaży będą dostępne od 15 grudnia, czyli najbliższego czwartku.
Oto i wszystkie kombinacje kolorystyczne paletek  Glamour Palette od Sensique:
Sensique, Glamour Palette 102
Sensique, Glamour Palette 103
Sensique, Glamour Palette 104
Sensique, Glamour Palette 105
Sensique, Glamour Palette 108
Sensique, Glamour Palette 109
Sensique, Glamour Palette 110
Sensique, Glamour Palette 111
Mnie do gustu najbardziej przypadły numery 104, 105 i 111, ale pewnie wielu z Was spodobają się inne:) 
Co myślicie o nowych paletach? Znacie już cienie Glamour Palette od Sensique?
Podzielcie się!

14 komentarze:

Kolorowy Pieprz pisze...

mam zestaw zieleni oraz różu z dotychczasowej kolekcji i jestem zadowolona z moich czwórek- za taką c ene super jakosc

barwy.wojenne pisze...

:):):)
to fajnie, bo mnie ten róż mocno przyciąga:)

zoila pisze...

109 :slina: :)

barwy.wojenne pisze...

Zoila - U made my day:):*

asiablog.pl pisze...

wszystkie cudowne ;)

dzięki Twojemu postowi się dowiedziałam jaki tester dostałam od znajomej pracującej w Douglasie ;p

One_LoVe pisze...

miałam cienie sensique w odcieniach jak w paletkach 102 i 105, ale to była inna seria. :-)

Czajma pisze...

Według mnie zdecydowanie brązy najlepiej wyszły :)
to-i-tamto.blogspot.com

PCJL pisze...

jak dla mnie 103, 104, 105 i 111 <3

*Natalia* pisze...

Cudownie, wydam z 40 zł na te cienie, bo aż 4 paletki mi się podobają :D! A miałam nic nie kupować :/

L. pisze...

103 i 110 są moje!

Bella pisze...

Czuję się zaskoczona, bo nawet dwie paletki bardzo mi się spodobały! Muszę je obadać na żywo :))

Anonimowy pisze...

103 i 110 mnie rozkochały w sobie, ciekawa ich jestem :)

Pozdrawiam!

Beauty Wizaż pisze...

szarości najbardziej mi się podobają :)

karminowe.usta pisze...

Sensique ma ciekawe odcienie:)

Back to Top Najlepsze Blogi