11

Konkurs Sylveco - rozwiązanie

Przepraszam, ale z przyczyn ode mnie niezależnych nie wczoraj, a dopiero dziś podaję wyniki. Mam jednak nadzieję, że wybaczycie mi to drobne przesunięcie.
By nie przedłużać - wyniki:
- balsam brzozowy z betuliną
Balsam brzozowy z betuliną
trafia do:
- lekki krem brzozowy
Lekki krem brzozowy
trafia do:
- lekki krem rokitnikowy
Lekki krem rokitnikowy
trafia do:
- krem pod oczy
Łagodzący krem pod oczy
trafia do:
- lekki krem nagietkowy
Lekki krem nagietkowy
trafia do:
Gratuluję i proszę o wysłanie mi adresów, bym mogła przekazać je do Sylveco:)
Piszcie na maila barwy.wojenne@gmail.com.

11 komentarze:

exhausted pisze...

zazdroszczę kremu pod oczy, gratulacje dziewczyny!

Natasza M pisze...

OMG OMG OMG! Sprawdzam wyniki... nie tego nie wygrałam, tego też nie, cholera co ja tam chciałam wygrać, patrze oooo krem nagietkowy to chciałam, patrze drugi raz OMG! wygrałam :) Reszcie też gratuluję!

barwy.wojenne pisze...

Natasza, przecie to chciałaś;) więc trzeba od razu było lecieć tam i szukać:P

Natasza M pisze...

Oj tam, bo ja pamiętam co chciałam! Dopiero jak obrazek zobaczyłam to mi się przypomniało ;)

Kinga pisze...

gratulacje dziewczyny!

neli pisze...

aj było tak blisko :) gratuluję dziewczyny :)

Dobre Dla Urody pisze...

Gratuluję :-)
Nawet blisko było :-)
Pozdrowionka ciepłe ♥

miraga pisze...

Gratulacje. Nawet gdzieś tam byłam, ale tym razem się nie udało.

Dii pisze...

Gratulacje wszystkim zwycięzcą ! :D

Mała Mu pisze...

ale JAJA - pierwszy raz coś wygrałam!
Super! Dardzo dziękuje

PureMorning pisze...

Gratuluję !!!

Back to Top Najlepsze Blogi