7

Hair Manya - Macro

Macro (65 złotych za 250 mililitrów) to fluid do włosów, który ma powiększyć ich objętość i sprawić, by wydawały się grubsze. 
Produkt znajduje się w ładnej fioletowej butelce z pomarańczowym korkiem, która wyglądem przypomina trochę butelki napojów energetycznych. Jest łatwa w użyciu. Sam fluid ma konsystencje..., no cóż, moim zdaniem to nie jest fluid tylko płyn. Wyczytałam, że powinien gęstnieć rozprowadzony w dłoniach, jednak mój tego nie robi - jest płynny i rzadki, coś jak bardzo rzadki żel do włosów, jednak nie sprawia to problemów w aplikacji, która pozostaje szybka i łatwa.  
Macro REWELACYJNIE pachnie, jak jagody, jeżyny i w ogóle owoce leśne. Co lepsze, włosy pachną nim cały, calutki dzień, więc od czasu do czasu specjalnie nimi poruszam, żeby poczuć ten zapach. 
Działanie jest naprawdę świetne. Produkt nałożony na wysuszone ręcznikiem włosy już praktycznie przy nakładaniu sprawia wrażenie, że je pogrubia. Najlepsze rezultaty osiąga się susząc później włosy suszarką z głową spuszczoną w dół. Przysięgam wam, że moje włosy wyglądają, jakby było ich dwa razy więcej, są puszyste, ale nie napuszone, lśniące, gładkie, a jednak grubsze. Macro świetnie odbija je od nasady i utrzymuje w takim stanie przez cały dzień. Włosy nie są sztywne, wręcz przeciwnie, są elastyczne i miękkie, miłe w dotyku, nie są też posklejane. Jedyna trudność to to, że nie mogłam po nim na sucho rozczesać włosy.
Jeśli więc marzycie o grubych, pełnych objętości włosach, to Macro jest produktem, który z czystym sercem mogę Wam polecić.
Używałyście go już?
Podzielcie się!

7 komentarze:

Lady In Purplee pisze...

Zdecydowanie produkt dla mnie i może się na niego w przyszłości skusze, bo cena nawet znośna. A jak z wydajnością?

barwy.wojenne pisze...

Moim zdaniem dobra - używam co 2-3 dni od 3 tygodni i mało ubyło.... ale na początku (jak zawsze z płynnymi produktami) miałam problem z odpowiednim dozowaniem...

Aliss pisze...

O, opis brzmi bardzo kuszący :) idę szukać i zamawiać :D dziękuję !

barwy.wojenne pisze...

;)
Aliss, nie ma za co;) cieszę się, że sie przydałam:)

Karsa pisze...

coś dla mnie :) opis bardzo kuszący do spróbowania, to prawda :)
Może kiedyś... :D
http://painted-sheet.blogspot.com/

Atqa Beauty Blog | atqabeauty.com pisze...

Kocham go!!! Włosy naprawdę wyglądają na gęstsze. No i ten zapach... Mniam!

Bella pisze...

Lubię takie produkty, a ten na blogach zbiera same pochlebne opinie! Najbardziej jestem ciekawa tego zapachu :)

Back to Top Najlepsze Blogi