19

Sensique - Glamour Palette

Sensique, Glamour Palette - od lewej, rząd górny: 102. 103, 104, 105; rząd dolny: 108, 109, 110, 111
Niedawno pisałam o nowych gamach w paletkach Sensique Glamour Palette. Dzisiaj pokażę Wam całą gamę tych paletek, choć swatche zrobię dopiero przy korzystniejszym świetle - tak, by kolory nie wyszły przekłamane.
Sensique, Glamour Palette 102
Sensique, Glamour Palette 103
Sensique, Glamour Palette 104
Sensique, Glamour Palette 105
Sensique, Glamour Palette 108
Sensique, Glamour Palette 109
Sensique, Glamour Palette 110
Sensique, Glamour Palette 111
Każda z palet ma wagę 10 gramów, a cena to 9,99 złotego. Jak wszystkie produkty marki Sensique, Glamour Palette znajdziecie tylko w sieci Drogerie Natura.
Co myślicie o tych paletkach? Wiem, że część z Was już ich używała (pisałyście o tym), a czy skusicie się na nowe propozycje?
Podzielcie się!

19 komentarze:

Wolę prosto! pisze...

wyglądają ciekawie, zwłaszcza druga od góry i dwie ostatnie (ja tam dobrze widzę maty?), cena też wygląda korzystnie, myślę, że się skuszę, miałam kiedyś jedna paletkę, jeszcze z tych "starych" i byłam z niej naprawdę zadowolona, pigmentacja super, trwałość też :)

Hexxana pisze...

Dawno temu mialam kilka kolorow i bylam zadowolona, ale wtedy bylam mniej wymagajaca:P Teraz jakos mnie nie kusza ale to kwestia tego, czego sie szuka:)

barwy.wojenne pisze...

@pannojoanno - tak mi sie wydaje, że to maty (tak wyglądają na palcach i w opakowaniu, ale zobaczymy na oku jeszcze).... poza tym wydaja sie być fajne, a za te cenę.... to już luks:)
@Hexxano - :) a może teraz coś zmienili i sprostają Twoim wymaganiom:) zawsze warto zobaczyć i może sie znów przekonać, skoro tamte były ok:)

A. pisze...

trzecie od dołu akurat w moim klimacie ! :) uwilebiam zimne kolory, a szarosci to juz w ogole <333
lunameansmoon.blogspot.com

Lady In Purplee pisze...

Dwie mi wpadły w oko, ale nie mam coś przekonania do cieni tej firmy, ogólnie mi się jakoś źle kojarzy

barwy.wojenne pisze...

@A. - tak, sa fajne, ale mi bardziej wpadły w oko fiolety, są naprawdę godne uwagi:)
@Lady in Purplee - rozumiem Cię - na początku miałam to samo, bo chyba ze 3-4 lata temu kupiłam cień i byłam wkurzona na siebie, bo był okropny, ale potem zaczęłam sie przekonywać. Jakość jest dobra, a w korelacji do ceny nawet i bardzo dobra. To produkt dobry i z adobra cenę. Jak będziesz miaął ochote, to zawsze możesz w Naturze popróbować i sama się przekonasz, czy Ci odpowiadają:)

marysia-k pisze...

Fajne :)

Katalina pisze...

Bordowy cień ze 105 był moim ulubieńcem przez wiele lat :) Inne cienie niekoniecznie, bo są za bardzo perłowe, ale gdyby to były maty - byłabym w siódmym niebie :) Fajna jest jeszcze paletka z zielonymi cieniami.

Dorota pisze...

Nigdy jeszcze nie miałam paletek z tej firmy, ciekawa jestem, jak by się u mnie sprawdziły. Kolorki wyglądają bardzo obiecująco.

eskafloreska pisze...

podoba mi się 102 i 103 ale mam tyle już do wykorzystania że nie będę niepotrzebnie kusić się :D

Czajma pisze...

103 i 110- moje kolorki, ale jakoś nie jestem przekonana do ich paletek :)
to-i-tamto.blogspot.com

Zzielona pisze...

I ja mam całą kolekcję :>.

Ula pisze...

Jakoś nie do końca lubię tę firmę, nic ciekawego sobie nie znajduję. Wolę s Sleeka inwestować, chociaż kuszą mnie nawet dwie paletki. Moze jutro obadam.

kasianafali pisze...

Jutro będę w naturze, czuję, że skuszę się na fiolety ;)

karminowe.usta pisze...

Mam tyle cieni, że póki co chyba sobie daruję, chociaż brązy i szarości są całkiem niezłe:)

Bella pisze...

Czekam na swatche :)

Ala Anigacz pisze...

najbardziej ppodoba mi sie numer 10, moze kupie :)

PoProstuAga pisze...

Ja zauważyłam w tych paletkach pewną prawidłowość... Nie wiem czy to w każdej, ale ja mam ich... 4 i w każdej z nich są 2 cienie super, jeden średni i.. jeden suchy..

Anonimowy pisze...

ja miałam nr 103 ale niestety mi się skończył . Chciałabym bardzo kupić jeszcze te cienie ale nie mogę ich dostać ,wiec gdyby ktoś z was wiedział w jakim sklepie internetowym je dostane byłabym bardzo wdzieczna

Back to Top Najlepsze Blogi