Benefit jak zawsze nie zawodzi - tym razem przenosi nas swoją kampanią reklamową w świat glamour z lat... 70. XX wieku. Jest czerwono, jest bogato, jest plastikowo!
Perk Up Artist, bo o tej nowości mowa to zestaw mający zakryć to, czego nie chcemy na naszej twarzy i wyeksponować atuty!
Ciekawa jestem, jak się ten zestaw sprawdzi w praktyce i już czekam na wrześniową premierę w Sephorze!
Jak się Wam podoba pomysł na reklamę Perk Up Arist? Ja przyznam, że jestem rozbawiona, a to już powoduje, iż udam się zobaczyć, "z czym się to je".
11 komentarze:
Podoba mi się to to :0
Tylko ciekawe ile sobie za taki zestaw powiedzą..
Przyznam, że jest to pierwsza rzecz od dłuższego czasu, która naprawdę tak mnie zaciekawiła, że powiedziałam sobie - cena nie gra roli :P.
Ale super to wygląda, jestem pod wrażeniem ! :)
ee fajne;)
wygląda świetnie :D jak będzie w rzeczywistości to się okaże ;D
filmik był zabawny :D
Chyba na razie nie jestem przekonana ;D
Jak zawsze świetny desing ;)
oooooooo!
zachwyca :)
Prześlij komentarz