12

Konkurs Sylveco - rozwiązanie

Przepraszam, ale z przyczyn ode mnie niezależnych nie wczoraj, a dopiero dziś podaję wyniki. Mam jednak nadzieję, że wybaczycie mi to drobne przesunięcie.
By nie przedłużać - wyniki:
- balsam brzozowy z betuliną
Balsam brzozowy z betuliną
trafia do:
- lekki krem brzozowy
Lekki krem brzozowy
trafia do:
- lekki krem rokitnikowy
Lekki krem rokitnikowy
trafia do:
- krem pod oczy
Łagodzący krem pod oczy
trafia do:
- lekki krem nagietkowy
Lekki krem nagietkowy
trafia do:
Gratuluję i proszę o wysłanie mi adresów, bym mogła przekazać je do Sylveco:)
Piszcie na maila barwy.wojenne@gmail.com.

12 komentarze:

wypad pisze...

zazdroszczę kremu pod oczy, gratulacje dziewczyny!

Natasza Miszczuk pisze...

OMG OMG OMG! Sprawdzam wyniki... nie tego nie wygrałam, tego też nie, cholera co ja tam chciałam wygrać, patrze oooo krem nagietkowy to chciałam, patrze drugi raz OMG! wygrałam :) Reszcie też gratuluję!

barwy.wojenne pisze...

Natasza, przecie to chciałaś;) więc trzeba od razu było lecieć tam i szukać:P

Natasza Miszczuk pisze...

Oj tam, bo ja pamiętam co chciałam! Dopiero jak obrazek zobaczyłam to mi się przypomniało ;)

Kinga pisze...

gratulacje dziewczyny!

Bella pisze...

Gratuluję :)

neli pisze...

aj było tak blisko :) gratuluję dziewczyny :)

Tanika i Wojtas pisze...

Gratuluję :-)
Nawet blisko było :-)
Pozdrowionka ciepłe ♥

miraga pisze...

Gratulacje. Nawet gdzieś tam byłam, ale tym razem się nie udało.

Dii pisze...

Gratulacje wszystkim zwycięzcą ! :D

Mała Mu pisze...

ale JAJA - pierwszy raz coś wygrałam!
Super! Dardzo dziękuje

PureMorning pisze...

Gratuluję !!!

Back to Top Najlepsze Blogi